Khamis, 7 April 2011

"Perjuangan Yang Berpanjangan.. Jangan Takut, Jangan Gentar"

"Perjuangan Yang Berpanjangan.. Jangan Takut, Jangan Gentar"


"Ya Allah, hapuskanlah mereka..."

Posted: 06 Apr 2011 04:59 PM PDT

Katakan apa saja yang nak dikata. Saya? Saya sudah sangat muak dan benci apalagi marah dengan puak-puak yang sama bersekongkol dengan konspirasi ini. Memang bodoh! (kalau ada perkataan yang lebih sangat rendah, akan saya ketakan!)

Manusia-manusia itu gila. Ya gila dan sangat gila mempertahankan puak-puak dan kroninya. Sedarlah wahai kalian! Balasan untukmu sudah pasti tersedia. Dan sedialah menerimanya.

Ayuhlah saudara-saudara seIslamku,

Marilah sama kita menadah tangan dan berdoa dengan penuh mengharap. Ya Allah perkenankanlah doa-doa kami…

"Ya Allah Kau hapuskanlah manusia-manusia yang zalim itu di muka bumi ini. Ya Allah, hancurkanlah mereka sebagaimana Engkau menenggelamkan Firaun, Engkau mengalahkan musuh-musuhMu di medan Peperangan. Ya Allah sesungguhnya yang haram, mereka halalkan dan bertentangan dengan syariatMu. Ya Allah, negara kami dilanda wabak fitnah menfitnah, didatangi virus kemunafiqan yang nyata, ditamui ancaman syaitan di alam nyata juga dajjal perosak muka bumi. Ya Allah selamatkanlah kami dari mereka yang zalim lagi hina itu, segeralah tunjukkan kebenaran itu dan berjayakanlah kami menentang musuh-musuhMu itu. Amin Ya Allah."

Tiada ulasan: