Jumaat, 26 Ogos 2011

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


saiful peliwat meliwat diri sendiri bersama sama jantan lain....muakakakaka...Air Mani Saiful Sendiri Ada Di Duburnya

Posted: 26 Aug 2011 03:52 AM PDT

Pasukan peguambela Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari  berjaya merobek hujah pendakwa raya dengan menimbulkan keraguan dalam analisa kimia yang dibuat dalam kes Fitnah II.

Semalam mahkamah mengetahui bahawa makmal DNA Jabatan Kimia Malaysia tiada sijil akreditasi antarabangsa dan tidak mengikut standard antarabangsa dalam menganalisa sampel bukti dari tubuh pengadu, Saiful Bukhari Azlan.

Hari ini, mahkamah diberitahu bahawa sampel sperma di dalam dubur Saiful berkemungkinan adalah sperma nya sendiri, yang turut mengandungi sel bukan sperma individu lain.

Pendedahan itu dilakukan pakar DNA,Dr Brian McDonald, yang menyambung keterangannya hari ini.

Menurut Dr McDonald, sebarang sampel air mani yang hendak dianalisa perlu bebas dari sebarang pencemaran dalam bentuk kehadiran sel bukan sperma yang lain.

Justeru, sampel air mani yang diambil dari rektum Saiful perlu melalui proses pengasingan yang dinamakan Differential Extraction Process untuk memisahkan sel sperma dan sel bukan sperma.

Jika tidak, DNA yang diekstrak dari sel sperma akan bercampur dengan DNA dari sel bukan sperma yang hadir dalam air mani dan menjejaskan analisa yang dilakukan, kata Dr McDonald.

“Berdasarkan bukti Dr Seah, ia dijalankan dengan tidak sempurna.

“Sebab beliau tidak tahu sama ada terdapat sel epitelium (kulit) dalam sampel sperma yang diambil,” kata Dr McDonald.

Beliau turut membidas laporan Dr Seah yang tidak jelas dan menambah, mereka yang membaca laporan itu tidak dapat meneka dengan jelas graf elektroferogram yang merujuk kepada calitan kapas dari bahagian-bahagian tertentu.

“Beliau tidak mencatatkan sebarang nombor (atau apa-apa).

“Kita mungkin silap teka,” kata Dr McDonalds

Peguam Anwar, Sankara Nair pula menyifatkan Dr Seah tidak objektif secara saintifik.

“Dr Seah meneka yang pengasingan (DNA sperma dan DNA bukan sperma) muktamad tanpa sebarang pengulangan (proses pengasingan).

“Proses yang beliau lakukan tidak memastikan bahawa kepala sperma yang diekstrak dan dijumpai dalam air mani adalah kepala sperma semata-mata dan tidak bercampur dengan sel-sel lain.

“Dr Seah secara saintifiknya tidak objektif,” kata Sankara.

Perbicaraan kes Fitnah II yang ditangguhkan hari ini akan bersidang semula pada 19 sehingga 23 September depan.

geng anjing perpaduang tak habis habis nak sabotaj PAS...meh kita bukak aib anjing nie di sini....!!!

Posted: 26 Aug 2011 03:46 AM PDT

TV3 suku menyiarkan kenyataan seorang MP PAS bernama Che Rosli yg mendakwa kilang yang bakal di bina di Kuantan itu selamat untuk semua orang.

 

Merujuk kepada biodata Che Rosli di Facebook, tertera:

AHLI JAWATANKUASA PERLINDUNGAN SINARAN.
LEMBAGA PERLESENAN TENAGA ATOM, MALAYSIA, 1984-1999

Ini bererti Dr. Che Rosli adalah antara yang memberi khidmat kepada Lembaga Perlesenan Tenaga Atom(LPTA) sewaktu berlakunya trajedi keracunan radioaktif di Bukit Merah sekitar 1984 hingga sekarang.

Keracunan radioaktif (antara lain)akibat stor simpanan bahan buangan kilang nadir bumi milik Mitsubishi Chemicals, Tabung Haji serta beberapa syarikat bumiputra yang lain.

Mengapa LPTA disebut? Ini adalah kerana sewaktu berlaku keracunan radioaktif ini, LPTA telah mengeluarkan lesen bagi kilang tersebut untuk beroperasi. Di dalam ombak protes dari penduduk2 tempatan, LPTA terus memberi lesen.

LPTA terus memberi lesen kerana mereka berkata kilang tersebut selamat dan tidak membahayakan kesihatan penduduk setempat.

Dan dari biodata Dr. Che Rosli, beliau berkhidmat dengan LPTA sepanjang skandal/trajedi Bukit Merah yang meragut nyawa itu.

Maka, kita wajib  tidak boleh menerima jaminan Dr Che Rosli bahawa kilang Lynas itu bakal selamat.

Ini kerana LPTA juga telah memberi jaminan kepada penduduk Bukit Merah bahawa kilang nadir bumi Mitsubishi itu selamat. Malangnya, jaminan LPTA satu masa dahulu adalah pembohongan semata-mata dan 9 penduduk tempatan telah menghadapi penyakit leukemia, anak2 lahir cacat dsbnya.

Dan oleh kerana Dr Che Rosli berkhidmat dengan LPTA sewaktu trajedi Bukit Merah berlaku, maka kita beranggapan apa-apa jaminan yang datang dari alumni LPTA tidak boleh dipercayai angkara trajedi Bukit Merah.

Kalau benarlah dakwaan Che Rosli ni, apa kata kita  cadang kilang RARE EARTH ini dibina di sebelah rumah Che Rosli. kita semua  nak tengok berani atau tidak?

Tidak hairanlah walaupun diberi jaminan berulang-ulang kali oleh LTAP dan beberapa pakar, penduduk Kuantan dan Gebeng tetap menolak kilang Lynas. Mereka belajar dari pengalaman rakyat Bukit Merah.

SABOTAJ TERAKHIR GENG PERPADUANG?

Kalau kita ingat kembali, sejurus selepas kemenangan Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden, Dr Che Rosli adalah satu-satunya kepimpinan Selangor yang menyatakan sokongan Hasan Ali dikekalkan sebagai Pesuruhjaya Selangor.

Hasan Ali telah pun memulakan langkah mensabotaj PAS dalam isu serbuan JAIS. Maka,  kini giliran Dr. Che Rosli pula.

kita melihat kesemua tindakan-tindakan ini adalah satu bentuk sabotaj kepada PAS oleh geng perpaduang yang sudah pun melangkah sebelah kaki keluar dari pintu.Nampak gayanya seperti mengikut jejak langkah Zul Nordin Al Kazzab.

Tentera Malaysia Jadi Perompak...Nasib baik Guna Pistol Kalau Guna C4 dari kem tentera ....puhh Naya Orang Awam...macam altantuya bini najib...Panglima dia hilang kote bila sibuk nak berpolitik...apa cerita nie...!!!

Posted: 26 Aug 2011 02:05 AM PDT

 

Minggu ini kita dikejutkan dengan berita seorang askar berpangkat staf sarjan telah ditembak mati oleh spesukan anggota polis dalam satu kes cubaan rompakan di sebuah kafe siber berhampiran ibu negara. Manakala rakannya juga seorang tentera yang cedera telah ditahan. Seterusnya polis telah menahan tiga orang lagi saspek berkaitan kes tersebut yang juga merupakan anggota tentera.

Apa sudah jadi dengan Angkatan Tentera Malaysia? Panglima ATM harus membuat kenyataan mengenai isu ini.

Jangan anggap kes ini terpencil hanya 0.003 peratus yang terlibat jika diambil kira jumlah anggota tetap, simpanan dan para 170,000 orang semuanya.

Jika SPR dengan kesilapan 0.0001 peratus dalam senarai daftar pemilih hendak ditubuh Suruhanjaya Penambahbaikan, takkan ATM dengan 0.003 peratus hendak disenyapkan.

Kenapa seorang anggota tentera berpangkat staf sarjan sanggup melakukan rompakan bersenjata? Adakah pistol otomatik jenis Glock yang digunakan tentera tersebut milik ATM? Jika milik ATM bagaimana ianya boleh dibawa keluar bukan waktu bertugas, bukan waktu darurat, bukan waktu operasi, oleh seorang staf sarjan bukan seorang pegawai tentera? 

Berita sebelum ini

Polis gagalkan samun kafe siber

KUALA LUMPUR 21 Ogos - Dua lelaki yang cuba menyamun sebuah kafe siber di Kampung Baru Sungai Buloh dekat sini menerima padah apabila terserempak dengan beberapa anggota polis sedang menjalankan operasi di premis berkenaan awal pagi ini.

Akibatnya, dalam kejadian kira-kira pukul 6.45 pagi itu, seorang daripada suspek mati setelah berbalas tembakan dengan polis, manakala rakannya yang cedera dipercayai anggota keselamatan ditangkap.

Kedua-dua suspek dikatakan cuba memasuki premis itu dengan mengetuk pintu belakang sebelum dibuka oleh pemilik kafe siber berkenaan.

Mereka yang masing-masing bersenjatakan sepucuk pistol dan kerambit kemudian memaksa pemilik premis berkenaan menyerahkan wang kutipan jualan.

Malangnya, kedua-dua suspek tidak menyedari ketika itu terdapat beberapa anggota polis sedang menjalankan operasi di dalam premis tersebut.

Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah berkata, ketika itu, suspek mencabar polis supaya tidak mengganggu 'urusan' mereka.

"Berlaku cabar-mencabar di antara kedua-dua suspek dan anggota polis berkenaan menyebabkan beberapa das tembakan terpaksa dilepaskan.

"Salah seorang suspek berusia lingkungan 20-an terkena tembakan di badan dan meninggal dunia di tempat kejadian.

"Seorang lagi suspek yang berusia lingkungan 30-an dipercayai anggota pasukan keselamatan melarikan diri menaiki sebuah kenderaan jenis Naza Citra berwarna hitam yang dipandu oleh seorang rakan lain," katanya ketika ditemui di lokasi kejadian hari ini.

Tambah Tun Hisan, kira-kira sejam kemudian, polis berjaya menahan suspek yang mengalami kecederaan di Damansara Damai sebelum membawanya ke Hospital Sungai Buloh untuk menerima rawatan.

Polis percaya terdapat lebih daripada dua individu terlibat dalam cubaan samun itu.

Pihaknya menemui pistol dan kerambit yang digunakan dalam jenayah itu serta sedang mengesan saki-baki kumpulan penjenayah terbabit. -UM

ahli parlimen PAS nie nak bersekongkol dengan PORNO ke..???...pastinya beliau pakar masyukkk punya...nampaknya malaun nie nak kena beli dengan jongkong taik kembar Yahudi APCO....UMNO lahanat....!!!.

Posted: 26 Aug 2011 01:58 AM PDT

Ahli Parlimen PAS dari Hulu Langat, Dr Che Rosli Che Mat yang juga seorang pakar sains nuklear mempertahankan projek pembinaan loji nadir bumi oleh Kumpulan Lynas di Gebeng Pahang.

Katanya, mereka yang tidak memahami kandungan nadir bumi lebih cenderung untuk membuat andaian daripada memperkatakannya dari sudut saintifik.

Malah beliau tidak bersetuju dengan cara Pakatan Rakyat (PR) khususnya ahli parlimen Kuantan, Fuziah Salleh mengenegahkan isu tersebut sehingga ke peringkat menakut-nakutkan masyarakat awam.

“Dia (Fuziah) menakut-nakutkan orang ramai dengan memberi gambaran seolah-olah loji Lynas itu sebagai loji nuklear sedangkan loji itu sekiranya dibina pun hanyalah berfungsi sebagai kilang memproses bahan nadir bumi yang dibawa dari Mount Weld di Australia Barat,” jelasnya.

Beliau berkata demikian ketika ditemuramah oleh TV3 semalam.

Menurut beliau nadir bumi adalah jauh lebih rendah kandungan radiasinya daripada kandungan bijih.

Jelas beliau lagi, oleh kerana isu tersebut dimainkan oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR) iaitu sekutu dalam PR, beliau telah mengambil pendirian berdiam diri.

Malah, kata Dr Che Rosli, beliau sendiri telah diberi ingatan oleh Jabatan Penerangan PAS agar jangan memberi sebarang komen berhubung isu tersebut.

“Selama ini saya mendiamkan diri tetapi saya dapati, ini adalah tidak adil kerana mereka telah membuat komen berhubung isu ini boleh dikatakan dalam setiap isu keluaran Harakah dalam nada yang tidak benar,” katanya.

Dr Che Rosli berkata, sebagai anggota Pas, beliau merasa malu dengan cara Fuziah mengendalikan isu tersebut.

“Jadi sebagai seorang saintis nuklear, saya telah mengambil keputusan untuk menyatakan pendirian saya,” ujarnya lagi.

Sehubungan dengan itu, Dr Che Rosli meminta penduduk di Kuantan tidak wajar berasa risau dengan cadangan pembinaan loji nadir bumi itu nanti.

Ini kerana semua dakwaan yang dibuat mengenai nadir bumi bukanlah satu hujah saintifik dan akademik.

Sebenarnya, kata beliau, orang ramai tidak perlu berasa bimbang kerana apabila kilang Lynas itu siap dibina dan beroperasi mereka boleh masuk dan melihat dengan mata sendiri langkah-langkah keselamatan yang diambil sama ada ke atas pekerja mahupun orang awam.

penyapu sial

wah kalau betul lah...naya nie...pasti nya salah seekor geng UG yang masih nak tunjuk taring dengan sabotaj dari dalam pakatan rakyat...wa tak teragak agak istihar perang siber terhadap beliau...awas ya...!!!

hah apa di temuramah dengan sepupu iblis dan syaitan ( TV Giler )...dah kemasukan setan mamat nie...tobat tobat lah sebelum wa kempen guling kamu nanti dari pakatan rakyat...kalau tak puas hati jadilah katak....kan elok...jangan menyusahkan rakyat dengan perangai hipokrit...!!!

kalo camni la sikap PAS, xde bezanya PAS ngan UMNO...tangani la sesuatu isu berdasarkan tanggungjawab sebagai ISLAM bukan sebagai parti yang nak undi je...ISLAM mengajarkan kita berkata BENAR...ubah sblom menjadi PARAH...jgn jadi seprti UMNO yg dah terlalu sukar utk berubah...setiap isu ada pro n kontra...jgn nak dok bangkang jer

Minta Ahli Parlimen Hulu Langat berumahtangga di Gebeng biar dia hari-hari tau berkesan tak radiasi nadir bumi pada manusia,setakat duduk di Hulu Langat bercakap lojik saintifik tidak sama dengan apa yang kita alami dengan duduk sekali kat kilang Lynas.

apa nak chelen dengan ahli kimia malaysia yang kerjanya meliwat buntut saiful tu ke,,???

menolak hukum dan undang-undang Allah Taala pun di kira murtad wahai regim UMNOPORNO....bukan aje..murtad...UMNOPORNO nie dah lama jadi KAFIR LAHANAT.....!!!!

Posted: 25 Aug 2011 10:12 PM PDT

Masyarakat Islam perlu dijelaskan mengenai murtad yang tidak hanya melibatkan pertukaran daripada agama Islam kepada agama lain semata-mata.

Murtad juga berlaku akibat daripada menolak hukum dan undang-undang Allah Taala.

Perbuatan menghalalkan apa yang diharamkan oleh Allah atau sebaliknya juga boleh menyebabkan seseorang Islam murtad.

Justeru,itu , masyarakat Islam tidak seharusnya melihat jenayah murtad itu dalam skop yang sempit seperti menganut Kristian sahaja.

“Murtad ini bukan orang Islam masuk Kristian sahaja tetapi mereka yang menolak hukum Allah, menghalalkan yang haram, mengharamkan yang halal dan lain-lain...

Undang-undang sahaja tidak mampu untuk mencegah gejala murtad tetapi memerlukan ilmu kerana ia berkait dengan iman seseorang.

Undang-undang tak boleh kawal kerana murtad boleh disembunyikan..

Proses untuk mendapatkan ilmu ke arah itu hendaklah disuburkan di kalangan masyarakat Islam.

Para  ulama  di gesa  supaya memainkan peranan bagi memberi kefahaman kepada umat Islam mengenai perkara itu. agar mereka memahami murtad itu dalam skop yang sebenar.

“Kita perlu memahami gejala murtad ini dalam skop yang sebenar, jangan dalam skop yang sempit,” ujarnya.

Ulama juga seharusnya berperanan dalam perkara-perkara yang melibatkan perbuatan yang diharamkan oleh Allah Taala.

Mufti jangan hanya menyatakan berjudi itu haram tetapi meluluskan lesen judi adalah haram..

memang bangsat SPR nie...isteri klon di kesan...suami klon bakal menyusul...tu dia lawak berak cair 1 malaysia....muakakakaka....!!!

Posted: 25 Aug 2011 02:53 PM PDT

dap claims wives clone voters 250811

 

DAP hari ini mendakwa, parti itu berjaya menemui rekod dua orang pengundi wanita yang didaftarkan sebagai undi pos – dengan nama yang sama dan juga berkahwin dengan seorang anggota tentera lelaki yang sama.

Anehnya, kedua-dua wanita bernama Khadijah Husin itu berdaftar di alamat yang sama dan juga mempunyai tarikh lahir yang sama, menurut rekod di pengkalan data Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Kedua-duanya wanita tersebut, seorang daripadanya sembilan tahun lebih tua, dilahirkan pada 20 Februari dan nombor kad pengenalan mereka pula hanya mempunyai perbezaan pada satu digit.

Wanita berkenaan didaftarkan sebagai pengundi pos mengikut pasangan mereka, seorang anggota tentera bernama Nor Hisham Md Darus.

Mengulas penemuan itu, ahli parlimen Rasah, Anthony Loke berkata ketulenan pengundi pos berkenaan diragui memandangkan kesamaan yang dikesan itu "terlalu kebetulan."

"Adakah kebetulan seperti ini, di mana seorang lelaki ada dua isteri yang sama nama dan tarikh lahir? Kita syak (wanita) ini ialah orang yang sama dengan dua identiti.

"Jika media boleh jumpa dua wanita ini dengan nama dan tarikh lahir sama dan ambil gambar dengan suami dia, saya akan kunjungi keluar itu dan beri mereka hamper Hari Raya," katanya.
Seorang daripada wanita berkenaan telah dipindahkan untuk mengundi di kawasan Rasah manakala seorang lagi didaftarkan sebagai pengundi baru di kawasan tersebut.

Bagaimanapun, semakan yang dijalankan Malaysiakini di pangkalan data dalam talian SPR menunjukkan, maklumat untuk seorang daripada wanita berkenaan (dengan nombor kad pengenalan 790220115182) telah dikeluarkan.

penyapu sial

Hahaha...Only in Malaysia, army get " Clone Wife" as reward may be...Cheh?

SPR cepat2 tipu jangan tak tipu. Kalau tak menipu itu bukan SPR namanya.

ini bukan kebetulan ni ttp SPR betul2 menipu utk memastikan kemenangan pru13 atas arahan UMNOBN.

Tiada ulasan: