Rabu, 20 Julai 2011

Era Pasca

Era Pasca


PECAH BERITA - VIDEO KEKEJAMAN PROTESTOR BERSIH TERSEBAR.... (BERKALER)

Posted: 20 Jul 2011 01:31 AM PDT

Tu dia... Jahat nye... Patut lah kene tangkap POLIS...

cakap banyak pun tarak guna.... Kalau bantai tu bantai la dengan belati.. takat besi sebesar GELANG tak rasa sangat...

BODOH!!!

sib baik muka ko bertutup ada alasan TAKLEH nak tuduh KO!! CELAKAK.. takpe.. orang teranaiya boleh doa biar mangkok nih BURAI PERUT die..



Dari FB:
(klik kasik besar sikit)

Korang tau apa yg dibuat oleh polis mentah ni dengan BESI kat tangan dia tu??...tengok video terbaru kat sebelah ni.. harap korang ringan2kan tangan untuk sebarkan link ni..TQ (RAMM)

Bersih2.0 - "saya suka melawak dgn rosmah" - Najib

Posted: 20 Jul 2011 12:13 AM PDT


Tiba-tiba pulak najib sibuk kata apa la sangat gas pemedih mata tu, kalau dia kena pun tidak la dia tergolek-golek, tidak muntah buih dan anya akan berdiri tegak dalam kepulan asap tersebut.

berkata lagi najib, sebagai tanda sayangnya rosmah padanya, rosmah pasti akan turut serta bermain kepulan asap itu,

ujar najib, dia tak kisah untuk sedut gas yang kuat atau yg paling lemah, yg penting dia akan tunjukkan hati dan jiwa dia juga seperti rakyat...

tak percaya.. jom baca sini

bila angin perubahan melanda negara!

Posted: 19 Jul 2011 12:00 PM PDT

Pilihanraya Umum 13 dijangka akan diadakan tidak lama lagi namun sejauh mana kepentingan yang diambil kira oleh rakyat marhaen untuk membuat keputusan dalam memilih pemerintah mereka. Pakatan Rakyat memulakan langkah pertama untuk memenangi hati rakyat marhaen dengan membesarkan isu politik menerusi Himpunan Bersih 2.0 ketika Barisan Nasional sedang fokus kepada pembangunan ekonomi negara melalui APCO kah kah kah..
.
Namun sejauh mana kekuatan ekonomi mampu mengatasi masalah politik untuk memenangi hati rakyat marhaen sekali gus dipilih untuk menerajui kerajaan pusat pada PRU 13 kelak. jika ekonomi mampu berjalan dengan lancar dengan menjadikan harga komoditi tinggi, inflasi rendah, upah naik dan peluang pekerjaan bertambah, ianya mampu mengatasi kepentingan politik.

Pada masa ini, inflasi mengalami kenaikkan dan rakyat marhaen menghadapi masalah untuk berbelanja bagi menyara hidup. Ianya diakui oleh Naib Presiden MIC Datuk S.K. Devamany namun beliau percaya kerajaan BN pimpinan Datuk Seri Najib mampu mengatasi masalah tersebut. kah kah kah.. mengampu bodek kah kah

Pemimpin Kelab Penyokong-penyokong Kerajaan BN (BBCBN) Datuk Abdul Rahman Dahlan merasakan kearifan BN dalam ekonomi telah dikaburi oleh tuntutan pembangkang ketika Himpunan Bersih 2.0 dan beliau menyifatkan pakatan tidak mampu menyediakan alternatif ekonomi yang baik seperti yang dilakukan oleh BN. kah kah kah.. ini lagi kaki bodek kuat ? bakal jadi menteri kerja raya la lepas ni kah kah kah..

bik mama yg paling ideal utk jadi sapu sapu 1malaysia! kah kah kah..

BERSIH 3.0

Posted: 19 Jul 2011 09:30 AM PDT

Pemimpin Pakatan Rakyat berikrar meneruskan momentum perhimpunan BERSIH 2.0 dengan mengambil inisiatif desakan pembaharuan sistem pilihan raya yang dituntut pertubuhan itu disebarkan kepada penduduk luar bandar.

suhakam suara keadilan 250309 teo nie ching"Kami sedar impak BERSIH hanya terhad di kawasan bandar dan hari ini dicadangkan kita menyebarkan dorongan itu ke luar bandar dan memberitahu rakyat mengenai BERSIH," kata penolong setiausaha publisiti DAP Teo Nie Ching.

Perkara itu antara agenda utama yang dibincangkan pada mesyuarat khas pemimpin Pakatan di Petaling Jaya hari ini bagi meninjau sokongan orang ramai menjelang pilihan raya umum yang bakal diadakan sebelum pertengahan 2013.
gua Abbs kah kah kah.. bersua kite kembali..

beb.. kite perlu selamatkan malaysia beb.. demi anak cucu kite semuanya.. jadi oleh itu jom kita semarakkan BERSIH 3.0 demi misi kita utk negara tercinta..

kebanyakkan makcik2 kek kg2 masih lagi terkongkong dalam pemikiran ortodok umngok.. sebab itu lah mereka berasa tiada yg lain dapek perintah malaysia melainkan hanya umngok apco je beb.. kah kah kah

war2 kan pada rakan2 adik2 abang2, ibu2 bapak2, makcik2, pakcik2.. utk selamatkan malaysia dan utk mengkebajikankan negara.. perlu kite humban gerombolan umngok kah kah kah

Bersih2.0 - Polis ade pasukan rahsia

Posted: 19 Jul 2011 06:31 AM PDT

Pasukan apa yang memakai baju seragam polis lengkap namun tidak punya sebarang nama atau nombor badan pada uniform mereka?

lebih teruk lagi, mereka menggunakan penutup mulut untuk lindungi identiti mereka, dan menggunakan gari tangan sebagai senjata.

adakah mereka ditugaskan hanya untuk mencederakan peserta himpunan dengan kekerasan... anda baca sendiri di "tukanglawan"

Apa unit amal buat?

Posted: 19 Jul 2011 06:01 AM PDT

Himpunan Bersih yang lalau telah membuktikan bahawa unit amal pas ini ,elakukan apa yang tidak dilakukkan dibawah pentadbiran rejim UmnoApco...

sedang media massa digunakan oleh rejim UmnoApco untuk mengambarkan kekejaman dan huru hara yang akan dibuat oleh peserta himpunan,

artikel ini membuktikan betapa mereka sebenarnya merasa selamat dengan kawalan Skuad amal pas...
Jom baca di "tukanglawan"

Bile Perogol Bebas, BAGINDA REFORMASI kan bangun! humban gerombolan!

Posted: 19 Jul 2011 05:07 AM PDT

Perogol bebas,
yg cakap rogol kene saman,
yg kene rogol masyukk..
yg tak kene rogol ? kah kah kah

beb.. ini lew mesia.. negare gua yg tercinte ni..
bile penyamun di agung agungkan
bile penyangak di angkat sebagai pemimpin.
bile perompak di angkat sebagai penguasa.
bile perogol di jadikan idola ? kah kah kah

ubah lew skunk ni beb sebulum parah..
kite sume mampu mengubahnye..
pade golongan2 mude semua.. dgr ler pesan gua ni bebaik beb..

kek dalam umngok apco cukup sumenye beb segale kejahatan..

perogol gadis bawah umo kah kah kah
perogol amah kah kah kah
perogol bersiri. kah kah kah
peliwat kah kah kah
peraba seks kah kah kah
penfitnah bebas kah kah kah
perompak kah kah kah
penyamun kah kah kah
pengkianat kah kah kah
pembunuh kah kah kah
peletop kah kah kah
pembazir kah kah kah
pembohong kah kah kah

dan last skali.. pencacai pencacai2 umno apco sume.. sile ler BERTAUBAT! kah kah kah

Tiada ulasan: