Rabu, 24 Ogos 2011

Era Pasca

Era Pasca


FAKTA! hanya 1 kes dalam 10 ribu tahun sperma boleh hidup lebih 36 jam.. kah kah kah

Posted: 24 Aug 2011 01:40 AM PDT

KAH KAH KAH

LIHAT BETAPA DANGKALNYA...

KUALA LUMPUR, 24 Ogos — Patologi forensik dari Australia mengakui kemungkinan boleh menemui kepala sperma pada badan seseorang sehingga satu tempoh selama 65 jam selepas mengadakan hubungan seks, tetapi mengakui penemuan saintifik tidak boleh bersandarkan pada keadaan yang jarang-jarang wujud.

Dr David Wells, saksi pakar pasukan peguam pembela dalam kes Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata demikian ketika disoal oleh pendakwa raya mengenai kewujudan kepala sperma selepas 65 jam hubungan seks diadakan, mandi dan membuang air besar.

Peguam Cara Kanan II Datuk Yusof Zainal Abiden yang mengetuai pasukan pendakwaan memberitahu Mahkamah Tinggi bahawa ada kajian kes di United Kingdom yang memutuskan penemuan seumpama itu, yang bercanggah dengan dakwaan awal bahawa sperma hanya boleh hidup sehingga 36 jam.

Ketika disoal balas, Dr Well menjelaskan bahawa beliau sedar kes sedemikian.

Bagaimanapun beliau menekankan bahawa ia satu-satunya kes yang beliau tahu sepanjang 30 tahun lalu pembabitannya.

Dr Wells juga berkata beliau juga pernah menguji spesimen sperma selepas 56 jam dan mendapati tiada sebarang keputusan.

"Itu hanya satu kes yang saya tahu di mana adanya (bahan) literatur dalam 30 tahun (lalu). Adakah anda bersandarkan pada satu kes saintifik ke atas premis tunggal?

"Saya fikir kebanyakan daripada kita akan berkata tidak tahu atau tidak memberi pandangan," kata beliau menjawab Yusof. -TMI


KAH KAH KAH
OIT.. SPERMA YG HIDUP LEBEY DARI 36 JAM ADALAH 1 KALI DALAM 1JUTA TAHUN.
NAMA SAINTIFIKNYA ADALAH SPERMATMONGOLMETABIKBADAKWALHARBI..
INI PUN SEBAB SPERMA ITU ADALAH SPERMA MAKHLUK ASING
YG DI IMPORT DARI LUAR ANGKASARAYA
DI KENALI SEBAGAI MAKLUK HALUS YG TAK HALUS..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
JAWAPAN YG DI BERIKAN OLEH DOKTOR PAKAR DNA ADALAH SANGAT..
MENYEBABKAN KEBEBALAN SERTA KEBENGONGAN PENDAKWARAYA
BERTAMBAH TAMBAH BEBAL DAN BENGONG..
SEBAB PENING DGN FAKTA KES..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
MUNGKIN SPERMA TU BESI LOGAM AGAKNYA..
KAH KAH KAH

Posted: 24 Aug 2011 01:24 AM PDT



Bahan-Bahan:
BAHAN UNTUK DIKISAR
5 ulas bawang putih
5 ulas bawang merah
Sedikit cilih boh
Sedikit udang kering
Sedikit Ikan Bilis

Sedikit kicap manis
Sedikit Sos Tiram
Sedikit Cili Sos
Garam secukup rasa
Perencah Bee Hoon Adabi (Pilihan)
air rebusan ayam
Fish Cake
Fish Ball
Ayam / Daging
Sedikit Sayur Sawi

Cara:
Tumiskan bahan-bahan yang telah dikisar sehingga garing dan masukkan perencah bee hoon Adabi. Masukkan ayam / daging bersama sayur sawi, fish cake dan fish ball bersama sedikit cili sos dan sos tiram. Kemudian masukkan Bee Hoon yang telah direndam dan di tos bersama kicap secukup rasa. Tambahkan air rebusan ayam tadi. Kacau sehingga sebati. Tambahkan sedikit garam secukup rasa.
Cadangan Hidangan:
Hidangkan panas-panas dan hiaskan dengan cili potong dan telur dadar yang dihiris kasar.

DQ:
Untuk lagi sedap, makan bersama kuah kicap, cili api dan sedikit asam limau. Pasti menjlat jari. Selamat Mencuba.
Segeralah berbuka.. heheh

[N/C-2] Main dan Amal. Daftar contest Maybank ini secara Online tanpa modal, Setiap penyertaan Maybank akan dermakan sebanyak RM2 kepada fakir miskin

Wajib baca.. Menteri mana yg sokong Pencabulan Seks?

Posted: 23 Aug 2011 10:02 PM PDT

KAH KAH KAH
BIK BADAK

DAMANSARA 24 OGOS : Seorang editor kanan TV3 yang dilantik dengan persetujuan Pejabat Perdana Menteri kini dalam siasatan syarikat itu atas tuduhan melakukan gangguan seksual terhadap empat wartawan termasuk seorang pembaca berita.

Editor berkenaan bagaimanapun dibenarkan terus bertugas seperti biasa, manakala seorang "mangsa"nya dipindahkan ke NTV7 bulan lalu atas permintaan petugas itu sendiri yang enggan lagi bertugas di bawah editor berkenaan.

Sumber- sumber yang rapat dengan kes itu mengesahkan bahawa Jabatan Sumber Manusia Media Prima Berhad telah memulakan siasatan rasmi selepas pihak pengurusan memberikan persetujuannya baru- baru ini.

Media Prima adalah syarikat yang memiliki TV3, NTV7, TV9 dan TV8 selain memegang kepentingan dalam stesen radio serta Kumpulan New Straits Times Sdn Bhd.

Empat orang yang didakwa mangsa ganggual seksual itu tampil baru- baru ini memberikan kenyataan kepada pengurusan.

Antara lain, empat kakitangan terbabit merujuk kepada sistem pesanan ringkas (SMS) berunsur lucah yang dihantar kepada mereka sebagai menyokong dakwaan bahawa editor itu melakukan gangguan seksual selama beberapa bulan.

Mangsa juga mendakwa editor berkenaan menggunakan pangkat dan jawatannya untuk "menggoda" mereka secara licik, tambah sumber berkenaan.

"Siasatan dijangka siap tidak lama lagi dan terpulang kepada majikan untuk mengambil tindakan susulan," tambah sumber itu.

Sumber berkenaan memberitahu siasatan itu bermula selepas sepucuk e-mail yang ditulis oleh seorang mangsa yang menggelar dirinya 'Coco Girl' membuat pelbagai dakwaan terhadap editor berkenaan yang sudah berumah tangga.

Salinan e-mail itu di hantar kepada kakitangan TV3 selain dihantar ke Pejabat Perdana Menteri.

Editor berkenaan bertugas sebagai pegawai kanan dalam sebuah syarikat perladangan sebelum ini menyertai TV3 sejurus selepas Datuk Seri Najib Tun Razak mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri pada April 2009.

Bilik Berita TV3 dikatakan kecoh dan resah setelah kes itu terbongkar dan mangsa berkenaan tampil memberi kenyataan kepada pihak pengurusan.

Beberapa kakitangan kecewa kerana editor berkenaan masih dibenarkan menjalankan tugas seperti biasa dan dibenarkan berinteraksi dengan wartawan di bawahnya sungguhpun mengadapi siasatan rasmi syarikat atas tuduhan melakukan gangguan seksual.

"Kes ini memberi kesan kepada moral kakitangan yang mahu syarikat mengambil tindakan segera dan adil supaya ia tidak menjejaskan nama baik TV3 dalam apa cara sekali pun," kata sumber berkenaan.

- TVS News Sumber

KAH KAH KAH
OIT... SIAPA YG LANTIK NI...
DAP KE PAS..
SIAPA YG SINONIM DGN ROGOL ROGOL RABA RABA RINGAN RINGAN NI..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
CUBA TEKA MENTERI MANA YG SUKA PERBUATAN EDITOR KANAN TV3 SUKU NI..
MENTERI ROGOL AMAH?
MENTERI KAKI CABUL DARI PAHANG?
MENTERI MINUM ARAK DARI PERLIS?
MENTERI GAYBOY DARI SELANGOR?
MENTERI GAYBOY FERARRI DARI JOHOR?
MENTERI C4 DARI PAHANG?
MENTERI ROGOL BUDAK BAWAH UMUR DARI MELAKA?
MENTERI RASUAH DARI N9?
MENTERI LEGO TANAH REZAB DARI JOHOR?
MENTERI KAKI JUDI DARI PERAK?
KAH KAH KAH

LU ORG CARI LAH SENDIRI CLUE CLUE YG GUA DAH BAGI..
SEMUANYA KENYATAAN DI ATAS ADALAH BENAR..
KAH KAH KAH





[N/C-2] Main dan Amal. Daftar contest Maybank ini secara Online tanpa modal, Setiap penyertaan Maybank akan dermakan sebanyak RM2 kepada fakir miskin

Jawatan Kosong Universiti Teknologi Malaysia

Posted: 23 Aug 2011 06:13 PM PDT


Jawatan Kosong Universiti Teknologi Malaysia
Tarikh tutup 2 September 2011

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan dipelawa untuk memohon jawatan seperti berikut:

1. PENOLONG AKAUNTAN Q27 (2 Kekosongan)
2. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN) N17 (3 Kekosongan)

Borang permohonan jawatan


[N/C-2] Main dan Amal. Daftar contest Maybank ini secara Online tanpa modal, Setiap penyertaan Maybank akan dermakan sebanyak RM2 kepada fakir miskin

Umno yg Sesat..

Posted: 23 Aug 2011 01:37 PM PDT


MENDALAMI ERTI PERSAMAAN ANTARA KITA UTK HUMBAN HARBI NEGARA..

selamat membaca..

Ajaran sesat harbi umno wal apco mengatakan politik tidak ada hubungan dengan ajaran Islam  menyebabkan berlakunya khianat dalam pentadbiran negara lu org..

ajaran sesat ini telah melahirkan pemimpin melayu harbi yang tidak ada perhitungan agama dalam amalan politik mentadbir negara, seterusnya berlaku khianat dalam memimpin rakyat dan mengurus sumber negara yang melimpah ruah ini.

walaupun kini ramai di kalangan orang melayu yg beragama islam telah menerima politik sebahagian dari agama, namun tindakan politik harbi dari bangsawan apco mutakhir ini telah dibejati oleh amalan-amalan yang tidak mengikut batas agama dan syariat.

kemurnian politik demokrasi telah dicemari oleh tindakan jijik dan kotor menerusi rasuah politik wang, fitnah, sikap perkauman sempit, pembohongan,penipuan dan segala macam perkara kotor sekotor lubang taik saifool yang memalukan anak anak muda yang menjadi penonton di sekeliling lu selama ini..

harbi umno wal apco BN tidak boleh diharap langsung untuk membersihkan budaya politik kangkung yang dikotorkan oleh tangan mereka sendiri yg di kenali oleh anak muda sebagai petualang agama bangsa dan negara...

akibat dijangkiti keruntuhan moral dan zalim,sikap kapitalis yg di agungkan, rasuah dan penyalahgunaan kuasa sehingga tidak menunaikan amanah besar yang diwajibkan oleh islam kepada penganutnya, pemimpin melayu muslim harbi ini telah membebalkan majoriti rakyat marhaen beragama Islam,kini telah gagal menjadi model islam yang sebenar kepada rakyat marhaen yg bukan Islam.

harbi umno wal apco, walaupun merupakan parti majoriti melayu melayu harbi dan bumiputera yang telah diberi amanah pemerintahan sejak keluarnya penjajah, masih dibarahi penyakit warisan penjajah yang memisahkan amanah ini daripada perhitungan agama.

akibatnya amanah yang besar ini dijadikan peluang kebendaan yang menyuburkan perbuatan rasuah dan khianat. Akhirnya, harta negara menjadi milikan peribadi pemimpin bangsawan harbi ini, meninggalkan rakyat marhaen berhempas pulas untuk melangsungkan kehidupan seharian mereka di bumi bertuah ini. dan mereka menggelarkan diri mereka bangsawan dan di kenali oleh anak muda sebagai bangsawan harbi perompak wang rakyat..

perkara ini akan berterusan selagi urus tadbir dan tata-kelola pengurusan sumber dan khazanah kekayaan negara tidak mengambil dan merujuk kepada falsafah dan jauh sekali menghayati tuntutan islam yg syumul.iaitu kejujuran, amanah dan keikhlasan..

cita cita murni untuk membina sebuah negara yang sejahtera dan aman serta berkebajikan telah digagalkan oleh sebuah pemerintahan yang terus memimpin secara tidak bertanggungjawab dan penuh dgn penafian serta kebobrokan..

umat melayu islam sebagai teras politik dalam negara lu org ni, semakin hari semakin lemah jati diri kerana lemah kefahaman islamnya, apabila kerajaan harbi umno apco hari ini tidak menjadikan islam agama yang memerintah dan tidak mampu menunjukkan model islam kepada masyarakat majmuk.

anak muda wajib menyelamatkan negara dan penganut islam yang hilang identiti ini dan membetulkan fahaman sekular yang salah ini,

mengenai perjuangan harbi umno wal apco, mereka hanya sekadar berminat untuk mengekalkan kuasa mereka dan bukannya untuk memartabatkan melayu, islam jauh sekali.
ini kerana melayu harbi umno tetap menyokong BN walaupun di kawasan pakatan rakyat bertanding menentang calon harbi, sebaliknya sudah ramai bukan melayu dan bukan islam yang komited mengundi calon pakatan rakyat yang menentang calon mca harbi dan mic harbi juga gerakan harbi dari BN.

hakikatnya,  harbi umno wal apco telah menjadikan penyokong melayu islam buta dan pekak dengan politik wang, media dan hiburan yang melalai dan membodohkan mereka..

adalah menjadi tanggungjawab besar bagi anak muda semua untuk  terus menerus memperkenalkan ajaran islam secara ilmu dan berhikmah kepada seluruh rakyat marhaen dengan mengembalikan umat islam yang jahil kepada Islam, supaya membebaskan diri daripada khurafat politik harbi umno wal apco bahawa mereka sahaja boleh memerintah dan kepada mereka lah segala kekayaan negara kembali..

anak anak muda wajib menyelamatkan negara dan rakyat marhaen daripada belenggu kejahilan dan kezaliman politik dengan peringatan Allah s.w.t..

anak anak muda semua.. ingat lah.. bahawa hanya lu org sahaja yg mampu utk mengubah kebajikan negara..
tetapkan dalam hati utk berubah dan membenci muslim harbi umno wal apco..


MEMBAWA PADAH!
SESAT LAGI MENYESATKAN!
KAH KAH KAH


[N/C-2] Main dan Amal. Daftar contest Maybank ini secara Online tanpa modal, Setiap penyertaan Maybank akan dermakan sebanyak RM2 kepada fakir miskin

Watch this.. Waaacaaaaa... kikiki beri kerakyatan pada org asing! harbi umno apco wajib bertaubat!

Posted: 23 Aug 2011 08:59 AM PDT


KAH KAH KAH

WATCH THIS!
Where to cross the border...???

Know where to cross the border...,

If You Cross The North Korean Border Illegally
You get 12 years Hard Labour.

If You Cross The Iranian Border Illegally
You Are Detained Indefinitely.

If You Cross The Afghan Border Illegally
You Get Shot.

If You Cross The Saudi Arabian Border Illegally
You Will Be Jailed.

If You Cross The Chinese Border Illegally
You May Never Be Heard Again.

If You Cross The Venezuelan Border Illegally
You Will Be Branded A Spy And Your Fate Will Be Sealed.

If You Cross The Cuban Border Illegally
You Will Be Thrown Into Political Prison To Rot.

If You Enter Britain Illegally
You Will be Arrested, Prosecuted And Sent To Prison And Deported

If You Are An Indonesian, Burmanesia, Filipinesian, Siamiesian, Banglanesian,
 AND ILLEGALLY CROSS THE MALAYSIAN BORDER

YOU GET:

MyPR (Permanent Residence / Pemastautin Tetap)
A Driving License,
Voting Rights
Job Reservation,
Special Privilege to be Consider as Bumi,
Credit Cards,
Subsidized Rent Or A Loan To Buy A House,
Free Education,
Free Health Care,
and if you are a clever dickie, you can be a Menteri Besar or even Prime Minister!

Oh Malaysia, what a great country, The Boleh Land !!

if u dont believe...
HOME MINISTER OF MALAYS.
VOICE MINISTER OF MALAYS
KAH KAH KAH




[N/C-2] Main dan Amal. Daftar contest Maybank ini secara Online tanpa modal, Setiap penyertaan Maybank akan dermakan sebanyak RM2 kepada fakir miskin

Khir Botox- kalu lu penjarakan gua, gua sebar siapa menteri gayboy selangor..kah kah kah

Posted: 23 Aug 2011 05:17 AM PDT


KAH KAH KAH
AMPUN KAN GUA WAHAI RAKYAT SELANGOR..
MENTERI GAYBOY DARI SELANGOR NAK PENJARAKAN GUA..
KURANG AJAR BETUL..
KAH KAH KAH

LUAHAN ISI HATI BEKAS MENTERI RASUAH SELANGOR.
memohon ampun dan maaf' sempena semangat Ramadan,  tidak akan mendedahkan nama menteri-menteri berkenaan kerana tidak mendapat bukti yang sahih.
beberapa sumbernya sangat boleh dipercayai.

Dalam bulan yang mulia ini juga saya ingin mengingatkan tiga orang sahabat yang menjadi menteri dalam kabinet sekarang agar jangan keterlaluan untuk mengenakan saya,
konspirasi itu tersebar apabila seorang daripada menteri itu dilaporkan berkata kepada dua rakannya bahawa BN mampu merampas semula Selangor daripada Pakatan Rakyat jika dirinya didakwa.

Seorang menteri dilaporkan berkata kepada dua orang menteri lain bahawa jika mahu mendapat kembali Selangor maka Khir Toyo perlu didakwa. Sekarang menteri yang sama berkata jika mahu menang Selangor Khir Toyo perlu dipenjarakan.


Kebodohan pemimpin
Apakah mereka ini begitu besar boleh menguasai hakim perbicaraan? Saya tidak mahu percaya mereka berupaya mengarahkan hakim atau hakim akan mendengar arahan kumpulan ini, masih percaya dengan kebebasan dan integeriti institusi kehakiman.

agar menumpukan kerja mereka membantu Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Razak meningkatkan kualiti perkhidmatan kerajaan terutama membabitkan potfolio masing-masing.

Kenyataan bahawa jika Khir Toyo dipenjarakan maka BN akan dapat kembali Selangor hanya menunjukkan kecetekan pemikiran pemimpin tersebut yang tidak memahami keseluruhan isu rakyat di Selangor. Lebih daripada itu, ia menunjukkan kebodohan pemimpin ini seolah-olah majoriti rakyat Selangor tidak cerdik dan tidak boleh menilai fakta-fakta kes di mahkamah.

Apakah pada hemat beliau rakyat Selangor secara majoritinya dungu, bebal dan bengap yang akan mengikut skrip sandiwara beliau? majoriti rakyat terutamanya di Selangor mahu melihat keadilan undang-undang ditegakkan tidak kira ia di pihak Umno mahu pun di pihak parti-parti lain.
-BMRS Bekas Menteri Rasuah Selangor
 
KAH KAH KAH
KECARCAMARBAAN HARBI UMNO WAL APCO KIAN TERSERLAH..
CAH KETING ANTARA MEREKA KIAN MEMBANGATKAN..
DALAM KAPAL YG HAMPIR HAMPIR KARAM..
FITNAH MENFITNAH, BUNUH MEMBUNUH ADALAH MAINAN BIASA..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
PERKARA INI SANGAT MENYENTUH PERASAAN..
JGN LAH BEKAS MENTERI RASUAH INI DI PENJARAKAN..
KERANA IA MASIH LAGI DI PERLUKAN..
UTK UMNO APCO PARTI RASUAH SEPANJANG ZAMAN..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
OIT.. NAMPAKNYA ADA MENTERI MENTERI HARBI UMNO APCO..
SEDANG INTAI MENGINTAI KERUSI EMPUK MENTERI BESAR..
UTK JIKA MENANG UMNO APCO BOLEH SAPU SEMUA KEKAYAAN SELANGOR..
ADAKAH LU INGAT RAKYAT MARHAEN DAN ANAK MUDA..
MAU KASI MENANG LU DEKAT INI SELANGOR?
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
TEKA SIAPA BAKAL MENTERI BESAR SELANGOR KALAU HARBI UMNO MENANG?
MENTERI ROGOL AMAH?
MENTERI GAYBOY DARI SELANGOR?
MENTERI GAYBOY DARI JOHOR?
KAH KAH KAH



 



[N/C-2] Main dan Amal. Daftar contest Maybank ini secara Online tanpa modal, Setiap penyertaan Maybank akan dermakan sebanyak RM2 kepada fakir miskin

Tiada ulasan: