Selasa, 22 Mac 2011

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Hebat! Bukti Anwar lakukan seks sambil berFacebook!

Posted: 21 Mar 2011 04:24 PM PDT

Akbar arus perdana berbahasa Inggeris The Star, mendedahkan bahawa tarikh video yang didakwa rakaman seks lelaki mirip Anwar Ibrahim dengan seorang pelacur cina dirakamkan pada 21 Febuari 2011, dengan time stamp tertera antara pukul 10:23 PM dan 10:45 PM [TheStar].


Ini bermakna jika Anwar Ibrahim adalah lelaki di dalam video tersebut, maka jelas sekali Anwar seorang yang hebat, kerana melakukan seks dengan pelacur sambil mengemaskini (update) Facebooknya [FB Anwar]. Ini berikutan rekod masa yang tertera pada facebooknya adalah di dalam sela masa waktu video tersebut dirakamkan.


Malah pada malam kejadian rakaman video itu, Twitter Anwar Ibrahim membuktikan bahawa beliau sedang aktif mengemaskini dan melayan soalan-soalan daripada pengikut-pengikut di Twitter [TwitterAnwar].


Di bawah ini screenshot saat Anwar sedang melayani soalan pengikutnya di Twitter beliau [TwitterAnwar].

Maka untuk membuktikan bahawa Anwar benar-benar melakukan seks dengan pelacur cina tersebut, video rakaman adengan seks itu seharusnya merakam juga aksi Anwar melakukan seks sambil tangannya menaip laptop atau blackberry atau apa-apa peranti elektronik lain yang membolehkannya mengemaskini akaun facebooknya.

Sebelum ini gerombolan songkok tinggi bersusah payah nak timbulkan persepsi bahawa Anwar Ibrahim seorang yang ketagih dubur lelaki, seorang yang pantang nampak lelaki jambu. Tapi kali ini mereka bersusah payah pula nak buktikan Anwar sebagai suka melanggan pelacur.

ReJaM© "Nampaknya pereka konspirasi video ini, tak cukup bijak mencipta waktu Anwar melakukan hubungan seks he he he..."

Video Anwar Ibrahim seks dengan Maknyah Thailand pulak

Posted: 21 Mar 2011 03:55 AM PDT

Belum sempat sejuk Anwar Ibrahim diserang dengan video rakaman kononnya beliau sedang melakukan hubungan seks dengan seorang pelacur cina pada 21 Febuari lalu, kini khabarnya sebuah lagi video seks Anwar Ibrahim akan didedahkan, namun kali ini dikatakan dengan Maknyah Thailand pula.

Seorang pengirim email yang menggunakan nama Pemuda Umno menghantar Email kepada ReJaM mendakwa dirinya memiliki video sahih Anwar Ibrahim sedang melakukan hubungan seks dengan Maknyah thailand. Malah pengirim email ini mencabar agar ReJaM menyiarkan email yang dihantarnya kepada umum.

Di bawah ini screenshot email yang ReJaM perolehi. Korang boleh baca sendiri.

Diserang dengan dakwaan seks lelaki sudah, perempuan pun sudah, kali ini Anwar Ibrahim bakal diserang dengan dakwaan seks dengan Mak Nyah pula. Satu-satunya ahli politik yang diserang dengan tuduhan seks lengkap semua jantina, dari Lelaki, wanita sampai ke maknyah. Mungkin pada Pilihan Raya Umum, Anwar bakal dituduh melakukan seks dengan binatang pula!

Nampaknya, Anwar semakin teruk diserang oleh parti lawan menjelang Pilihanraya Umum Negeri Sarawak. Sedih juga lihat Datuk Seri Anwar diserang tanpa henti bertubi-tubi dari pihak lawan politiknya.

ReJaM© "Sama-sama kita nantikan video yang bakal didedahkan oleh Pemuda Umno..."


Update 21:13 : Selepas lebih 2 jam tunggu pengirim yang menggunakan nama pemuda umno masih lagi tidak siap meng "upload" videonya he he he... tak siap lagi edit kot...

Rakaman Seks Anwar Ibrahim satu perangkap

Posted: 21 Mar 2011 02:33 AM PDT

Sejak pagi tadi, heboh di internet tentang berita pihak media dijemput menonton video adengan seks yang baru dirakamkan pada 21 Febuari lalu. Pelakon yang terdapat di dalam video tersebut didakwa memiliki wajah yang serupa dengan Anwar Ibrahim bersama seorang pelacur cina [video Seks Anwar].

Mengapakah tiba-tiba video seperti ini diletupkan hari ini? Jawapannya mudah, kerana hari ini DUN Sarawak secara rasminya telah dibubarkan untuk memberi laluan kepada Pilihanraya Umum Negeri seluruh Sarawak. Maka Anwar Ibrahim harus diaibkan dan dimalukan supaya orang-orang Sarawak hilang kepercayaan kepada pemimpin Pakatan Rakyat terutama Anwar Ibrahim.

Video ini jelas sekali suatu perangkap kepada Anwar Ibrahim. Sehingga kini tiada satu media pun yang mendedahkan nama pemimpin pembangkang yang dilihat di dalam video tersebut. Malah Utusan Malaysia dan Berita Harian langsung tidak menyiarkan berita tentang video ini.

Tiba-tiba Hisyamuddin membuat sidang media menyuruh sesiapa yang merasa dirinya teraniaya dengan video tersebut agar membuat laporan Polis. Di sini jelas sekali Hisyamuddin menggoda Anwar Ibrahim agar membuat laporan Polis terhadap video tersebut. Namun jika anwar Ibrahim membuat laporan Polis, ia akan menimbulkan persepsi bahawa Anwar lah di dalam video tersebut, kerana beliau menggelabah, sedangkan tiada lagi media yang berani menyebut nama Anwar secara khusus [Msian insider].


Apa yang lebih lawak, Hisyamuddin berkata dia tidak tahu siapa yang dimaksudkan dalam video tersebut yang ditayangkan sejak pagi tadi. Rejam yang baru buka laptop petang ni pun boleh tahu siapa yang dimaksudkan di dalam video tersebut, sebaliknya Hisyamuddin seorang Menteri Dalam Negeri yang memiliki beribu penyiasat di bawahnya boleh tak tahu, kah kah kah... tak ada seorang pun orang bagitau Hisyamuddin kah kah kah...


ReJaM© "Berpura-pura tak tahu kemudian suruh Anwar Buat repot, nampak sangat nak pedajal orang..."

Tiada ulasan: