Jumaat, 22 April 2011

Era Pasca

Era Pasca


ZOL KUL0M LAGI > YOB NIH GILA ke MEROYAN?

Posted: 21 Apr 2011 11:33 PM PDT

Memalukan dan tidak dapat diterima.Itulah yang aku hendak perkatakan pada tindak tanduk Zulkifli Nordin yang nampaknya semakin hari semakin terpesong dari jalan kebenaran.

Aku tidak kisah kalau dia bencikan Anwar Ibrahim sehingga kiamat sekalipun.Burukkanlah Anwar Ibrahim seburuk-buruknya selagi dia rasa dia betul dan benar.Tetapi apabila tulisan terbarunya dikeluarkan,aku jadi marah dan bungkam.

Seolah-olah ini bukannya tulisan seorang penjihad Islam,tetapi seperti golongan atheis yang seringkali menghina Tuhan.Supaya kita semua jelas akan apa yang aku cuba perkatakan,marilah kita sama-sama melihat tulisan terbaru Zulkifli Nordin yang bertajuk "Haq dan Kebenaran".Di sini aku petik semula tulisannya:

Salam 2 all.

Arakian tersebut satu kisah, seorang Pak Yangoat yang terkenal dengan 'abidnya. Dahinya hitam, janggutnya Bin Laden pun bisa nangis dong. Tiap masalah pasti akan disolathajatkan..alhamdulillah. Satu ketika, banjir datang melanda, hingga mencecah bumbung rumah. Berlarilah Pak Yangoat keatas bumbong sambil menadah tangan mohon bantuan. Tiba-tiba lalu Pak Taming mendayung sampan. "Jom naik Pak Yangoat, kita ke pusat pemindahan". Pak Yangot sambil tersenyum berkata, "timaseh Pak Taming, insyallah ana dah buat hajat, nanti ALLAH akan tolong ana". Lalu Pak Yangoat terus menadah mohon pertolongan, sambil air makin naik.
Read more »

Tiada ulasan: