Rabu, 17 Ogos 2011

Pulakdah!

Pulakdah!


Kandang AYAM RUNTUH, 3 Kanak-kanak TERKORBAN

Posted: 17 Aug 2011 10:21 AM PDT

Kejadian runtuhnya kandang ayam ternakan milik Aspana dan Suwandi, penduduk Desa Mendalanwangi, Kecamatan Wagir, Kabupaten Malang, pada Isnin (15/8/20110) lalu membuatkan ramai penduduk setempat yang terkejut.


Ini ditambah pula dengan kejadian 9 kanak-kanak yang tertimbus hidup-hidup dan tiga orang daripadanya terkorban.

BEGINILAH Wajah Mangsa SELEPAS Serangan Simbahan ASID

Posted: 17 Aug 2011 02:18 AM PDT

KUALA LUMPUR, 17 Ogos -- KECERIAAN WAJAH ASAL... Mangsa serangan simbahan asid Mohd Raffie Abdul Latiff, 28, kini sedang menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL), hari ini. Raffie telah disimbah asid oleh seorang lelaki yang tidak dikenali ketika berada dalam keretanya berdekatan Wisma Bumi Raya, Jalan Raja Laut pada 8 Ogos lepas.


TRAUMA... Mangsa serangan simbahan asid Mohd Raffie Abdul Latiff, 28 (kanan) ketika menerima kunjungan Pengerusi Biro Aduan Komuniti Pemuda Umno Datuk Muhd Khairun Aseh di Hospital Kuala Lumpur (HKL), hari ini.


TANGGUNG DERITA... Beginilah wajah selepas mangsa mengalami serangan simbahan asid Mohd Raffie Abdul Latiff, 28.






Kredit : Bernama

Ust AZIZAN RAZAK Ceria

Posted: 17 Aug 2011 12:44 AM PDT

ALOR SETAR, 17 Ogos -- Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak (kiri) semasa mempengerusikan mesyuarat exco di kediamannya Sri Mentelon di sini hari ini.


Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak ceria semasa sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat exco di kediamannya Sri mentelon di sini hari ini.


Kredit : Bernama

Lelaki Pakai SILIKON Di PERUT?

Posted: 16 Aug 2011 11:29 PM PDT


Jika selama ini kita sering mendengar wanita menggunakan silikon untuk membesarkan payudara dan punggung. Tetapi rupa-rupanya ada juga orang lelaki yang menggunakan silikon bagi tujuan kecantikan. Kepada sesiapa yang malas untuk bersenam bagi mendapatkan 'perut' yang diidamkan, kini anda boleh menggunakan silikon bagi tujuan itu.

Walau apapun, pastiya kaedah ini TETAP tidak sesuai bagi mereka yang BOROI!.

Tiada ulasan: