Sabtu, 17 Disember 2011

dollah yankee

dollah yankee


Tukar Tiub yang tak 'cool'..!

Posted: 17 Dec 2011 06:13 PM PST

dollah yankee -
Semalam ada juga turun tengok mini concert 'Democracy Unplugged' dekat Komtar Walk,Penang. Seronok juga menikmati lirik-lirik lagu yang berkaitan dengan politik. Ada lirik tentang najib dan rosmah. Apa-apa pun, lirik lagu Tok Janggut cukup menawan hati yang di-dendangkan olih penyanyi Rahmat Haron, (gurkah-gurkah di'port' memang tak kenal siapa Rahmat Haron ini. Tapi suara dia memang sedap, selain itu imej raggei dia banyak di-pengaruhi gaya Bob Marley)

Yang tak 'cool' nya ialah bila tiba giliran Hisham si-Tukar Tiub naik ke-pentas untuk bercakap sesuatu, dia sudah cakap yang concert ini hanya untuk untuk 'beautiful young girls and cute boys only', bukan untuk orang-orang tua macam gurkah-gurkah di'port', orang-orang tua macam gurkah-gurkah di'port' ini semua kena di-'FLUSH' masuk dalam lubang...

Melayu MALAYSIA dah BOLEH??!

Posted: 16 Dec 2011 10:12 PM PST

 Jantan dengan jantan ... masuk dengan ni dah pun ada tiga,empat kes.
Ayah dengan anak macam ni...bila pula agaknya kita boleh dengar?? Pun ada juga dan dah jadi pun di Malaysia, tetapi secara tak rela atau secara paksa... maksudnya telah di-rogol.

dollah yankee -
Memang canggih lahh orang-orang melayu sekarang dan menjelang 2020 nanti sememangnya negara akan maju seperti yang di-idamkan olih Tun Mahathir.

Tiada ulasan: