Rabu, 9 Februari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Pelajar Malaysia yg dirogol di Mesir adalah anak angkat Mahathir(berita yg dirahsiakan tetapi dibongkar insider Saudi Arabia)

Posted: 09 Feb 2011 04:08 AM PST

sila baca berita harian hari ni punye..

jangan percaya pada tajuk..aku tk bertanggungjawab dengan tajuk kerana isinya lain..

apa la mahathir nk tipu lg...

dia kata malaysia kena ambik iktibar atas apa yg terjadi di mesir..

dia kata malaysia ni rakyat berbilang kaum bersatu padu..

tak mcm mesir..

dia kata malaysia banyak peluang pekerjaan..

tak mcm mesir..

dia kata kalau kerajaan tumbang sekalipun..tak mungkin dapat kerajaan yg adil..

tk mcm mesir..

Allah hai..

apa la menteri pencen ni nk tipu lg..

bersatu padu???ye ke??? ye la kot..chua soi lek kondem Islam pun umno snyap..

cuba kalau orng luar negara..mula la nk berhimpun lepas solat jumaat..

dah mcm keling hindraf berdemo kat tempat ibadat..

baik yg perkasa..baik persatuan melayu2 yg lain..dan tak lupa pas dan pkr..

banyak pekerjaan??

ahahahaha

mcm aku penah kondem..

yg belajar medik ramai..

tapi malaysia tetap kekurangan dokto....

sungguh ada peluang pekerjaan..tapi hampeh gaji tk memuaskan..

sbb nk fikir untung dan save kos..

ini adalah rungutan seorang pelajar a level medik yg telah fail a level dia..

lalu mengambil jurusan undang2 sekampus ngn aku..

harharhar..

apa lg yg mahathir nk tipu ni??

tengok la..sbb tak banyak pekerjaan la wujudnya..ini sume tipu..

golongan2 yg dipanggil blogger sepenuh masa..

eh..diorang pun bekerja apa..mereka dibayar..

tk mcm aku..

aku blog sekadar suka2 menyakitkan hati mereka2 yg terlibat...

yg penting..aku tidak dibayar...ehehe

harharhar..

HIDUP PAKWE!!!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha

mahathir juga tidak mengindahkan rungutan dan rengekan blogger2 umno..

bahawa cina tak nk kasi melayu pangkat tinggi kat sektor swasta..

tk nk amik melayu kerje..bla bla bla..

jadi inikah bilang kaum bersatu padu dan banyak peluang kerja

yg ditipu mahahthir???

fikirla sndiri oi...

(nak tau..mid term aku..kan..Islamic Legal System..dapat 11/15....terer gak aku..tak sangka..ok la..ukur baju pada badan sndiri..orng lain ada yg 13..12..ala..aku belajar bukan nk bersaing...aku belajar untuk dapat kojo)...

Tiada ulasan: