Rabu, 2 November 2011

dollah yankee

dollah yankee


Dapat permit untuk merempit!!!

Posted: 02 Nov 2011 06:10 AM PDT

Hebat..! memang hebat mat-mat rempit yang berdemo di depan dewan undangan negeri Pulau Pinang kelmarin dulu. Sebabnya Lim Guan Eng yang gurkah-gurkah kata jenis yang 'rebus tak hempuk,bakar tak hangus' ini sebelum ini tak pernah ada rasa takut untuk berhadapan dengan sesiapa saja dalam perjuangan politik beliau termasuklah berhadapan dengan kepala-kepala gangster yang ada dalam pulau ini, tetapi Lim Guan Eng memang ada ketar sikit dengan mat-mat rempit ni pada hari itu.


Gurkah-gurkah di'port' bukan lah nak tabik pada mat-mat rempit ni, tetapi lebih kepada nak bagi penerajang sebab tak boleh pandang dan meluat sangat-sangat.


Setelah gurkah-gurkah meneliti rakaman video yang di tunjukkan, memang tak salah lagi bila Guan Eng kata pihak pembangkang @ umno memang ada kaitan dalam demo mat rempit ini bilamana gurkah-gurkah ini telah berjaya mengecam agak ramai juga ahli-ahli pergerakan pemuda umno dari cawangan-cawangan dalam demo itu.


Gurkah-gurkah kata demo yang bising dan menyakitkan mata itu cukup pelik dan begitu teratur perancanganya. Hairan laa juga sebab yang gurkah-gurkah tau...kebanyakan mat-mat rempit ni yang akal agak kurang, dan banyak yang gagal dalam ujian untuk mendapatkan lesen L, tetapi dengan seramai 200 - 300 orang ini telah berjaya pusing-pusing di tengah-tengah pusat bandar, di tengah hari buta, lalu pula di depan headquarters polis dan polis tak buat apa-apa pun bahkan mereka pula tolong jaga mat-mat rempit ini.


dollah yankee -
Minta litar lumba konon! esok-esok kalaulah Guan Eng litar lumba, hangpa rasa depa nak merempit kat litar??

Tiada ulasan: