Ahad, 9 Oktober 2011

Pulakdah!

Pulakdah!


VIDEO : Bagaimana Mad Sabu SEKOLAHKAN Perkasa Di Rembau

Posted: 09 Oct 2011 12:16 AM PDT

Dua wakil Perkasa (pertama dan kedua dari kanan) di sekolahkan oleh che'guBard dan Mad Sabu.

Ketika Md Sabu menasihatkan wakil Perkasa ini supaya mereka tidak menjadi orang upahan, wakil Perkasa yang bermisai menegaskan 'Kami bukan orang upahan. Kami dengan rela hati jumpa YB'.

Nampak sangat malaon dua ekor ini tak tahu hal - Malaon ini paggil mat sabu YB ... kah kah kah... kalau bangang jangan beri tahu orang lain.. ini satu dunia dah tahu ahli perkasa ini bangang - mat sabu bukan YB mat sabu ialah MB - mat bronson kah kah kah - Tukar Tiub


Layan Video tersebut :

HIMPUNAN BLOGGER RAKYAT JOHOR

Posted: 08 Oct 2011 09:21 PM PDT




HIMPUNAN BLOGGER RAKYAT JOHOR
Bersatu, Bergerak, Berjuang

Negeri Johor merupakan antara negeri sasaran utama Pakatan Rakyat untuk ditawan pada pilihan raya umum akan datang. Setiap parti dari Pakatan Rakyat (Keadilan, Pas dan DAP) telah melancarkan program gerak tawan negeri Johor melalui program berkala parti masing-masing.

Sebagai segmen penting dalam konteks 'peperangan maklumat' dan propaganda, maka angkatan blogger, wartawan masyarakat, sukarelawan dan biro-biro penerangan parti Pakatan Rakyat berperanan untuk menyebarluas maklumat mengenai program- program, kenyataan pimpinan, isu semasa dan tawaran dari negeri dibawah pentadbiran Pakatan Rakyat.

Menyedari hakikat bahawa ketika ini di negeri Johor agak ketinggalan dan masih terdapat ruang-ruang yang boleh ditambah nilai, maka Sekretariat Himpunan Blogger Rakyat Johor merasakan suatu program bagi melatih, mengasah dan mempertajam peranan blogger di negeri Johor adalah amat penting dan perlu disegerakan.

Antara pihak yang terlibat langsung dalam penganjuran program Himpunan Blogger Rakyat Johor ialah Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor, Dewan Pemuda Pas Negeri Johor, Unit Amal, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), aktivis, sukarelawan dan penyokong Pakatan Rakyat.


Tempat : Family Hostel, Rumah Kedai Taman Maju, No 10A Taman Maju, 86400 Parit Raja, Batu Pahat, Johor D.T
Tarikh : 15 hb Oktober 2011 (Sabtu)
Masa : 10.00 am hingga 6.00 pm
Penganjur : Sekretariat Himpunan Blogger Rakyat Johor
Masuk : PERCUMA

MODERATOR
1. Hishamuddin Rais (Penulis dan pengkritik sosial
2. Rashidi Mohd Hassan (Wartawan kanan Harakah)
3. Blogger Milo Suam (Cyberwarrior Jingga 13)

Tiada ulasan: