Isnin, 31 Oktober 2011

SharpShooter

SharpShooter


Apakah reaksi perkasa isu ini...

Posted: 30 Oct 2011 11:48 AM PDT



Ramai pihak mengecam tindakan Chua Soi Lek hari ini kerana menghina Islam. Malah menghina cara Islam, dan hukum hakam Islam. Perkara ini merupakan perkara yang series dan boleh menyebabkan Orang Islam berpecah belah. Ini juga merupakan kes hasutan. Jaminan yang diberikan Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak berkaitan Isu Hudud (tidak akan melaksanakan hudud) membuatkan Presiden MCA, Chua Soi Lek semakin berani menghina Hukum Islam.

Kenyataan Najib juga dikatakan membuka ruang seluas-luasnya kepada Chua Soi Lek untuk terus menghina Islam. Berikut merupakan ''statement'' Chua Soi Lek dalam akhbar miliknya -The Star (here)

Chua Soi Lek yang juga presiden MCA sebelum ini pernah menghina Islam yang melarang lelaki dan perempuan untuk bersentuhan Kulit. Chua Soi Lek juga pernah terkantoi mengadakan hubungan Seks. Bagaimana seorang lelaki yang bernama chua soi lek yang pernah melakukan Seks dan kantoi pula dipilih dan dijadikan Pemimpin. MCA merupakan komponen Parti Barisan Nasional. Bagaimana dalam UMNO yang kononya Parti yang membela nasib Agama Islam boleh mempunyai pemimpin seperti ini.

Kalau hendak dijadikan pengajaran, Tiger Woods, Pemain Golf Dunia yang kantoi melakukan hubungan seks telah dikutuk seluruh dunia, dan pelbagai agensi yang sponsor beliau telah menarik balik sponsor tersebut. Ini membuktikan bahawa masyarakat luar, masyarakat barat lebih mementingkan maruah berbanding dalam Barisan Nasional, yang sanggup menggadaikan maruah Parti apabila menjadikan pemimpin yang boleh digelar corrupt sebagai peneraju MCA. Beliau bukan sahaja corrupt, malah beliau merupakan seorang pemimpin yang layak digelar ''kurang ajar'' kerana menghina hukum Islam.

Di manakah Barisan Nasional yang dikatakan sebagai membela nasib rakyat dan Agama. Apakah mereka tidak mengambil tindakan akan perkara ini? Perkara ini akan menimbulkan kemarahan Masyarakat Islam. Menurut salah sebuah badan Bukan Kerajaan (NGO) - nama dirahsiakan - meraka akan membuat laporan Polis pada 31 Oktober 2011 Nanti. Mintak semua yang baca dan share untuk menyokong kita membuat laporan polis terhadap Chua Soi Lek.


Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

Tiada ulasan: