Selasa, 24 Januari 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Jom Kenali Samseng Umno ini !

Posted: 24 Jan 2012 08:21 AM PST

badak
Ingat lagikah kepada samseng Melayu yang serang ABU kat dewan Dewan MBSA seksyen 30 Jalan Kebun, Shah Alam? Ada yang kata namanya Baharom.Betul ker? Mungkin itu nama glamornya.

Tapi saya dapati di facebooknya. budak samseng ini dengan nama Muhamad Razali di sini

Rupa-rupanya samseng ini dari kumpulan pertubuhan bukan kerajaan (NGO), Waris Malaya. Siap ikut buat Protes henti perkhidmatan bas.

Tersandar kekeyangan sangat selepas dpt makan percuma

Lihat gambar budak samseng tu bersama dengan Presiden Waris Malaya, Sheikh Wessal Sheikh Ahmad.

Budak ini juga agak rapat dengan Naib Ketua Umno Bhg Kota Raja, Abdul Raouf Mokhtar dan sering berkomunikasi melalui facebook.Siap panggil 'boss' kat Naib Ketua Umno tu. Pergh! memang sah spesis samseng ternakan Umno!

Nama manjanya 'BOB'.Kalau nak tengok perangai gediknya dengan tunangan orang lain, silalah ke sini

Anda juga bolehlah berbual atau hantar mesej atau berbual-bual dengannya - BoB= o136249977

Wang itu bukan dari saku Umno ...

Posted: 23 Jan 2012 05:22 PM PST

Pemberiaan wang bantuan dengan nama (BR1M) bernilai RM500 kepada rakyat yang berpendapatan di bawah RM3,000 sebulan rancak dilakukan di seluruh negara. Rakyat yang tinggal di beberapa kawasan yang melibatkan menteri, timbalan menteri atau orang utama dalam Umno sudah pun mulai menerima wang berkenaan.

Pembahagian itu dijangka akan selesai sepenuhnya menjelang pembubaran parlimen nanti. Setakat ini pembahagian wang itu berjalan lancar walaupun ada beberapa lokasi timbul kekecohan disebabkan salah 'teknik'. Kekacauan sampai baling kerusi, tumbuk menumbuk dan koyak boucher berlaku apabila ada rakyat yang berhak menerima dinafikan kerana dokumen mereka tidak lengkap atau pun tiada pengesahan.

Kalau kerajaan tulus dan ikhlas wang itu boleh dikredit terus ke dalam akaun rakyat tidak payah rakyat berjumpa mata dengan kerajaan dan mendengar tazkirah politik sejam-jam sebelum menerima bouchernya.

Kenapa baru kini kerajaan baik hati untuk memberikan mereka bantuan dalam bentuk tunai sebanyak RM500. Sudah lebih 50 tahun datuk nenek mereka berada dalam naungan kerajaan BN tetapi tidak pernah mereka mendapat wang nasib baik itu? Baca lagi di sini

Tiada ulasan: