Isnin, 8 Ogos 2011

dollah yankee

dollah yankee


Kristianisasi: Bila semua orang nga-nga,lalat pun terbang masuk mulut!

Posted: 08 Aug 2011 01:18 AM PDT

Isu ini bukan lah isu baru, tapi isu yang dah lama. Dari cakap-cakap rakyat, sebelum Dr.Joe Fernandez di-bunuh lagi isu ini sudah ada, cuma bila ADUN Lunas ini di-tembak mati kerana telah di-kabar dan di-katakan yang dia telah mengkristiankan banyak orang-orang melayu, baru isu ini jadi besar, jadi gempar dan heboh sikit, tu pun hangat-hangat taik ayam sebab selepas apa yang terjadi dan atas sebab-sebab keselamatan, kemakmuran dan keharmonian rakyat Malaysia, isu ini diam begitu saja hingga lah gurkah-gurkah di'port' kata...Murtad, makan babi, jantan jadi perempuan, dan nak tukar ugama masih ok lagi, masih tidak apa, masih 'no problem at all'... cumanya jangan pakai baju kuning BERSIH 2.0... Kah..Kah..Kah..sebab sampai ke dalam lubang kubur akan di-cari! Kah..Kah..Kah..

Dalam keadaan sekarang ini, wujud sesetengah pihak yang mengharapkan alangkah baiknya jikalau umat Islam di-Malaysia ini tidak bersifat terlalu fanatik dengan agama mereka sehingga sanggup melakukan perbuatan seumpama ini. Bagi mereka ini satu yang memalukan umat Islam dan diri mereka sendiri. Hakikatnya, manusia tidak semuanya serupa. Jikalau golongan itu boleh menerima bahawa manusia itu tidak semuanya serupa seperti mereka, selesailah masalah dan tidak timbul lagi sikap apologetik seumpamanya.

Mungkin apabila kekecewaan itu terkena kepada batang hidung mereka sendiri, seperti anak dan isteri dan saudara mara mereka sendiri menjadi mangsa MURTAD dan KRISTIANISASI dan tiada pihak yang dapat membantu mereka pada ketika itu, mungkin pada ketika itulah baru mereka sendiri akan bersikap serupa, kalau pun tidak melakukan tindakan yang serupa.

Sesungguhnya pemerintah khususnya dan umat Islam sendiri amnya dengan sikap LEPAS TANGAN, dengan sikap LANTAK lah, dengan sikap SENDIRI PUNYA KUBUR SENDIRI JAGA dan dengan sikap sambil LEWAnya dalam isu MURTAD dan KRISTIANISASI ini akan menerima padahnya. Padah yang dinanti-nantikan sudah tiba, dan akibatnya BENDA ini akan ditanggung bersama dan HARUS ditanggung bersama.

SALAM PERJUANGAN…..

dollah yankee -
Demi menjaga AKIDAH ANAK BANGSA, golongan yang makan gaji dengan kerajaan ini kadang-kala sanggup menghadapi risiko.Mereka yang berani ini, yang kadang-kadang terpaksa melakukan pendekatan ala-mafia, dan dibulan Ramadan yang mulia ini kalau gurkah-gurkah jumpa mereka, gurkah-gurkah nak peluk. Nak bagi duit raya tak boleh laaa...sebab gurkah-gurkah pun tarak apa!

Tiada ulasan: