Rabu, 26 Oktober 2011

Cursing Malay : Terus Terang

Cursing Malay : Terus Terang


Kuasa Fotografer Wartawan Hiburan Yang Sangat Hebat

Posted: 26 Oct 2011 05:15 PM PDT


20 Mac 2011 - Pelakon Miera Leyana memohon maaf kepada semua pihak atas kesilapannya mengenakan pakaian seksi sehingga menampakkan sedikit sisi payudaranya."Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi. (link)



23 Oktober 2011 - Miera Liyana sekali lagi memohon maaf kepada peminatnya kerana terpaksa memakai sedikit pakaian apabila melakukan photoshoot bersama akhbar tempohari.

"Saya memohon maaf kepada yang tidak dapat menjamah mata mereka dengan badan saya kerana saya dihalang untuk tidak berpakaian pada ketika itu. Sekurang-kurangnya saya dapat juga menunjukkan kepada anda up-boobs saya. Saya nak orang tahu..saya ada maruah..walaupun saya bergambar begini."

Miera Liyana juga mengulas mengenai sesi bergambar tersebut," Saya hendak membuka pakaian saya terlebih dahulu tetapi dinasihat oleh jurugambar kerana katanya; walaupun kita sedang buat kerja tak senonoh sekarang ni..kita mesti ada juga rasa takut dengan Tuhan..."

"Saya mohon maaf kerana tidak dapat berbogel untuk peminat saya semua.." (tiada link) 

....................


ps - Suami suruh bend over...ramai isteri bangkit melawan. Tapi bila fotografer suruh perempuan bend over...ramai yang patuh. Kenapa? Adakah kerana fotografer mempunyai DSLR yang canggih? 

Tiada ulasan: