Selasa, 6 September 2011

Era Pasca

Era Pasca


Mimpi Siang Hari - UMNO.

Posted: 06 Sep 2011 01:26 AM PDT



KALAU LEBIH JAM 10 MALAM KEPUTUSAN MASIH TIDAK KELUAR..
MAKNANYA.. LU SENDIRI FAHAM
KAH KAH KAH

 
UMNO APCO KELANTAN SANGAT YAKIN!

PASIR MAS 5 Sept. - UMNO Kelantan yakin mampu memenangi 23 kerusi Dewan Undangan Negeri  Kelantan pada pilihan raya umum nanti dan seterusnya menubuhkan kerajaan di negeri ini dengan syarat jentera parti melaksanakan tugas dengan sebaik mungkin.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, maklum balas yang diterima daripada semua pihak terutama rakyat akar umbi terhadap UMNO dan Barisan Nasional ketika ini adalah amat baik.

Menurut beliau, oleh itu, semuanya kini terpulang kepada pemimpin dan jentera parti di setiap bahagian untuk merealisasikan keyakinan tersebut.

Semalam kita bermesyuarat peringkat Badan Perhubungan UMNO negeri dan saya mengulangi keyakinan terhadap sasaran kita untuk memenangi sekurang-kurangnya 23 kerusi sekiranya kita mantapkan jentera.... ARTIKEL SELANJUTNYA SILA KLIK SiNi Wajib Baca!!




Artis Terkenal Di liwat?

Posted: 05 Sep 2011 07:57 PM PDT

INI SEMUA FITNAH DARI PEMBANGKANG..
SIAPA ADA DUIT DIA BOLEH BELI KERETA PORSCHE APA..
KAH KAH KAH

Seorang sahabat gua yang merupakan penggiat Umno di sini menghantar satu sms kepada gua beberapa hari yang lalu, bunyinya begini.. ARTIKEL SETERUSNYA SILA KLIK  SiNi Wajib Baca!!







UMNO!! Anjing British, Keldai Komunis, Babi Zionis! Derhaka pada Sultanis!

Posted: 05 Sep 2011 05:38 PM PDT

UMNO APCO SELAMANYA DERHAKA DAN BIADAP!
PENGKIANAT PADA RAJA MELAYU
PENGKIANAT PADA TANAH MELAYU
PENGKIANAT PADA BANGSA MELAYU
 DAN PEMUJA LUBANG JUBO SAIFOOL
KAH KAH KAH



Sah, pemimpin Umno layak untuk menerima anugerah terbaik dalam festival filem drama politik Malaysia. Contohnya Umno yang sesak nafas dan tidak cukup oksigen untuk bernafas dalam lumpur, maka cuba memanjangkan talian sampai ke pagar istana.


Mereka cuba memainkan sentimen bahawa sekarang ada pihak yang hendak menggugat Raja-Raja Melayu. Tindakan Umno sama seperti pepatah Arab yang mengatakan "dia pukul gua, dia menangis, dia maki gua maka dia mengadu orang yang maki dia"

.
Sebenarnya pemimpin Umno silap, bahawa sejarah tidak boleh menipu, walaupun pemimpin Umno kaki penipu dan putar alam serta kaki auta dalam isu Raja-Raja Melayu. Di bawah ini sebagai bukti yang menghina Raja-Raja Melayu ialah pemimpin Bangsawan Umno Apco atau dgn perkataan lebih mudah anak anak muda fahami ialah ANJING PENJAJAH KELDAI KOMUNIS BABI ZIONIS.


1. Pengasas Umno, Datuk Onn Jaafar dibuang daripada Istana Johor pada tahun 1920 dan.....
ARTIKEL SELANJUTNYA SILA KLIK  SiNi Wajib Di Baca!!




KLIK like UNTUK ANAK ANAK MUDA YG MAHUKAN KETELUSAN!

Umno Pelakon Hebat!!

Posted: 05 Sep 2011 04:08 PM PDT

SIAPA CAKAP UMNO KOMUNIS?..
INI SEMUA BOHONG, KAMI MENYANJUNGI BRITSH, DAN APCO ZIONIS
 BUKAN KOMUNIS DAN PULUSIS
KAH KAH KAH



UMNO ludah ke langit bila janji kerjasama antara Parti Melayu Harbi itu dengan Parti Komunis China pada Ogos 2010.


Perjanjian itu ditandatangani di Beijing, China oleh Setiausaha Agungnya ketika itu, Datuk Seri Tengku Adnan Monster yang mendapat liputan meluas media propaganda kerajaan 1malaysia.


UMNO  mengecam pemimpin PR kononnya mendewakan fahaman Komunis dengan sifatkan tentera Komunis yang terlibat dalam tragedi Bukit Kepong sebagai pejuang kemerdekaan
.

tentera Parti Komunis Malaya sepatutnya diiktiraf sebagai.....
Artikel seterusnya Klik SiNi Wajib Baca!!




GEMPAR!!!!! MENTERI KAKI BONTOT!!!

Posted: 05 Sep 2011 09:52 AM PDT

KAH KAH KAH..
1MALAYSIA KENA TIPU DGN GUA
BEBAL JUGA MENTELITI ORANG ORANG FELDA
KAKI BONTOT PUN DORANG ANGKAT SEBAGAI PEJUANG?
KAH KAH KAH..
............................................................................................................................................................

Beberapa tahun lalu heboh kisah skandal Najib Razak dikesan berkhalwat dengan artis wanita popular, Ziana Zain. Sehingga sekarang isu ini masih gagal dinafikan oleh Najib Razak. Anwar Ibrahim dalam banyak ceramahnya sering mengulangi scandal sex / khalwat antara Najib dan Ziana Zain ini yang dikatakan berlaku di pantai peranginan Port Dickson..... SETERUSNYA SILA KE LINK SiNi Wajib Baca!!


SILA like UNTUK ANAK ANAK MUDA MENCARI KEBENARAN!

Gaduh Pulak dah sesama sendiri parti BARISAN NASIONAL ni der!!

Posted: 05 Sep 2011 08:10 AM PDT

KALAU TAK KERANA INDON BANGLA DAN BURMA
SERTA FILIPINA DAN SIAM
DAH LAMA DAH BANGSAWAN APCO NI KEKARAMAN
KAH KAH KAH
Ketegangan yang timbul di kalangan pemimpin BN Melaka tidak akan menjejaskan peluang parti itu dalam pilihan raya umum akan datang, menurut beberapa orang pemimpin kanannya.
Antaranya setiausaha agung Gerakan, Teng Chang Yeow yang berpendapat bahawa keputusan pilihan raya biasanya "hanya terkesan daripada isu di luar kawasan."..........
SELANJUTNYA KLIK SiNi Wajib Baca!




IKLAN JAWATAN KOSONG Perbadanan Kemajuan Pertanian Selangor

Posted: 05 Sep 2011 05:08 AM PDT


Jawatan Kosong Perbadanan Kemajuan Pertanian Selangor (PKPS)
Tarikh tutup 20 September 2011

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kekosongan seperti jawatan berikut.

1. Penyelia Pertanian
2. Eksekutif Pertanian

Iklan lengkap jawatan


Tiada ulasan: