Khamis, 5 Mei 2011

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM


VIDEO CERAMAH ANWAR DI MACHANG - SIAPA DALANG FITNAH?

Posted: 05 May 2011 11:07 AM PDT

APA SUDAH JADI ESKAY? PORTAL PRO UMNO PUN NAIK PENING

Posted: 05 May 2011 07:41 AM PDT

Thursday, 05 May 2011

Image

Datuk Eskay dalam sumpah laknatnya mengatakan...pada hari ini 29 April saya Nama Eskay ,dengan nama ALLAH ..aku bersumpah bahawa aku dan Anwar Ibrahim berada dalam paparan video ..dan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut -
SUMPAH LAKNAT DATUK ESKAY - namun hari ini rakan-rakan saya meminta saya membuka utusan online dan melihat kenyataan terbaru Datuk Eskay – Utusan Malaysia

Mungkin saya salah tafsir atau mungkin ada tafsir berlainan tetapi sekiranya Utusan Malaysia memaparkan berita ini – ia amat mengelirukan dan mungkin sia-sia kita melihat ramai antara kita ,menghabiskan masa memanggil Datuk Eskay sebagai Eskay Hebat dan seterusnya mempertahankan kebenaran Datuk Eskay. Mungkin secara sinis pula – berita sebegini mungkin akan mengubah persepsi mereka yang menolak Utusan Malaysia.

Ada antara rakan saya – mengatakan pula – alamak dah termakan sumpah ke Datuk Eskay? Kita nilai bersama...

Sumber: Umno-Reform2

Tiada ulasan: