Sabtu, 23 Julai 2011

dollah yankee

dollah yankee


Hantu Altantunya mengamuk lagi - 2

Posted: 23 Jul 2011 05:15 AM PDT

Agak-agak kenapa lah William Bourdon ni telah di usir keluar dari Malaysia ya?? Ada kah di-sebabkan Najib dan kerajaan BN takut kepada ... ?? Perbicaraan itu akan berlangsung 'very soon', gurkah-gurkah di'port' tak mau pening-pening kepala memikirkan apa yang nak jadi sebab gurkah-gurkah ini sudah nampak yang Najib tak akan mampu nak menyembunyikan apa-apa pun biarpun William ini telah di-usir keluar.


"Abang Jib..,nak tanya lagi sekali kenapa takut sangat dekat mangkuk orang putih ni?, abang Jib boleh lari sejauh mana pun, tapi abang Jib tak mampu nak sembunyikan diri, jalan keluar untuk abang Jib dah dekat sangat dahh..,dah dok nampak dahh.."


Gurkah-gurkah agak yang William ini di-usir kerana kerajaan BN bimbang William ini akan meng'korek..korek..korek.. kebenaran rasuah dalam pembelian RM7.3 billion kapal selam Scoorpene itu. Dengan mengusir keluar seseorang yang mempunyai reputasi antarabangsa, begitu tersangat jelas sekali yang kerajaan BN sedang menyembunyikan sesuatu daripada kita semua disebalik perjanjian pembelian itu.


Gurkah-gurkah juga kata yang tidak ada apa-apa faedah pun usir dia ni keluar sebab kalau dia tak boleh bercakap secara terbuka dalam negara kita, macam mana Najib dan juak-juak dia dalam umno dalam BN nak halang dia dari bercakap secara terbuka di luar sana di-'level' antarabangsa??

dollah yankee -
Berani jamin yang teori RAHMAN akan berakhir tak lama lagi...

Tiada ulasan: