Ahad, 1 Januari 2012

dollah yankee

dollah yankee


Rosmah Mansor dan Raja Petra kini BFF??

Posted: 01 Jan 2012 03:24 PM PST

Dulu...dia ada lah musuh nombor satu umno. Semua orang-orang besar dalam umno takut dekat dia. Blog RPK ada lah sumber yang begitu memalukan bagi umno dengan pendedahan-pendedahan beliau dengan dokumen-dokumen yang di lampir dan di sertakan sebagai bukti-bukti.

PRU 13 sememangnya makin dekat dan sudah amat dekat sangat bila RPK telah pusing 360 darjah dalam pendiriannya dan dia kini sudah menjadi kawan dan sahabat kepada umno.

Gurkah-gurkah politik di'port' nak tanya pada RPK. Apa sudah jadi dengan kenyataan bersumpah RPK tentang Rosmah Mansor yang RPK kata dia berada di tempat kejadian dimana dan ketika Altantunya dibunuh dan diletupkan. Yang pelik dan ajaibnya ialah Rosmah dan Najib tak pernah ada hati nak 'sue' RPK dengan kenyataan bersumpahnya dan polis pun tak pernah ada inisiatif nak siasat kenyataan bersumpah RPK ini.

Apakah dengan kenyataan terbaru RPK tentang Anwar, tentang PR dalam surat khabar umno menunjukan yang RPK kini sudah tidak lagi menjadi ancaman kepada umno dan dia telah menjadi sahabat baik kepada Rosmah Mansor??!

Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
'Fulus'  RPK dah nak habis laa tuu..

 

Tiada ulasan: