Rabu, 14 September 2011

Era Pasca

Era Pasca


Xklusif - Bicara Pembunuhan Altantuya!! vol 1...

Posted: 13 Sep 2011 11:58 PM PDT

NAMA GUA SITI AMINAH@ALTANTUYA..
GUA BERAGAMA ISLAM..
GUA TELAH MATI DI BUNUH..
DGN SEKSA YG AMAT TIDAK TERPERI SAKITNYA..
GUA TELAH DI ANIAYA, DI BOMB..
DI TEMBAK..
SESUNGGUHNYA.. DUNIA INI MILIK MEREKA..
DGN MENGAMBIL NYAWA GUA  DGN TIADA HAK!
MEREKA MEMBUNUH GUA HANYALAH KERANA
UNTUK KESENANGAN SEMENTARA DALAM DUNIA..
DAN MENUTUP PINTU PINTU KEBENARAN DARI TERDEDAH..
DI AKHIRAT NANTI TIADA LAGI MAAF PADA MU..
GUA AKAN MENUNTUT SEGALA HUTANG DARAH INI..
YG TELAH DI KELUARKAN DARI TUBUH GUA OLEH..

MEREKA MEREKA YG TAMAK DAN GILAKAN KUASA..
DI HADAPAN TUHAN GUA AKAN MEMBALAS DENDAM!
KEPADA KAUM BANGSAWAN BANGSAWAN INI..
BERSEDIALAH UNTUK MAMPOS DAN BERSEMUKA DGN GUA..
GUA MENANTI LU DGN PENUH KERINDUAN..
DI DUNIA LU MENDAPAT PENGHORMATAN..
DI AKHIRAT LU AKAN DAPAT PENYEKSAAN!
KAH KAH KAH


PEMBUNUHAN ALTANTUYA
DI ANTARA HARTA PANGKAT DAN KEKUASAAN..
SIAPA JANTAN KE 3 ITU?
SIAPA BEB?
KAH KAH KAH


--"Saya tidak mempunyai sebarang sebab untuk mencederakan apatah lagi mengambil nyawa mangsa dengan begitu kejam. Saya merayu kepada mahkamah yang kini berada di dalam kedudukan dan mempunyai kuasa untuk menentukan hidup dan mati saya, agar tidak menghukum saya sekaligus menyempurnakan perencanaan mereka terhadap saya."--


Demikian kata Cif Inspektor Azilah Hadri.... selanjutnya klik SiNi Blog!!


Klik like UNTUK ANAK ANAK MUDA MENCARI KEBENARAN!

PDRM dah Tangkap rompakan kedai mamak?

Posted: 13 Sep 2011 07:27 PM PDT

BUDAK BUDAK REMAJA KINI SUKA MEROMPAK!
GUA BUKAN SUKA SUKA MEROMPAK..
GUA ROMPAK BAGI PADA FAKIR MISKIN..
GUA KAN ROBIN HOOD 1MALAYSIA..
ANAK ANAK MUDA SEMUA JGN TERPEDAYA DGN DAKYAH PEMBANGKANG..
GUA BUAT SEMUA INI ADALAH SEMATA MATA..
KERANA RAKYAT DI HULUKAN
BANGSAWAN MELAYU DI UTAMAKAN..
GUA SYG MALAYSIA..
GUA TAKNAK TENGOK MALAYSIA MISKIN..
RAKYAT MISKIN TAKPA BOLEH MAMPOS..
UMNO MISKIN..
GUA YG MAMPOS NANTI..
KAH KAH KAH



PEROMPAK DI BERKAS - TAHNIAH PDRM!



SHAH ALAM, 14 SEPTEMBER— Polis Selangor menahan lapan lelaki termasuk dua pelajar tingkatan lima dan dua pengawal keselamatan sebagai suspek rompakan bersenjata secara berkumpulan di dua buah restoran mamak pada 28 Ogos dan 8 September lalu.


Suspek pertama ditangkap di Pangsapuri Rimba Jaya, Klang pada 8 September pukul 11 malam selepas rompakan ke atas restoran mamak dilakukan pada pagi hari yang sama.


Penangkapan suspek pertama membawa kepada penahanan tujuh lagi suspek sehingga Ahad lepas (11 September) dan kesemua suspek yang berumur antara 17 dan 27 tahun itu ditahan reman sehingga Khamis ini, kata Ketua Polis Selangor Datuk Tun Hisan Tun Hamzah.


Bagaimanapun, beliau berkata polis masih mencari seorang lelaki dikenali sebagai S Veeramuthu, 19, dari Kapar bagi membantu siasatan berhubung kes itu......
Artikel SETERUSNYA: SiNi Blog Tegar Nya Beb!!



18sx!!! Artikel ini hanya utk Wanita Sahaja!!!

Posted: 13 Sep 2011 05:53 PM PDT

NAMPAK TAK GUA SUKA KALERING?
PANDANGAN SUDUT MATA GUA..
MEMANG BIASA BIASA JER..
TAPI PADA PANDANGAN MATA GUA LA DER..
MATA LU ORG GUA TAK TAU LER BEB
KAH KAH KAH


GUA NAK OFF TOPIK SEKEJAP PASAL BICARA POLITIK..


PENAT DAH BELASAH KERAJAAN 1MALAYSIA WAL HARAMJADAH
NI SETIAP HARI....


SAMPAI GUA TERPAKSA GADAIKAN MASA DEPAN GUA SEMATA MATA
KERANA NAK SELAMATKAN MASA DEPAN ANAK ANAK MUDA DARI MINDANYA
TERUS MENERUS DI JAJAH TANPA PEMBELAAN..


SELEPAS PRU 13 INSYAALLAH GUA AKAN PREPAIRATION..
NI CERITA AGAK ROCK SIKIT TAPI ADA TAMAN.. hehehehe

 
Kali ni gua nak bicara mengenai sudut sudut pandang......
ARTIKEL SELANJUTNYA SILA  KLIK SiNi Blog Tegar Nya Beb!!

INI JANJI UMNO!!!!!! JIKA MEREKA MENANG 2/3 PARLIMEN PRU 13!!!!!

Posted: 13 Sep 2011 12:17 PM PDT

ANAK ANAK MUDA SEMUA PERLU FAHAM CUKAI INI UNTUK APA..
CUKAI INI PERLU UNTUK KELANGSUNGAN HIDUP KAUM BANGSAWAN..
GUA KENA LAH DAHULUKAN BANGSAWAN MELAYU UMNO..
RAKYAT MISKIN BOLEH MAMPOS DULU PUN TAKPA..
GUA HANYA PERLUKAN RAKYAT MARHAEN SEWAKTU PILIHANRAYA..
GUA PERLUKAN KAUM BANGSAWAN SEPENUH MASA..
JADI SAMA SAMA LAH MEMBANTU GUA..
UNTUK UMNO APCO KE MUZIUM NEGARA...
KAH KAH KAH


Cukai Bakal Potong Leher Rakyat!

Kuala Lumpur 14 sept  - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini berkata bahawa kerajaan sedang meninjau kemungkinan untuk melaksanakan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) selepas pilihan raya umum akan datang.


Bercakap kepada pemberita selepas majlis makan malam Persidangan CEO Global Forbes Ke-11 di Kuala Lumpur hari ini, Najib berkata Lembaga Hasil Dalam Negeri telah diminta untuk memastikan segala sistem sudah bersiap-sedia. Katanya, isu sekarang ialah masa yang sesuai bagi pelaksanaan berkenaan..........Artikel SETERUSNYA KLIK SiNi Blog Tegar Nya Beb!!

PERBETULKAN SEJARAH KEMERDEKAAN

Posted: 13 Sep 2011 05:12 AM PDT






Ramai rakyat yang tahu, tarikh hari kemerdekaan ialah 31 Ogos 1957 dan sambut setiap tahun.

Tetapi ramai rakyat yang tidak tahu sejarah kemerdekaan sebenar.

Kita mengharapkan konsep kemerdekaan dapat di perbetulkan dalam pemikiran rakyat Malaysia dengan adanya penulisan semula sejarah kemerdekaan.

Sejarah kemerdekaan perlu diperbetulkan khususnya dalam pengajian sejarah di institusi pengajian tinggi dan sekolah-sekolah.

Kita mengharapkan sebagai pengisian kemerdekaan,penonton tidak hanya sekadar di hidangkan dengan filem-filem seperti Sarjan Hassan dan Bukit Kepong yang disiarkan saban tahun.

Tiada siapa pun yang berminat untuk membuat filem mengenai pejuang kemerdekaan yang sebenar seperti Ahmad Boestaman,Abu Bakar Bakir,Mat Kilau,Dr Burhanuddin Al Helmy dan Samsiah Fakeh.

Dan jika adapun yang membuat filem seperti ini,barangkali Lembaga Penapisan Filem akan mengharamkan filem-filem mengenai pejuang ini kerana mereka yang terlibat dalam penapisan filem ini dikalangan orang-orang Umno.

Kita bersyukur kepada Allah di atas kemerdekaan tersebut walaupun sejarah kemerdekaan tersebut banyak diselewengkan.

Apabila menjelang kemerdekaan, nama Tunku Abdul Rahman disebut sebagai bapa kemerdekaan.

Memang kita mengakui Tunku Abdul Rahman dan Tun Razak mengambil alih kemerdekaan.

Kita bukan hendak menafikan sumbangan mereka,tetapi mereka bukan pejuang kemerdekaan yang sebenar.

Sukar bagi PAS untuk memperbetulkan sejarah kemerdekaan selagi PAS belum menaungi kerajaan pusat.

Sejak ditubuhkan 58 tahun lalu,PAS sentiasa mencari jalan untuk memperkenalkan parti dan jemaah kepada seluruh masyarakat.

Dr Mahathir pernah menyebut PAS lebih bahaya daripada komunis.

Dato Onn pula pernah menyatakan antara dua gunung,iaitu Gunung Komunis dan Gunung Semanggol,Gunung Semanggol lebih bahaya.

Di Gunung Semanggol inilah lahirnya pergerakan Islam Hizbul Muslimin.

Pelbagai lebel buruk diberi, terutama label PAS kepada bukan Islam sekiranya mereka memberi sokongan kepada PAS.

Biro Tatanegara memainkan peranan menghambarkan betapa busuknya Negara jika Umno tidak memerintah selepas merdeka.

Tiada ulasan: