Ahad, 20 Februari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Alhamdulillah,Dr Mahathir dan Tengku Razaleigh sudah mula berbaik,HIDUP UMNO dan HIDUPM MELAYU!!!!!!!!(aku isytihar tukar kem berkuatkasa skarang)

Posted: 20 Feb 2011 04:58 PM PST

sila baca berita harian dan jangan percaya pada tajuk..

harharharhar..

pakwe mungkin dah hilang akal kalau pakwe nk tukar kem masuk umno...

nak menyokong mamak puaka si mahathir???

ohhh sory.,

ni ha ada dua tajuk berita harian pasal ku li dan mahadevan..

yg buatkan aku rasa nk kritik dua orng politician ni..

ku li kondem nik aziz..

bla bla bla amik tanah orng asli...

kononnya tanah orng asli tk boleh diambil..hingga ke masa2 akan datang..

siapa yg dia nk tipu..hak orng asli ditentukan oleh akta yg digubal palimen..

ikut suka palimen boleh pinda bila2..

aku ingt lagi ku li ni lah yg dulu amik kesempatan sebagai ahli palimen nk pinda Societies Act masa umno diisyhtiharkan parti haram...jadah...dulu2..

ini pun aku dapat daripada baca buku...ah ???buku aku salah??buku aku ni la yg diiktiraf sbagai bahan rujukan dalam course malaysian legal system aku tau...

so apa yg aku nk kontrakan..

kenyataan ku li kononnya tanah orng asli akan kekal spanjang zaman tu rasa mcm tk logik...

ingt eh..taraf tanah orng asli lg tinggi dari tanah rizab melayu...tk mustahil satu hari nnti slagi umno memerintah..umno la yg dok pinda akta orng asli ni..sbb tanah melayu dah banyak hilang ditelan zaman...harharhahar...

ni ha cerita pasal mahadevan plak..

nk bidas sikap nik aziz...

tengok la busuknya hati seko mamak ni..sama ngn blogger parpukikari...

dia nk kutuk2 nik aziz oppurtunis..

apa yg mamak ni kata pasal nik aziz ni betul..mmg nik aziz mmg penah kata tinggalkan perjuangan melayu dan perjuangkan Islam...dah tu skang kata pas utamakan melayu...

tapi..apa yg nik aziz kata tu dah termaktub dalam perlembagaan pas..

first2 pasal Islam..dah tu memartabtkan bahasa melayu pun ada jugak..

itu je la..slama ni pun..umno jugak yg ckp yg pas tu pun melayu jugak..

so nk marah buat apa...rilek la..skang sapa yg oppurtunis ni????

mahadevan ke nik aziz...???

ideanya kat sini...korang sama2 politician!!!!!!!

harharhar...

orng2 pas pun tk leh nafikan...pas pun menekankan pasal perjuangan melayu..

cuba borak ngn pakcik2 senior2 pas..

diorang pun bantai kerajaan msti pasal ekonomi melayu...bla bla bla pasal melayu..

mana ada cerita pasal Islam..

sbb kat malaysia ni..yg Islamnya..ramai melayu!!!!!!!!

itu aje..

jadi.........

kesimpulannya aku kat sini...

mahadevan,ku li dan nik aziz..boleh geng..

sbb diorang ni politician...

dan politician adalah oppurtunis..

dan politician is good sex

bak kata pepatah..politic is like sex..if think it is dirty...so u r not good at it..

so...good politicians are good in sex

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Tiada ulasan: