Sabtu, 30 Julai 2011

dollah yankee

dollah yankee


MIC tarak kalu, lu lokap punya dalam boleh mati!

Posted: 30 Jul 2011 05:17 PM PDT

Wow! YB Palanivel.. you banyak dasyat lahh.. ini hari you sudah pigi jumpa itu PM, you panggil dia 'release' itu anam orang india dari parti PSM, dua puluh ampat jam punya time itu Najib sudah kasi order panggil bebas itu anam orang. Kita orang semua tabik banyak kuat sama you lahh YB. 

You ada 'mandaram' sama itu Najib kaa??!

Keh..Keh..Keh.. baru lu orang tau apa macam MIC punya power haa?? Itu Jeyakumar sama lain-lain orang, kalau kita tarak pigi cakap sama itu Najib kasi 'release', dia orang semua boleh mati lokap punya dalam tau kaa??

Itu Najib kita kasi kujut(gempar) sikit, dia punya 'mutai'(telor) semua sudah kucut(kecut) laa...

Apa you sudah kejut sama dia??

Kita cakap sama dia. Sana negeri India, ini macam punya kes selalu ada, hari-hari ada, polis mari kasi tangkap sama dia orang, lepas ampat lima jam sudah kasi lepas. Kita cakap sama dia, ini orang tamil dia punya perkauman lagi banyak kuat wooo...sekarang kasi tangkap, lu kasi duduk jail punya dalam, 'election time' apa macam pun itu orang musti menang. Kita cakap sama dia lagi, kalu tarak kasi lepas itu anam orang, 'election punya time' ini semua MIC member dan semua orang india tarak undi BN punya wooo...


dollah yankee -
Kah..Kah..Kah..
Gurkah-gurkah di'port' kata kalau jumpa Rosmah, mereka pun nak minta juga...nak minta apa tak tau lahh...

Yang ini baru lah KEPALA BUTOH!!!

Posted: 30 Jul 2011 01:39 AM PDT

Yang ini baru gurkah-gurkah di'port' kata kepala butoh!
"Kita (umno) bukan macam Pakatan Rakyat. Kita (umno) akan menggunakan bulan Ramadhan ini dengan membuat kerja-kerja kebajikan" kata Presiden mereka.

"Kita akan membantu orang-orang tua, ibu-ibu tunggal dan orang-orang yang miskin tak kira apa bangsa sekali pun..." kata Presiden mereka lagi.

Gurkah-gurkah di'port' telah sambut ucapan presiden mereka dengan kata "POODAHHHH!! pundek!" sebabnya...
Di Kuala Kangsar minggu lepas, umno bahagian itu dengan kerjasama Jabatan Kebajikan Kasyarakat telah membuat satu program bantuan di bahagian itu. Lalu mereka pun ada menjemput 15 orang dari kaum india dari bahagian itu untuk turut sama menerima bantuan daripada jabatan kebajikan masyarakat.

Tapi malangnya selepas selesai majlis itu, 15 orang kaum india itu terpaksa pulang hampa dengan tangan kosong, tak ada duit. Okey laa kalau tak dapat duit tapi mereka rasa mungkin boleh dapat beras atau kopi atau gula dua tiga kampit, tapi yang tu dan bantuan apa toya pun tak dapat.

Rupa-rupanya program bantuan yang di war-warkan dan di-hebohkan kata dari umno bahagian Kuala Kangsar itu ada lah bantuan yang biasa yang di-berikan daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat untuk mereka yang telah memohon bantuan, bukannya bantuan terus dari umno Kuala Kangsar.

Ingat kan umno bahagian Kuala Kangsar yang nak keluar duit dan bantuan tu, alih-alih rupanya dari jabatan kebajikan masyarakat. Haramjadah betul!..duit bantuan dari Jabatan Kebajikan Masyarakat di-kata duit bantuan dari umno. Tak ke kurang ajar tu??

Lubang ini telah pecah daripada 15 orang dari kaum india yang hadir pada majlis itu, mereka tak dapat bantuan itu sebab jabatan kebajikan kata mereka baru saja isi borang permohonan dan borang itu semua masih dalam proses. Manakala 2 orang dari 15 orang tu pula dapat maklum balas dari pegawai jabatan kebajikan pada majlis itu kata yang permohonan mereka telah di tolak sebab seorang pemohon di rumahnya didapati ada TV dan peti ais dan seorang lagi pulak tak dapat sebab dia tinggal dengan anaknya.


dollah yankee-
Kah..Kah..Kah..ini lah kerja mereka...asyik nak menipu!duit jabatan kebajikan tu adalah duit kita pembayar cukai, bukan duit umno.

Tiada ulasan: