Isnin, 11 April 2011

Kopitiam Bang Nan

Kopitiam Bang Nan


Putraja Ditutup Seminggu....

Posted: 11 Apr 2011 05:40 AM PDT

Putrajaya, 10 April 2011 - Menurut Rafizi Ramli, Pengarah Strategi PKR kesemua anggota kabinet Najib Altaantuya telah diarahkan berkampong di Sarawak sejak petang semalam.

Ini disebabkan gelombang tsunami yang serupa melanda semenanjung pada PRU 2008 sudah berjangkit ke seluruh Sarawak

Kata Rafizi, keadaan itu kini benar-benar menggusarkan Najib sehingga terpaksa berkampung dan membawa satu 'batalion kabinet' ke negeri itu bagi mempertahankan Sarawak dari jatuh ke Pakatan Rakyat.

Najib kini dikatakan membatalkan semua programnya di semenanjung untuk memberi tumpuan sepenuhnya kepada pilihan raya negeri itu, yang juga dilihat tidak pernah berlaku dalam sejarah sebelum ini.

"Apabila Najib turun berkampung membawa 1 barisan menteri kabinet di sini, ia membawa petanda baik kepada Pakatan," tambah beliau.

Katanya lagi, keadaan BN Sarawak yang kini sudah berpecah belah dan bertelingkah sesama sendiri, memberi satu kelebihan kepada Pakatan Rakyat.

Malah Taib Mahmud juga dikatakan sudah lagi tidak sebulu dengan tindak tanduk Najib, apabila bertindak memboikot beberapa program yang dihadiri Presiden Umno itu.

Ia berikutan desakan Najib supaya Taib berundur sebagai Ketua Menteri Sarawak, selepas pilihan raya tersebut, dan campurtangan Najib yang berlebihan dalam pilihan raya itu.

Peminat Filem Hantu...Berhati2!!

Posted: 11 Apr 2011 05:26 AM PDT

Tiada ulasan: