Rabu, 27 April 2011

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM


APABILA SESUMPAH SUDAH TERBAU BANGKAI....

Posted: 27 Apr 2011 11:00 PM PDT

Siapa si buncit ini?

Belah kiri tu cam askar je rambut dia...

Mana misai dan janggut?


Oleh: WFAUZDIN NS

AKU nasihatkan Ezam sesumpah sudah-sudahlah buat kerja fitnah tu. Takkan dendam kat Anwar tak habis-habis lagi? Dari kes Liwat, Ezam sesumpah tahu, kes video seks pun dia tahu, kes Anwar ejen Yahudi pun dia tahu sehinggakan apa yang DS Wan Azizah tak tahu, semua Ezam sesumpah tahu. Hebat betul Senator lantikan ini.

Malam tadi giliran Ezam sesumpah pula keluar TV3 suku setelah beberapa hari yang lalu bergilir-gilir pencacai katak yang keluar di stesyen TV berlidah Syaitan itu. Tak lama lagi, percayalah Zul Kulim pula akan keluar, lepas tu Zahrain pula. Masing-masing berebut nak cari peluang muncul dikaca TV sambil mengusap punggung Tok Jib.

Patutnya Ezam sesumpah bertegas suruh pihak berkuasa siasat keseluruhan video seks berkenaan, bermula dari yang menayangkan video tersebut sehinggalah siapa pelakunnya. Bukannya muncul di TV 3 suku hanya menuduh Anwar kununnya tidak bermoral. Bermoral sangatkah Ezam sesumpah yang bersubahat dengan puak kaki fitnah itu? Kalau ada yang berkata Ezam sesumpah sudah bernikah satu lagi di Indonesia, tentu Ezam sesumpah terasa hati dan mungkin dia akan kata itu fitnah. Itu baru bernikah, benda yang baik belum dikatakan Ezam sesumpah ada gundik di sana. Itulah fitnah yang boleh memecah belahkan sesama Islam.

Serupa juga Zul Kulim. Kalau ada yang mendakwa Zul Kulim masih belum bayar hutang orang sewaktu kempen Pilihanraya Umum dulu, tentu Zul Kulim terasa. Zul Kulim akan kata itu fitnah. Zahrain pula, beliau mesti marah jika ada yang kata dia keluar PKR jadi katak pasal tak dapat projek di P.Pinang. Mesti Zahrain kata fitnah juga. Jadi, fitnah ini bahaya jika terus dicanangkan.

Jika cukup bukti, cukup saksi, ada kes bawa saja ke mahkamah. Buat apa guna media canangkan benda yang menjijikkan ini. Tidak terfikirkah kita isu ini akan merosakkan minda anak-anak kita? Jangan kerana nak jaga maruah laki bini kat Putrajaya tu kita sanggup nak rosakkan minda anak bangsa dan ugama kita?/wfauzdin.blogspot.com

DATUK SK SERAH DNA, ADA KITA KISAH ?

Posted: 27 Apr 2011 08:00 PM PDT

Siapa si buncit ini?


Bila pulak Anwar Masuk Tentera?....Tengok rambut dia tu, tapi esoknya sudah panjang pulak..

Oleh: WFAUZDIN NS

Datuk SK @ Three Strooges katanya dah serah DNA beliau kepada pihak Polis. Ada kita kisah? Peduli apa dia nak serah DNA samada disuruh atau secara sukarela. Kalau dia pelawa Rahim Thamby Chik atau Shuib untuk serah DNA pun peduli apa kita. Ada kita kisah?

Yang kita kisah adalah mengapa tukang tayang video lucah masih belum ditahan atau didakwa? Mereka sudahj mengaku tayang video lucah di sebuah hotel di khalayak umum, maka pengakuan sudah ada, tunggu apa lagi? Pasal siapa yang beraksi tu, biarkan je TV 3 suku main tiap-tiap malam sampai rakyat Malaysia percaya bahawa pelaku lelaki yang berperut buncit dan berambut ala-tentera tu adalah Anwar, insan yang paling ditakuti oleh sekutu Apco. Selagi seluruh rakyat Malaysia tidak percaya bahawa itu adalah Anwar, menjadi kewajipan TV3 suku menyiarkannya setiap hari.

Aku kesihan juga dengan kakitangan TV 3 suku terutamanya pembaca berita tu, tak pasal-pasal bersubahat mengeluarkan kata-kata busuk dan jijik meracuni pemikiran anak bangsa sendiri. Buat kaum Cina dan India, ada mereka kisah? Kaum Melayu saja yang tak habis-habis diperbodohkan.

Sudah berapa lama isu video seks ini bermain di media dan entah berapa pikul di antara kita yang menanggung dosa akibat tidak mahu kembali kepada Islam. Allah sediakan undang-undang dan peraturan untuk manusia yang beriman, tetapi manusia jahil ini tetap dengan sikap degil dan angkuh mereka. Aku pun tak tahu mengapa nasihat para Mufti yang mereka lantik sendiri, mereka tidak pakai dan humbankan ke dalam tong taik. TV 3 suku paling biadab sekali tanpa sedikit pun menghormati pandangan Ulamak. Maklumlah siapa bos TV 3 suku tu? Semenjak bila TV 3 Suku hormat Islam? Tengok sajalah program mereka penuh dengan program maksiat. Memang sesuai untuk jadi penyambung lidah Syaitan.

Susah sangat ke nak ikut kaedah Islam? Kita bukan mahu Anwar dibela atau disanjung, tetapi jangan sampai insan ini diaibkan sedemikian rupa. Mana hati perut menteri-menteri Melayu yang mengaku Islam ini, tidak beranikah bersuara? Rais Yatim yang terkenal dengan budaya ini, di mana budaya Melayu sekarang ini? Rais Yatim sukakah melihat TV 3 Suku buat kerja lucah setiap hari?

Ada yang kata pihak Polis terlibat, aku tak percaya Polis terlibat di dalam isu video seks ini tetapi aku hairan mengapa baru saja Blogger yang disiasat Polis kerana menyiarkan klip video lucah di dalam blognya, tiba-tiba melakukannya lagi. Mengapa begitu mudah video seks yang dikatakan ada satu saja yang asal dan telah diserah kepada Polis boleh dimuat turun ke dalam youtube? Kalau ada yang dakwa pihak Polis terlibat, susah juga aku nak bela Polis dalam hal ini walaupun aku percaya Polis di negara ini teramat telus dan jujur./wfauzdin.blogspot.com

VIDEO SEKS SIRI II -JOM LIHAT FOTO, SYABAS TUKANG KAJI PRO PR, TERNYATA KERJA BODOH MEREKA GAGAL !!

Posted: 27 Apr 2011 08:31 AM PDT

Mana misai dan janggut?

Bila plak Anwar rambut nipis cam askar tu.....esoknya dah panjang pulakkkk...huhuhu


Hahahaha...Tak puas pulak tengok hasil kerja puak Apco yang kantoi lagi ni......Terima kasih la ye TV 3 suku yang keluarkan cerita ni....ada gak member-member kita yang cerdik cepat buat kajian dan terbukti jelas betapa bodohnya hasil kerja mereka yang kaki fitnah tu....ehehhh..

Seterusnya baca lagi di sini, Klik Je SINI

TERIMA KASIH TV 3 - VIDEO SEKS SIRI II MENAMBAH KANTOI KERJA SEKUTU APCO !!

Posted: 27 Apr 2011 07:39 AM PDT

Ternyata Sah: Ia Bukan Anwar Ibrahim

Video Seks Bahagian Kedua Muncul Di Internet

PETALING JAYA: Video seks bahagian kedua yang didakwa melibatkan pemimpin pembangkang tersebar di internet petang Rabu termasuk di blog www.papagomo.com.

Klip video yang dipercayai mirip pemimpin pembangkang disiarkan menerusi laman youtube petang Rabu.

Klip video berdurasi 1 minit 47 saat itu dimuat naik oleh pemilik akaun youtube wakparjosudorno.

Rakaman video hitam putih berkenaan memaparkan aksi seseorang lelaki bertuala dan seorang wanita tanpa seurat benang dalam sebuah bilik dipercayai selepas melakukan aksi seks.

Lelaki berkenaan kemudian pada minit ke 39 dilihat menanggalkan tualanya di hujung katil sebelah kiri video sebelum berjalan dalam keadaan bogel mengambil baju dalam nipis yang terdapat di atas katil.

Individu yang mempunyai fizikal perut buncit berkenaan kemudiannya dilihat mengambil seluar dalamnya dan membongkokkan badan pada durasi 1 minit 9 saat sehingga melihatkan wajahnya di hadapan kamera.

Isu rakaman video seks itu tercetus apabila sekumpulan wartawan dijemput oleh sekumpulan individu menamakan mereka sebagai `Datuk T' untuk menonton tayangan video seks hitam putih di Hotel Carcosa Seri Negara di sini pada 21 Mac lalu.

Rakaman video berdurasi selama 22 minit bermula pada pukul 10.23 malam 21 Februari lalu itu didakwa berlaku di sebuah apartmen di Ampang.

Sehari selepas rakaman itu dipertontonkan kepada wartawan, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi menafikan pembabitannya sebagai pelaku dalam rakaman video seks tersebut.

Identiti `Datuk T' yang mendedahkan rakaman itu terbongkar apabila bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, bekas Bendahari Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuaib Lazim dan seorang ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah muncul membuat pengakuan bahawa mereka merupakan trio `Datuk T'. -mstar


Video seks bahagian kedua di Youtube

Klip video bahagian kedua yang didakwa membabitkan seorang pemimpin kanan pembangkang mengadakan hubungan seks dengan seorang pelacur kini disebarkan di Internet.

Malaysiakini difahamkan bahawa video yang berjudul 'Papa Nurul Izzah Part II' yang dipertontonkan kepada wartawan terpilih pada 21 Mac lalu boleh didapati di Youtube sejak jam 1.30 tengahari.

Semakan Malaysiakini juga mendapati video sepanjang 1.46 minit itu dimuat-naik oleh seorang pengguna yang menggunakan nama "wakparjosudorno."

Ia dipercayai dilakukan dari Indonesia dan pengguna yang tidak dikenali itu menyertai Youtube hanya semalam.

Namun pada jam 6.45 petang tadi, video berkenaan telah dikeluarkan kerna didakwa melanggar syarat-syarat penggunan Youtube kerana memaparkan bahan lucah dan gambar bogel.

Namun dipercayai video berkenaan masih boleh didapati di beberapa laman web pembangkang dan juga di Youtube yang dimuat-naik oleh pengguna lain.

Sebelum ini, bahagian pertama video berkenaan dimuat-naik pada 4 April lalu.

Ia menunjukkan lelaki yang sama menggunakan tuala memeluk seorang gadis berkulit cerah yang hanya berkemban.

Pada bahagian kedua video ini, ia dipercayai disunting pada bahagian akhir. Ia menunjukkan lelaki berkenaan memakai pakaiannya semula selepas aksi seks tersebut manakala wanita yang bogel itu berjalan menuju ke bilik air.

Video kedua juga tidak mempunyai sarikata dalam bahasa Thai dan jelas memaparkan tarikh dan masa rakaman iaitu 2011/02/21 manakala rakaman masa adalah antara jam 22.43 malam hingga 22.45 malam.

Beberapa pihak sebelum ini mendakwa lelaki dalam video berkenaan mirip ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun Anwar yang juga ketua umum PKR telah menafikan beliau adalah lelaki dalam video itu dan mengemukakan beberapa bukti termasuk catatannya di Twitter dan Facebook.

Serentak dengan tayangan itu, kumpulan yang mengaku bertanggungjawab di sebalik video itu yang menamakan diri sebagai 'Datuk T" mendedahkan identiti mereka - Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim.

Sebelum ini, Eskay berkata mereka belum menyerahkan video penuh 22 minit itu kepada sesiapa dan salinan tunggal hanya diserahkan kepada polis.

Eskay hari ini memberitahu wartawan bahawa beliau telah memberikan sampel DNA miliknya bagi melancarkan siasatan polis.

"Saya dipanggil pagi ini untuk disoal-siasat lanjut dan saya secara sukarela menyerahkan sampel DNA," katanya.

Beliau bagaimanapun enggan mendedahkan butiran pertemuannya dengan polis di ibu pejabat polis di Bukit Aman, Kuala Lumpur itu tetapi sekadar berkata tunggu sidang akhbarnya esok. -mk



Ulasan GB

Terima kasih kepada pihak yang memuat-naik video itu di youtube kerana dengannya kita akan dapat melakukan penganalisaan yang lebih tepat mengenai lelaki yang dikatakan mirip Ketua Pembangkang itu.

Pembesaran imej-imej akan membuktikan DENGAN JELAS bahawa lelaki itu BUKAN Anwar Ibrahim.

Lihat:



Jika dilihat dari jauh gambar dari video itu hitam putih itu nampak seolah-olah ia mirip Ketua Pembangkang. Disebarkan bertujuan untuk mengaibkan Anwar. Tetapi penelitian yang lebih rapi dengan apa kaedah sekalipun akan menjurus kepada rumusan bahawa ia bukan Anwar.

Hanya si bengong yang mabuk, yang tembel matanya dan yang busuk hatinya akan menyatakan ia Anwar Ibrahim!/Sumber: Greenboc

Ulasan Saya: Paling ketara - Perut buncit. Rambut Anwar potongan cam tentera je...nipis tepi...hahahaha...

Tiada ulasan: