Nuffnang

Pengikut

keAZAManMalaysia

sumber :-

keAZAManMalaysia


Yusof Haslam dan Jins Samsudin bakal dilantik menjadi ahli suruhanjaya diraja menyiasat kes video lucah2 Anwar Ibrahim(terlates dari insider gomen)

Posted: 07 Apr 2011 08:22 PM PDT

sila baca berita harian hari ini..

naib presiden pas..salehuddin ayub..mp kubang kerian..

sokong suruhanjaya diraja siasat kes video seks anwar ibrahim..itupun tambahannya tertakluk padah ahli suruhanjaya la..

aku pun sokong..kalau dipihak yg benar buat apa nk takut..cuba jentelmen cam aku ni...

bukan apa..skang ni...kalau kes orang politik..suruh suruhanjaya je yg settle...

polis tak payah buat apa2 dah..harharhar....

aku pun sokong...suruhanjaya diraja perlu ditibuh untuk siasat kes altantuya,saiful bukhari,rahim thamby chik,rais yatim,kes ziana zain,kes rosmah peluk chong wei,shahreezat jaleel ngn pak lah,ummi hafilda dan rahimi osman, dan segala yg ada la...kes sosial anak2 menteri pun jngn lupa..

akta baru perlu diluluskan..

akta ahli politik 2011...

ini untuk memberi keistimewaan kepada stiap ahli politik di malaysia untuk disiasat oleh suruhanjaya diraja saja..

nnti yg jadi leader suruhanjaya diraja ni sapa?? jangan letak yusof haslam dan jins samsudin sudah..harharhar..

aku malas la nk cite bende2 ni....tk de mood..baik aku cite pasal diri aku plak..

smalam sure aku tk leh jawab exam...aku antara budak2 yg surrender..keluar awal daripada periksa..tk bemakna aku tk jawab..aku jawab sume soalan..pendek2 je..tk de la cam thesis cam budak2 lain..bukan apa..jawab panjang2 markah 3 daripada 15 jugak buat apa.. ni esok ni islamic transaction..hah..snang la sikit..bukan snang nk score..snang nk mnjawab..substance dah lekat kat kepala ni..

apa2 pun...smalam aku smpat diusha seorang awek..cun tu tk la sngt tapi puteh...ingt.,,puteh dia bukan kerna penataan cahaya..bak kata lekcerer aku..cantik tu penting..harharhar..

tu yg smangat aku naik ni..biasa la..hensem beb..rambut aku lak mcm orng itali..seksi....muka dari tepi orng kata cam orng perancis..harharhar..

awek msti tergoda....haaaaaaaaaaarhaaaaaaaaaaarhaaaaaaaaaaaaar..

jangan jelesssssssssssss!

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT