Jumaat, 11 Februari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Lee Kuan Yew dalam buku terbarunya dedah Mahathir pernah main bontot Anwar(terlates daripada buku terbaru Lee Kuan Yew:the kingdom of Lion Island)

Posted: 11 Feb 2011 10:08 PM PST

jangan percaya pada tajuk dan sila baca berita harian..

mahathir meminta eropah dan barat mencontohi asia..

kerana negara berbilang kaum tapi aman damai..

tak cukup tipu rakyat sndiri..

nk tipu barat yg dua kali ganda lebih bijak daripada dia..

harharhar..

dia kata lee kuan yew tak hormat negara kerana dalam buku kuan yew..

suruh umat Islam flexiblekan ajaran Islam..

tak pa la..kuan yew tu kafir..kufur...dan bla bla bla..biasa la tu..tak de pun perkasa nk turun padang bakar bendera singapura..

mau berani diorang nk bakar??kenapa perkasa dan mana2 ngo nk buat cam tu??

sila jawab kenapa??kenapa masa sweden ke ape masa tu..bukan main ramai dok bakar bendera sweden..??

sila jawab kenapa???

kenapa??kenapa?? kenapa dan kenapa??

adakah kerana famili tiz zaqyah ada di singapura??

adakah kerana aaron aziz??

adakah kerana ady putra??

adakah kerana phua chu kang2??

adakah kerana hetty sarlene??

sila jawab dngn jujur di ruangan komen..

kenapa perkasa tak merusuh selepas apa yg dinyatakan kuan yew dalam bukunya..

nasihat aku..nk politik..tapi jngn bacul..jangan lupa perjuangan..

korang tk ubah mcm budak2 unisti bepolitik..

populariti is everything..

apa2 pun..aku ttp tak leh lupa pasal smalam..

main mata ngn awek cun..huaaaaaaaaaaaaaaaargh

Pakwe Main Mata dengan Awek yang cun

Posted: 11 Feb 2011 04:24 AM PST




hari ni kat kafe aikol..

aku smpat main mata ngn awek..

tenung2 aku lagi..

ha kan aku dah tenung ko balik..

nasib baik cun..

tu yg aku layan gak..

harharhar..


pakwe.. pakwe...apa nk jadi ngn ko ni..

belaja tak faham2..nk menggatal2 lak..

harharhar..

normal la tu..orang bujaaaaaaang..

harharhar

dah orngnye pun hensem..awek msti pandang..

hiyaaaaaaaaaaaaaaa

(memandangkan hari ini tidak ada berita best kat berita harian..inilah cerita aku buat hari ini)

Tiada ulasan: