Selasa, 12 April 2011

Murai Anak Emas

Murai Anak Emas


Rahman Yakub Cadang Alfred Jabu Ganti Taib (PRN SARAWAK 2011)

Posted: 11 Apr 2011 09:02 PM PDT

imageKita tok orang Sarawak, nuan Melayu kah, Iban kah, Cina kah, Bidayuh kah, Kelabit kah, Melanau kah, kita nadai kala carut enggau pangan dirik. Tolak Taib, Tolak BN!! [seterusnya]

Bapa saudara TAIK mubarak cadang Jabu ganti Taik ketua menteri Sarawak. [lihat sini].

We want to see Taib Mahmud - Baru Bian debate pengundi dayak 41%, cina 31% melayu melanau 28%.....Banyak tanah NCR yang di rampas melalui projek pembangunan kononnya. Berjuta ekar telah di ambil secara paksa untuk penanaman kelapa sawit dan kayu balak d ambil percuma. tidak kah orang dayak sedar!!!! masih juga mahu undi parti kuku besi? Bangun lah wahai anak muda teras negara....terjemahkanlah undi kalian kpd pembentuk kerajaan baru melalui parti SNAP, DAP, PKR dan PAS. [baca nih].

Jabu pun penyangak juga, sama saja dengan TAIK, asal jah komponen BN sama saja dengan UMNO………..[jabu].

Kah Kah Kah ! Beberapa Tahun Lagi Taib Bersara…………Mampos laaa……….

Posted: 11 Apr 2011 09:43 AM PDT

imagePening la rakyat Sarawak kalau pilih lagi parti komponan taib, taib kata dia akan bersara 'beberapa tahun lagi', terkantoi najib, najib kata masa 'terdekat' ia itu selepas pilihan raya negeri. [lihat dan baca sini]

Rakyat Sarawak kalau dah bosan sangat dengan peel taib ni, jangan tunggu 'beberepa tahun lagi', UBAH SEKARANG baru lah lena tidor.

Jangan di pelihara lama lagi penyangak harta rakyat Sarawak ini, cakap banyak tak guna, taib di perkuda oleh umno……., umno adalah TUAN parti komponen BN, orang semenanjung pun nak BUNUH dah parti umno dan BN pada PRU13 nanti melalui pilihanraya, cuma kami menunggu isyarat dari rakan2 di Sarawak apa kah mesej nya ?………, sama ada sayang lagi kah pada taib umno BN ?.

Aku tau laa di Sarawak xada NETAN umno, tapi umno lah kepala segala parti dalam BN.

Tiada ulasan: