Isnin, 12 September 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


MPN

Posted: 12 Sep 2011 08:07 AM PDT


Oooo.. baru aku tau wujudnya satu majlis yang dipanggil MPN. Ignorant-nyer aku dalam hal ini. Kalau Abang Mat tak gila babi-kan UMNO dan para penjilat mereka dengan isu Mat Indera, mampuih aku tak tahu akan kewujudan majlis tersebut.

Sekarang aku dah tahu. Ooooo... rupa-rupanya depa kutip kangkung-kankung dari beberapa universti untuk menjadi anggota majlis tersebut. Kangkung-kangkung tersebut kangkung penjilat. Penjilat tegar UMNO serta para pemimpin 1Malaysia. Emmm... makcik kangkung yang mengepalai UKM pun ada sama rupanya. Kangkung Keling sudah pastilah... kerana dia salah sorang yang paling kuat menjilat UMNO.

Well... oleh sebab mereka mostly-nyer ialah penjilat-penjilat UMNO serta para pemimpin 1Malaysia, maka aku nak memberi 'nafas baru' pada maksud akronim MPN.

M= Majlis
P= Penjilat
N= Negara

Sesuai tak...?? Atau anda ada cadangan yang lebih 'mantap'??

Sedikit nasihat kepada para prof yang lelainnyer.... iaitu prof-prof yang masih ada maruah diri dan masih respek akan title prof yang diperoleh, jangan sekali-kali melacurkan title prof anda dengan menjadi anggota MPN. Malu oooo.... Kangkung-kangkung jer yang tergila-gila nak menganggotainyer!!

Tiada ulasan: