Jumaat, 16 September 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


UMNO: Merde!! Merde!! Merde!!

Posted: 15 Sep 2011 09:19 PM PDT


Kang + Kong = KANGKONG

Kong + Kang = KONGKANG

Firstly, aku nak bercerita pasal dua ekor kongkang kangkong

Kangkong Kongkang
Tongong Bangang
Sorang tongong sorang bangang

Kangkong kongkang bangang ini kata.... Malaysia tak dijajah


Kangkong kongkang tongong ni pulak kata.... Malaysia merdeka tahun 1948 [sini]


Fuuuhhh...!! Hebatnyer wiraku Mat Sabu. Kerana kamu seorang...., kangkong-kangkong dan kongkang-kongkang semua diperlembu untuk menyerang kamu. Tapi.... kamu masih teguh berdiri, sedangkan kangkung-kangkung dan kongkang-kongkang ini semuanya mengelupor untuk menegakkan benang basah mereka, demi merebut juara 'Barua Paling Berjasa' kepada kerajaan 1Malaysia.

Tak cukup dengan serangan para kangkong dan para kongkang, Mat Sabu juga diserang dengan hampir 900 laporan polis. Ek eleh... 900 laporan jer. Kenapa sikit sangat?? Tak cukup lagi tuuu.... Genapkanlah sampai 1000 atau lebih. Setakat 900 laporan tak main ler... Kalau 900 laporan tu nak gempaq dan gertak Mat Sabu, hangpa silap la. Hangpa ingat Mat Sabu takut?? Wrong move la weh....

Selain itu, ada juga yang cadang agar Mat Sabu diusirlah.... ditangkaplah.....didakwalah.... Adey, poooraaahhhh!!! Depa yang bagi cadangan tu, semua yang tak dak teloq!! Penjilat yang gila kuasa!! Gila pangkat!!

Hah.... nak tau sapa yang ada 'teloq'??

Ya..... Mat Sabu!! Timbalan Presiden PAS!!

Kalau bapak PERKASA berani nak cabut bulunya, silakan. Kita tengok siapa yang licin tak berbulu. Tapi, sedikit nasihat..... Sebelum nak cabut bulu Mat Sabu, check betoi-betoi terlebih dulu, samada mu ada 'teloq' atau takder. Cermin diri dan tanya, " Aku ni anak jantan ke??"

Bukan apa.... aku khuatir dan takut, sekiranya Brahem Ali berdepan dengan Mat Sabu nanti, belum apa-apa lagi, bulu mu yang getak dan bertaburan.... Kalau nasib tak baik, dengan 'teloq' mu gugur habis. Mat Sabu..... steady jer. [sini]

Hahahahahaha....

Hebat... Hebat.... Hebat sungguh kamu, wahai Mat Sabu!! Macam ini punyer Timbalan Presiden lah yang kita mahu. Berani... Teguh dan Peramah!!

Hidup Mat Sabu!! Pejuang yang berjuang untuk memerdekakan Malaysia daripada penjajahan UMNO laknatullah.

Sebenarnya kan.... isu Mat Indera dan Bukit Kepong serta pejuang kemerdekaan ni di magnifying glass-kan agar menjadi besar untuk mendapat laba politik menjelang PRU13 nanti. UM NO OTAK.... sudah 'gayat'untuk menghadapi PRU13 kerana merka tahu sokongan rakyat kepada mereka sudah semakin nipis, jadi mereka akan cuba raih simpati para pengundi, especially polis dan bekas-bekas polis serta kaum kerabat mereka.

Mereka juga cuba memperbodoh rakyat dengan isu pejuang kemerdekaan ni. Malangnya, rakyat bukan bodoh, malah mereka amat celik sejarah. Jangan nak kelentong dan kencing merekalah. Rakyat tahu siapa pejuang dan siapa barua British@penjajah yang sebenarnya.

Malah, rakyat juga amat arif dan tahu siapa kini.... yang me'lacur'kan diri dan title demi menjadi BARUA UM No Otak, parti yang dulunya menjadi BARUA kepada penjajah British.

Sekian dimaklumkan. Terima kasih.

Tiada ulasan: