Nuffnang

Pengikut

PENYAPU SIAL

sumber :-

PENYAPU SIAL


menteri porno ini halalkan tayangan video lucah kepada umum...kitab mana yang hang pakai nie ...hang pakai kitab porno zul kulim ke..???

Posted: 28 Mar 2011 07:12 AM PDT

Isu video seks: Trio Datuk T boleh dilindungi undang-undang, kata Nazri



kembar seiras dengan nazri....aku yakin 110%  ini adalah nazri tengah beraksi...confirm di lindungi oleh undang undang pukimak UMNO...tu pasal berani bail out trio stoges tokeh video lucah....



Trio ''Datuk T'' yang mendedahkan rakaman video aksi seks didakwa melibatkan mirip seorang pemimpin pembangkang akan dilindungi di bawah Akta Perlindungan Saksi dan Akta Pemberi Maklumat sekiranya pihak berkuasa mendapati ada kes.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz (gambar) hari ini berkata akta tersebut boleh digunakan bagi melindungi keselamatan trio itu yang bertanggungjawab mendedahkan video berkenaan.

"Bagaimanapun, kedua-dua akta itu tidak perlu digunakan ketika ini memandangkan belum ada sebarang pendakwaan dibuat ke atas mana-mana pihak sehingga kini dengan perkara itu juga masih dalam siasatan polis," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen di sini, ketika diminta mengulas mengenai perlindungan undang-undang yang boleh diberi kepada trio berkenaan.

Rabu lepas, bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim mengakui mereka adalah trio Datuk T yang bertanggungjawab menyimpan dan menayangkan video berkenaan kepada sebahagian wakil media di Carcosa Seri Negara, dua hari sebelum itu.

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim telah tampil membuat penafian beliau individu di dalam video tersebut dan membuat laporan polis berhubung perkara itu.

Berikutan pendedahan itu, ketiga-tiga individu terbabit telah tampil untuk disoal siasat polis di Bukit Aman dan menyerahkan pita video dan seutas jam tangan jenama Omega sebagai bahan bukti.

Nazri berkata perkara itu bukan berkisar kepada persoalan undang-undang semata-mata tetapi ia turut melibatkan persoalan moral. – Bernama



penyapu sial

dah agak dah...lindungi yang salah sabitkan yang benar...tu manesfesto UMNO for past, present and future

kalau orang lain yang dedah, cepat cepat dia orang guna * Sedition act* ke akta yang mengugat ketenteraman awam. Yg dedah video lucah bukan mengugat ketenteraman awam ke? Kalau betul betul untuk menegak kan keadilan .. terus buat laporan polis and biar polis yang selesai kan.. bukan di tonton kan kepada orang awam dan buat ugutan kalau tak keluar politik akan disebarkan!..INI KES HASUTAN!

azmin saman pecacai datin rosmah mansor....muakakakaka.....!!!

Posted: 28 Mar 2011 06:48 AM PDT




Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat Azmin Ali akan mengambil tindakan undang- undang terhadap polis kerana menyerbu dan mencetuskan provokasi di majlis pelancaran kempen "Datuk Najib- Altantuya (DNA) di Gombak Sabtu lalu.

Awal pagi tadi, Azmin, Adun Hulu Kelang, Saari Sungib dan Adun Batu Caves, Amiruddin Saari diberikan notis untuk hadir di Balai Polis Ampang bagi memberi kenyataan bersabit majlis itu.

Azmin berkata pencerobohan polis pada majlis itu menyalahi undang- undang kerana ia diadakan di perkarangan pejabat beliau dan justeru itu tidak memerlukan permit sebagaimana yang dituntut oleh polis.

Pada majlis itu, Anwar dilarang meneruskan ucapan, malah dilaporkan dikasari oleh anggota Polis Simpanan Persekutuan yang cuba memaksa beliau untuk meninggalkan majlis berkenaan.

Anwar berkata beliau tidak menyalahkan polis kerana mereka hanya mengikut arahan tetapi mempersoalkan tindakan Perdana Menteri Najib Razak yang begitu khuatir terhadap pendedahan hubung kait antara beliau dan Altantuya Sharibuu yang mati dibom pada tahun 2006.

Azmin memberitahu pemberita, polis bertindak diluar batas kuasa dalam keghairahan untuk menyuraikan pelancarkan kempen DNA itu.

"Saya telah mengarahkan peguam untuk memulakan tindakan undang- undang kepada polis yang menganggu dan mencetuskan provokasi dalam ceramah di pusat Khidmat Rakyat Parlimen Gombak pada tiga malam lalu," kata Azmin.

"Kekecohan itu hanya timbul apabila pihak polis menyerbu masuk (ceramah) dengan ganas dan tidak berperikemanusiaan untuk menggangu program kami pada malam itu. Ini adalah satu tempat persendirian. Mereka tidak ada hak untuk memasuki kawasan berkenaan," tambah beliau.

Azmin berkata tindakan polis memberikan notis kepada beliau dan dua pemimpin PKR yang lain untuk hadir member kenyataan juga menunjukkan niat jahat badan itu.

"Cara penyerahan itu seolah- olah saya dan teman- teman seperti penjenayah. Saari Sungib menerima notis jam 2 pagi. Amiruddin Saari menerima notis jam 2.30 pagi. Mengapa mereka dalam keadaan tergesa- gesa untuk menyerahkan notis ini. Seolah kami ini pengganas dan kami tidak dimaklumkan apa tujuan notis ini dan apakah keterangan yang hendak diambil daripada kami," kata Azmin.

"Saya telah menghubungi OCPD Ampang, ACp Amiruddin sebaik notis diterima dan beliau tidak memaklumkan tujuan keterangan diambil namun mendesak saya untuk hadir hari ini," kata Azmin.

Azmin berkata penguamnya telah memaklumkan polis bahawa beliau hanya akan hadir pada Rabu ini untuk member kenyataan yang dikehendaki.

giliran wartawan harakah di fitnah blogger pukimak UMNO....agaknya budaya UMNO...kalau tak menfitnah tak boleh hidup lama ke,,???

Posted: 28 Mar 2011 06:21 AM PDT



"Jika benar itu gambar saya, saya cabar mereka membuang penutup muka itu," cabar Wartawan Kanan Harakah, Wan Nordin Wan Yaakob ekoran laporan blog Umno kononnya wartawan Harakah mengaku Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam video seks.

Wartawan Harakah adalah mangsa fitnah blogger Umno selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim difitnah Umno. Bukan itu sahaja, dua pemimpin PAS juga turut menjadi mangsa kononnya mereka telah menonton video lucah tetapi berdiam diri dan tidak memberikan sebarang ulasan mengenainya. Wan Nordin adalah satu-satunya wartawan Harakah yang telah menonton video seks di Carcosa Sri Negara Isnin lepas bersama dengan wartawan dari media lain. Ekoran itu, mulai semalam, blog Umno menyiarkan laporan kononnya seorang wartawan Harakah telah mengaku bahawa lelaki dalam video itu sememangnya Anwar Ibrahim.

Pengakuan itu, lapor blog Umno itu dibuat dalam satu kedai makan di Jalan Yap Kwan Seng dalam pertemuan dengan mereka. Bagi membuktikan pertemuan itu, blog itu turut menyiarkan sekeping gambar (gambar) dua orang yang ditutup mukanya kononnya itulah wartawan Harakah yang menonton video itu dan bertemu dengan mereka serta membuat pengakuan itu.

"Kalau benar itu gambar saya, saya cabar mereka buang penutup muka itu," kata Wan Nordin kepada Harakahdaily yang sangat kesal dengan fitnah itu. Ini kerana, tanpa disebut nama, orang akan mengaitkan beliau dengan gambar itu kerana hanya dia yang menonton video itu. Selain memfitnah wartawan Harakah, blog Umno turut memfitnah dua pemimpin PAS. Selain dalam bloG, ia juga disebarkan dalam twitter. "M** **** dan M******* *** dari PAS dah lihat Video Porno Anwar Ibrahim.

Pasal apa depa diam? Patut depa cakap hal ni kepada juak Pas yg lain," tulis blogger Umno berkenaan dalam Twitternya. Ketika dihubungi, kedua-dua pemimpin PAS berkenaan menafikannya. "Depa bohong..ana blum tengok pun lagi..." kata salah seorang darinya. Seorang lagi pemimpin PAS yang dihantar salinan Twitter berkenaan pula menjawab, "Belum tengok dan tak minat nak tengok."

HD

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT