Jumaat, 20 Mei 2011

dollah yankee

dollah yankee


Patut pun KJ jujur,rupanya buang tebiat nak mamposss!

Posted: 20 May 2011 06:55 PM PDT

Patut pun si-KJ berlaku jujur..rupa-rupanya dia sedang buat tebiat, sebab dah nak mampossss. Mana tak mamposs, dia dah nampak yang sekarang ni 2M besar sedang menyusun atur pergerakan mereka untuk 'pariyap' Najib dan dia pun sedar yang dia akan mamposss sekali dengan Najib ditangan 2M besar ini. Bila dah mamposs, tempat dia akan diganti olih M kecil. Dan bila M besar jadi PM nanti, M kecil akan jadi timbalan.

Kelmarin Mahyudin 'bodoh'kan orang-orang di Perlis dan suruh orang-orang kampong bersiap sedia dari segi mental untuk kenaikan kos sara hidup yang lebih tinggi dengan kenaikan harga barangan keperluan harian, termasuk kenaikan harga minyak petrol Ron95 yang akan berlaku (ada blog dah kata pagi ahad ini akan naik 30 sen).

KJ kata..tak bolehh..! salahh!, mana boleh bagi tahu dekat rakyat suruh mereka bersiap sedia untuk kenaikan kos sara hidup dan kenaikan harga minyak. Baru saja pe'naik' harga gula, ni nak pe'naik' harga minyak petrol Ron95 pulak??

..cakap 'boss' dia nak bantah!?? Nampak tak yang dia dah buang tebiat??

Pem'buang'ngan tebiat dia bertambah-tambah bila dia pula ajar 'boss' dia dan dia kata, mula-mula kerajaan kena tunjuk dulu dekat rakyat, bagi rakyat tengok yang kerajaan sekarang pandai berjimat-cermat. 'Cut-down' semua projek-projek yang tak berapa perlu, sekarang bukan masa yang sesuai untuk hapuskan subsidi.

dollah yankee -
Dia dah gasak cukup-cukup, dah 'temuak' baru dia nak suruh 'cut-down' projek-projek yang tak berapa perlu??

Tiada ulasan: