Selasa, 22 Mac 2011

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


Najib, Hishammuddin dan PDRM pukimak memang terlibat dedah rakaman video seks yang menfitnah DSAI...!!!

Posted: 22 Mar 2011 07:10 AM PDT



Datuk Seri Anwar Ibrahim menuduh Datuk Seri Najib Razak dan Datuk Seri Hishammuddin Hussein terlibat dalam pendedahan rakaman video seks kononnya beliau mengadakan seks dengan seorang wanita tidak dikenali di sebuah hotel di ibu negara bulan lalu.

Anwar membuat pendirian tegas ini sehari selepas penafian Perdana Menteri bahawa polis dan Kementerian Dalam Negeri terlibat dalam merakamkan insiden itu.

"Tindakan mempertontonkan tidak boleh dilakukan tanpa perlindungan Najib dan Menteri Dalam Negeri. Lebih-lebih lagi ia dilakukan secara rasmi di sebuah hotel berprestij, di mana editor-editor kanan dijemput.

"Adakah ia mungkin?" soal Anwar selepas membuat aduan di ibu pejabat polis daerah Dang Wangi di sini hari ini.

Terdahulu Anwar membuat laporan di ibu pejabat polis daerah Dang Wangi berhubung rakaman video seks didakwa melibatkan diri beliau, yang kemunculannya didedahkan semalam.

Rakaman itu yang dikatakan menunjukkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, kononnya Anwar, mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita telah dipertontonkan kepada media semalam.

Malah petang semalam, Anwar telah pun menafikan lelaki dalam video tersebut adalah beliau.

Rakaman video aksi seks itu ditayangkan kepada wartawan di Carcosa Seri Negara semalam.

Anwar tiba di ibu pejabat polis Dang Wangi pukul 10.35 pagi dengan ditemani isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan keluar pada 12.05 tengah hari.

Dalam laporan yang salinannya diedarkan kepada media, Anwar sekali lagi menafikan bahawa dirinya adalah lelaki dalam video itu.

"Ini adalah serangan mengaibkan, melampau dan bermotif politik ke atas karektar dan reputasi saya dan keluarga saya," kata Anwar dalam laporan polis.

Laporan polis dibuat berikutan kenyataan satu kumpulan yang mendakwa mereka memiliki rakaman video seks hitam putih memaparkan aksi seks seorang pemimpin pembangkang dengan seorang wanita yang dikatakan pelacur di sebuah hotel di sini yang menawarkan perkhidmatan seks dan kemudahan SPA.

Kumpulan itu, yang diketuai seorang lelaki yang memperkenalkan dirinya sebagai Datuk T berkata, mereka akan menyerahkan pita video itu kepada pemimpin pembangkang itu dan isterinya dalam masa seminggu ini.

Ketua Umum PKR itu berkata beliau ada bukti untuk menyokong dakwaannya bahawa Najib dan Hishammudin terlibat.

"Individu-individu ini telah melakukan bermacam jenayah - fitnah, menakut-nakuktan dan menonton video lucah di umum.

"Bukti saya adalah pembabitan peringkat tinggi, itu sebabnya mengapa tiada tindakan diambil oleh polis?

"Macam mana bahan lucah boleh ditayangkan di umum? (Nampaknya) ada perlindungan polis," kata Anwar.

Malah Ketua Pembangkang itu berkata reaksi segera Najib, Presiden Umno, yang menafikan pembabitan polis adalah sesuatu yang ganjil.

Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim membuat laporan di ibu pejabat polis daerah Dang Wangi di sini hari ini berhubung rakaman video seks didakwa melibatkan diri beliau, yang kemunculannya didedahkan semalam.

Rakaman itu didakwa seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, kononnya Anwar, mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita dipertontonkan kepada media semalam.

Anwar telah pun menafikan lelaki itu dalam video tersebut adalah beliau.

Sementara itu, laporan Bernama memetik Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Zulkifli Abdullah berkata polis akan menyiasat kes itu sebagaimana prosedur biasa apabila sesuatu laporan polis dibuat.

"Pegawai polis Kuala Lumpur sendirilah yang akan menyiasat jadi apa juga laporan polis kita terima kita akan anggap ia sebagai salah satu proses siasatan biasa," katanya ketika ditanya sama ada laporan oleh Anwar itu akan disiasat oleh Bukit Aman atau pun kontinjen Kuala Lumpur.

"Tidak ada kita (polis) kata orang tertentu buat laporan perlu siasatan oleh kumpulan tertentu . . . tidak ada," katanya kepada pemberita selepas membuat tinjauan "kawasan panas" di stesen monorel Tun Sambanthan di sini.  

bodohnya datuk TONGGENG....2 KALI BODOHNYA DATUK HISAP PUTING....muakakakka....!!!!

Posted: 22 Mar 2011 05:35 AM PDT




Rakyat digembarkan dengan satu rakaman FITNAH video seks Datuk Seri Anwar Ibrahim yag berdurasi selama 20 hingga 30 minit. Kerja Fitnah diketuai seorang begelar "Datuk T" mengikut sumbar dari akhbar atau porter berinternet dan akhbar arus perdana Malaysia.

Yang amat malang komen Datuk Hishamuddin Naib presiden Umno Malaysia da menteri dalam negeri dalam media tv sungguh mengecewakan, malah komennya mahu mengenakan Anwar Ibrahim.

Kerja fitnah dan rakaman video seks terhadap Anwar Ibrahim diwar-warkan oleh pehak wartawan adalah kerjasama dari pehak berkuasa keselamatan atau dari cawangan khas pdrm bersama geng Datuk T.

Jika benar untuk memerangkap Anwar Ibrahim sepatutnya tindakkan perlu diambil oleh geng Datuk T:-

1- Jika betul individu itu Anwar sedang bersetubuh mengapa tidak melaporkan kepada pehak berkuasa seperti PDRM dan JABATAN UGAMA ISLAM?.

2- Semasa adegan seks sepatutnya pehak geng Datuk T dan PDRM dan JABATAN UGAMA ISLAM MENYERBU KEDALAM BILIK HOTEL TERSEBUT. Mengapa tidak bertindak sedemikian?.

3- Sepatutnya Datuk T dan PDRM serta JABATAN UGAMA ISLAM bergabung tenaga dan pegawai pegawainya kerana pehak geng Datuk T telah menghidu kehadiran insan yang bernama Anwar Ibrahim di bilik hotel tersebut.

4- Mengapa geng Datuk T begitu lambat untuk dipetontonkan kepada wartawan media adegan seks Anwar Ibrahim , kerana adegan seks diambil bertarikh 21/02/2011 melalui rakaman litar tertutup di bilik hotel.

5- Jelas dan cukup terang dan cukup nyata pehak geng datuk T dan kerajasma pehak keselamatan dan pehak berkuasa BN/UMNO menjadi dalang untuk menjatuhkan dan menfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Jikak benar video seks itu dirakam adalah adegan seks atau lucahadlah menjadi satu kesalahn jenayah yang serius. Sepatutnya Hishammuddin menteri yang menjaga keselamatan@ PDRM bertindak menangkap serta mendakwa kerana kesalahan merakam, menerbit, memiliki, video seks.

Jika benar rakaman vidoe seksyang dirakam itu batang tubuh Anwar Ibrahim serah sahaja kepada Jabatan Ugama Islam dan PDRM untuk menentukan watak ataknya dan ketulinan dan kesahihan video tersebut.

Saranan kepada Hishammuddin menteri yang menjaga PDRM sepatutnya bertindak merampas video seks tersebut dan mengheret geng Datuk T serta yang dikatakan Anwar Ibrahim kemuka pengadilan.

Jika tidak ada tindakkan dari Hishamuddin, rakyat menghukum Hishamuddin 2x bodoh dan Datuk T pun cukup bodoh tindakannya."


sumber...mnoor awang

Teknologi video dan kempen jatuhkan Anwar pastinya menteri sotong sepupu jantan celaka 1 malaysia tau pelaku mana yang ikut arahan UMNO-APCO haramjadah...!!!!

Posted: 22 Mar 2011 05:13 AM PDT




Adakah seorang yang begitu terkenal dan menghadapi pertuduhan liwat akan nekad untuk mendapatkan khidmat seorang pelacur di sebuah hotel di tengah-tengah ibu negara?

Dan, apakah kemungkinan bilik hotel itu pula mempunyai kemudahan rakaman yang begitu canggih sehingga video itu diambil daripada beberapa sudut.

Itulah yang juak-juak Umno dan blogger upahan mahukan rakyat percaya dalam fitnah terbaru terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dalam percubaan terbaru untuk memusnahkan kredibiliti Ketua Pembangkang berusia 63 tahun itu, seorang yang bergelar "Datuk T" hari ini menyewa kemudahan di Hotel Carcosa yang mempunyai kadar sewa paling mahal di Kuala Lumpur.

Beliau berbuat demikian kononnya untuk membolehkan wartawan menonton video itu sebelum ia dihantar kepada Anwar dan isterinya. "Datuk T" menggambarkan dirinya sebagai ahli sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang mahu menegakkan kebenaran.

Jika itu tujuannya, mengapa tidak diserahkan video itu kepada pihak berkuasa, termasuk Jabatan Agama Islam?

Mengapa tidak terus "melepaskan" video itu untuk disebarkan kepada orang ramai supaya kesahihan video ini dapat dikenal pasti secepat mungkin?
Kenapa harus tunggu seminggu?

Kenapa harus tunggu seminggu atas alasan memberi peluang kepada Anwar berundur secara terhormat?

Jelas tujuan untuk "menyembunyikan' video ini daripada khalayak ramai adalah hanya untuk mendapatkan publisiti maksimum untuk memalukan Anwar, sebelum kesahihan video diperinci oleh golongan profesional.

Bagi mereka yang mengenali selok belok politik Umno dan NGO upahan parti itu, persoalan utama ialah sebagus mana kualiti video fitnah ini. Dalam erti kata lain, apakah teknologi yang digunapakai untuk menghasilkannya.

Pada perbicaraan Anwar yang pertama tahun 1998, pihak pendakwaraya menjanjikan bukti video untuk mensabitkan perlakuan seks Anwar.

Namun akhirnya pihak pendakwaraya sendiri sedar bahawa "video" yang dimaksudkan itu direkacipta dengan kualiti yang begitu buruk dan tidak akan dapat dipertahankan di mahkamah.

Justeru, tidak ada bukti sebegitu ditampilkan, sungguhpun ia dijanjikan.

Sejak itu, teknologi video sudah jauh beranjak ke depan untuk memanfaatkan sesiapa yang bercadang membuat video membabitkan personaliti tertentu.

Kepada mereka yang arif dalam teknologi video, teknik memasang wajah orang tertentu melakukan sesuatu yang haram bukan perkara mustahil, namun ia adalah sesuatu yang boleh dibuktikan menerusi aplikasi teknologi yang ada.

Di tangan polis Jika Datuk T "ikhlas" menyelamatkan negara, video itu sudah tentu berada di tangan polis, dan Jabatan Agama Islam serta pakar-pakar yang boleh memperakukan kesahihannya.

Sebaliknya tidak. Datuk T akan "menyimpan' video itu untuk seminggu manakala polis dan pihak berkuasa Islam pula tidak menunjukkan sebarang inisiatif untuk menyiasat dakwaan beliau.

Jelas tangan musuh-musuh politik Anwar sekali lagi terserlah dalam satu lagi percubaan untuk mengaibkan beliau dan keluarganya.

Dengan bertindak demikian, seteru-seteru politik Anwar mahu merencat kempen beliau dan Pakatan Rakyat di Sarawak menjelang pilihanraya negeri di situ.

Lawan politik Anwar juga amat mengharapkan "pendedahan" video seks itu akan memberikan nafas baru kepada tuduhan liwat terhadap beliau yang kini terjejas selepas hakim memutuskan polis memperolehi bukti sampel DNA terhadap Anwar secara tidak sah.

Amat mencurigakan apabila Menteri Dalam Negeri Hishamuddin Hussein awal-awal lagi menafikan pembabitan polis dalam video berkenaan.

"Jadi jangan ada spekulasi bahawa polis yang buat (video) ini, saya belum tengok dan mungkin tidak akan tengok," kata beliau.

Hanya Hishamuddin tahu kenapa beliau bingkas menafikan pembabitan polis walhal belum pun ada tuduhan sebegitu dibuat.

Ajaran Zionis Depan Mata Buat Tak Nampak.

Posted: 21 Mar 2011 03:05 PM PDT



AHMAD JUSOF: AKAD NIKAH DI MASJID MENYIMPANG DARI AMALAN NABI- mkini
Menjadikan masjid sebagai lokasi akad nikah adalah menyimpang dari amalan Rasulullah, kata seorang anggota Majlis Fatwa Perlis, Datuk Ahmad Jusoh.

Beliau berkata Rasulullah pernah mengingatkan umat Islam supaya tidak melakukan akad nikah dalam masjid kerana ia meniru penganut Kristian yang menikah dalam gereja dan Yahudi di rumah ibadat mereka.

Ahmad yang juga ahli Majlis Hal Ehwal Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Perlis (MAIPs) berkata, walaupun pernah berlaku peristiwa akad nikah dalam masjid pada zaman Rasulullah namun ia berpunca dari kehadiran seorang wanita ke dalam masjid yang mahu dirinya dikahwini.

Kesanggupan seorang lelaki yang turut berada dalam masjid untuk mengahwini wanita itu menyebabkan Rasulullah melakukan akad nikah dalam masjid.

Ini adalah satu-satunya kes akad nikah dalam masjid yang dilakukan baginda, kata pendakwah itu hari ini ketika diminta mengulas keghairahan umat Islam ketika ini menjadikan masjid sebagai tempat akad nikah kerana menganggap ia lebih berkat.

Ahmad berkata adalah lebih baik akad nikah dilakukan di rumah pengantin.



Ini lagi satu heboh bagai nak rak! benda ni bukan merosakkan akidah lagi pun nak kecoh - kecoh buat apa? Zaman nabi dulu bukan ada Jawi,Jakim,Mais
ataupun Perkim.Zaman Nabi dulu mana ada kad nikah kawin dan sain atas kertas lepas nikah.
Zaman nabi dulu mana kursus kawin dan takde bisnes buat kursus kawin,sapa nak kawin boleh kawin tanpa perlu ada sijil kursus kawin dan takde soalan berapa rukun iman,takde soalan berapa rukun mandi tiga belas dan takde soalan matematik yang di tanya masa nikah.

Zaman nabi dulu takde pun suruh baca doa pada raja atau di mestikan menyebut nama pemerintah islam masa baca doa.Ini apa ke bendanya? fatwa ker? kalau fatwa dah takde benda lain ke yang nak dibuat fatwa??


Membodohkan orang tu apa fatwanya?

menipu dalam pilihanraya tu apa fatwanya?

Tengok TV ni o.k kerr?? TV ni bukan ke yahudi yang buat?

Bawak kereta ni O.K kerr?? bukan ke kereta ni pun Yahudi jugak yang buat!

Ni Nak tanya sket laa....cuma nak tanya pada sesapa yang pandai pasal fatwa la...kalau aku tak tanya kang ada orang tuduh aku takde agama lak,susah pulak nak bagi pendapat!

Halau orang kampung dan rembat tanah orang kampung tu apa hukumnya?Pergi runtuhkan masjid bujal,masjid kg.berembang dan surau kat rimba jaya tu apa hukumnya?Kelentong orang sana -sini tu apa fatwanya?

Pergi Sembah kat kaki Yahudi Zionis tu apa hukumnya? Pergi Tel Aviv pergi buat perbincangan secara tertutup dengan Ehud Barak tu apa Fatwanya? Kuil Yahudi kat selayang yang di biarkan berkembang sampai punya ramai budak perempuan melayu jadi yahudi tu apa hukumnya?



Lodge - Lodge Freemason yang berlambak - lambak di buka di seluruh malaysia dan memurtadkan banyak anak - anak melayu tu apa hukumnya?Mintak tolong kat yahudi bukak APCO Worlwide tu apa Fatwanya?? Senang - senang bagi Agen MOSSAD Israel ceroboh bukit aman tu Apa hukumnya?

Apasal hari dalam semua urusan kita kena pakai huruf rumi bukan jawi? bukan ke huruf rumi tu berasal dari empayar kristian rom bukannya Islam.huruf dan tulisan dalam islam menggunakan jawi bukan Rumi? tolong lah jawab sape - sape yang bijak pandai dan ada agama!


lss

Tiada ulasan: