Ahad, 10 Julai 2011

Era Pasca

Era Pasca


Gugurnya seorang pejuang BERSIH 2.0

Posted: 09 Jul 2011 06:54 PM PDT

Entah apa nak jadi atas bumi bernama malaysia ini, rakyat sendiri jadi mangsa dan dianggap sebagai tiada harga,

najib atau hishamuddin yg harus kita salahkan bila FRU malaysia kini sudah lagaknya polis israel yang mahu menghapuskan penduduk palestin.senjata diacu terus ke peserta himpunan, air disembur tanpa mengira lelaki , wanita , tua atau muda.

Semalam seorang pejuang gugur "DI" Lemaskan dalam asap pemedih mata yang perit dan menyakitkan oleh FRU yang "menerima" Arahan "tangan Ghaib"

Wahai FRU tersebut, kamu jika terbaca ini kamu tahu aku tujukan ini pada diri kamu. Bertaubatlah, sesungguhnya kamu telah meragut satu nyawa... kamu pembunuh...

sila baca disini

RAKYAT vs PENIPUAN

Posted: 09 Jul 2011 02:46 PM PDT

Kebangkitan RAKYAT pelbagai kaum menuntut RAJA RAJA MELAYU dan DYMM YDP AGUNG melihat kekejaman pihak polis yang menggunakan kekerasan kepada RAKYAT yang berhimpun menuntut HAK secara aman. Layanan mesra oleh pihak berkuasa menyambut RAKYAT dengan cota, gari dan semburan gas.
Biarkan UTUSAN dan semua agen MEDIA PENIPUnya dengan angka 5 & 6 ribunya.. biarkan puak UMNO-BN berkata BERSIH TIADA SAMBUTAN, biarkan KPN menipu secara terang terangan di tv, yg pasti mereka yg ada di sana sahaja yg tahu jumlahnya! Kita para PEJUANG telah membuktikan gelombang BERSIH 2.0 gagal disekat!
RIBUAN POLIS dikerah siang malam tanpa henti untuk menyekat kemaraan RAKYAT. Walaupun dukacita ramai yang tersekat di LUAR Kuala Lumpur, di DALAM hotel sekitar Kuala Lumpur, di jalan jalan raya sekitar PINGGIR Kuala Lumpur, tapi atas semangat dan perjuangan yang bukan bersifat peribadi, mereka yang sedia ada di Kuala Lumpur terus MARA tanpa berpaling lagi. Puluhan ribu manusia membanjiri Kuala Lumpur membawa harapan RAKYAT MALAYSIA. tanpa sebarang UPAH wang ringgit, dengan risiko yang boleh membuatkan hidup MERANA, mereka tetap mara kehadapan!
Apabila sudah disekat 'gila-gilaan', ugutan, surat pekeliling, tangkapan dalam & luar KL, tetapi rakyat masih MAMPU berkumpul seramai ini di beberapa lokasi, ini menandakan tahap MAHA SERIUS TIDAK BERBATAS utk pemerintah yang EGO, buka telinga & hati utk berubah. Perubahan itu pasti baik utk semua termasuk pemerinth itu sendiri. Kerajaan RESPONSIF akan disayangi rakyat. Tanpa gangguan spt di atas, jumlah easily boleh mencecah 2 juta orang!. Apalah gunanya ego sgt jika akan ke kubur juga nanti. 


...TIADA PEMERINTAHAN YANG KEKAL DIDUNIA

Gambar DSAI cedera dan gambar dalam ICU..

Posted: 09 Jul 2011 11:36 AM PDT



sekadar peringatan kepada Babi Babi Negara... Jika apa-apa jadi kepada ANWAR IBRAHIM kerana kerakusan kamu mempertahankan kuasa... Korang tunggu lah kebangkitan Rakyat untuk menjatuhkan kamu semua...

makluman, ini untuk sebaran malam ini.. Harap pembaca dapat mendoakan agar kesihatan DSAI semakin baik.. di laporkan terdapat satu kematian kerana terlebih hidu asap dari bom POLIS dan meninggal dunia di hospital.. arwah adalah suami kepada KETUA MUSLIMAH PAS Titiwangsa...

Anwar Ibrahim pula di kasari polis kerana merempuh benteng polis yang menghalang rakyat untuk maju... tembakan peluru asap pula tepat ke muka pegawai peribadi DSAI... Jahanam POLIS?? (Setuju tak??)

gambar Rally Demokrasi akan di upload kemudian pasai ngantuk sangat.. hahaha

Tiada ulasan: