Isnin, 23 Mei 2011

dollah yankee

dollah yankee


'Trade-mark' Malaysia..

Posted: 23 May 2011 06:55 PM PDT

Arghhh.. 'trademark' orang-orang di Malaysia kita..
gurkah-gurkah politik di'port' cukup suka kalau sesuatu tragedi besar berlaku dalam negara kita. Baru kita boleh tengok wayang..

Bila jadi sesuatu tragedi besar, maka baru lah semua benda akan nampak haram, nampak tak betul, tak ada lesen, tak berdaftar, tak dapat kelulusan pihak berkuasa, konek tak naik lah..opppss..sori sori..konek tak naik tak termasuk dalam kes ni.

Dia tu nanti kata kat kawan ni.. kawan nie nanti kata kat kawan tu..lebih banyak yang merepet, macam lagu bangau oh bangau..

Tragedi berlaku.. 16 orang mati, lagi sekali jari jari pihak berkuasa tunjuk sana, tunjuk sini, yang kena 'blame' ialah tuan punya tempat tu. Sebelum-sebelum ni pun bukan tak ada tragedi besar yang meragut nyawa yang telah berlaku, tapi mangkuk dalam gomen yang jaga benda-benda ni kira nak tidur,kira nak makan gaji buta.. tak pernah mau belajar, tak pernah mau ambil iktibar dari kes yang dulu-dulu.

dollah yankee -
Al-Fatehah ...

Kalau dia mati,Najib yang perlu bertanggung jawab.

Posted: 23 May 2011 02:55 AM PDT

Gurkah-gurkah politik di'port' bukan lah pandai sangat tentang bab-bab perubatan nie... tapi pengalaman yang sama yang telah terjadi terhadap kawan-kawan sepertimana yang berlaku kepada Ketua Hakim Negara ini telah dijadikan petunjuk.

Kalau dah sampai dua kali diserang dalam masa 1-2 jam...alamatnya susah laa sikit dan bersedia lah untuk berita sedih. 

Gurkah-gurkah kata kalau dia mati, Najib yang perlu bertanggung jawab, sebab minggu lepas sebelum berlepas ke luar negara, dia (Najib) sudah panggil Ketua Hakim Negara ini untuk mengadap beliau dan perbincangan? atau 'pressure'?? itu di katakan olih Mohd.Sayuti Omar telah mengambil masa selama 6 jam.

6 jam?? punya kena 'pressure'?? patut pun ...

dollah yankee -
Kesihan dekat dia ... tak sempat nak asar ... ada kah Malaikat Maut sudah menampakan dirinya pada dia hingga menyebabkan serangan yang ke dua itu??!

Tiada ulasan: