Selasa, 25 Januari 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Tak kreatif. Plot basi.

Posted: 25 Jan 2011 03:08 AM PST


UMNO yang lapuk dan tak kreatif, telah hilang seri tarikan terutama daripada kalangan anak muda. Malah, banyak dalam kalangan 'orang lama' pun dah jelak dengannya.

They are soo.... soooo ketandusan idea hinggakan modus operandi serta pengisian dalam kempen-kempen pada setiap pilhan raya mereka, sama saja. It's so menjelakkan. Wheekk!!

Apa tidaknya, balik-balik cuba gunakan fitnah. Macam-macam cara mereka create fitnah tapi semuanya fitnah yang tak kreatif. Stale.... Basi belaka!!

Oleh itu, ia jadi bahan ketawa semua, baik yang berada di kawasan pengundian atau yang memperoleh serta membaca berita dari jauh.

Kini, di Tenang macam-macam fitnah mereka sebarkan. Bermula dengan fitnah zina cikgu Mala, flyer ugutan pada kaum Cina, flyer fitnah, bakar bendera, di sana sini orang keluar PKR, masuk UMNO dan macam-macam lagi. Eeee.... nak termuntah!!

Yang bodohnya.... semua gimik-gimik ini ialah creation bangang mereka and then mereka pulak yang respond menggilerr babi dan berapi-api. Huh.... pelakon handalan mereka ini!!

Hmmm.... lakonan mereka, memang ada class. Itu kita kena bagi kredit pada mereka. Tapi..... plotnya hancuuss!! Tak der unsur suspens langsung. Anti-klimaks!! Banyak sangat teknik pengulangan. Boring aaarrr...!!!

Berulang kali mereka cuba memperbodohkan rakyat. Rakyat bodoh mereka teguh!!

Inilah antara faktor yang buat orang menyampah sama UMNO/BN. Rakyat berasa terhina. Apa tunggu??? Ajar mereka!!

Aha, dulu... UMNO memang popular, kini.... orang getik dan meluat, dan insyaAllah, mungkin later UMNO akan jadi sejarah dan selamanya akan tinggal dalam muzium.

Dah terantuk, baru terngadah

Posted: 24 Jan 2011 08:00 PM PST


Najib beriya-iya menyatakan kesediaan UMNO untuk berubah. UMNO akan melakukan transformasi.... itu bahasa canggihnya.

Seperti biasa, itu cuma cakap kosong. UMNO nak berubah?? Tak der makna nyer. Usah percaya ler. Dulu, kini dan selamanya..... UMNO adalah UMNO. UMNO tetap UMNO.

Puak-puak ini.... apabila melakukan sesuatu, akan ikut kepala lutut mereka saja. Tak pikir panjang. Ikut nafsu, ikut hati. Selain itu, mereka ini, macam lembu. Seorang menyondol, semua menyondol. Kalau melancarkan serangan..... melulu!! Mereka akan guna apa saja senjata tanpa memikirkan kesannya. Itu sebabnya, senjata dalam serangan-serangan mereka 'makan tuan'nya balik. Padan muka!!

Inilah yang berlaku di Tenang. Mereka serang Islam. Mereka hina Islam. Mereka tidak sedar yang mereka telah mempersenda agama bangsa Melayu.... bangsa mereka sendiri. Ini kerana mereka terlalu dirasuk keghairahan untuk mencapai kemenangan demi kepentingan politik mereka.

Apabila MCA serang Islam dan mempersenda penggunaan sarung tangan oleh calon wanita PAS serta keengganannya bersalaman dengan lelaki yang bukan muhrimnya, UMNO tumpang sekaki. UMNO join 'the club'.... sama-sama menyerang Islam. Yang ghairah senada seirama dengan MCA ialah dua orang 'besar' dari Johor. Seorang MBnya dan seorang TPM. 1Malaysia. Ciiitt!! Bikin malu orang Johor jer!!

Ha... ha... ha... Punyaler ghairah nak bantu MCA dapatkan undi kaum Cina, hinggakan mereka lupa yang mereka telah menggurus hati dan perasaan orang-orang Islam, khususnya orang Melayu.

Apabila mereka kena 'penampar' daripada pembangkang, baruler puak-puak sebelah mereka tersedar dan termalu, lalu bersuara memberi ingatan kepada dua ekor malaon yang mengaku diri mereka Islam ini.

Bukan ke senjata dah makan tuan?? Tapi.... apa nak buat, it's too late. The damage has been done. You reap what you sow!!

Kah... kah.... kah....

Orang Melayu tolak mereka!! Orang Cina humban mereka!! Orang India kata 'Poooraaahh'!!!

TPM tersentak!! TPM tersedar!! Sebab tu, sekarang, kita tengok TPM sudah bertukar nada.
Cer baca tajuk berita ini.....

Muhyiddin saran MCA henti main isu salam calon PAS


[Selanjutnya di sini]

UMNO/BN true colours EXPOSED!!

Posted: 24 Jan 2011 04:51 PM PST


Jauh panggang dari api. Bagai bumi dengan langit. Itulah perumpamaan yang dapat digunakan apabila kita membuat perbandingan antara wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat dengan UMNO/BN.

Syabas.... MB Selangor, Khalid Ibrahim. Begitu juga dengan Wakil-wakil Rakyat daripada Pakatan Rakyat kerana telah menjadi wira-wira yang berjuang demi memartabatkan semula daulah Sultan.

Walaupun gagal melakukannya di DUN, namun MBnya tidak putus asa. Dia akan meneruskan usaha ini ke mahkamah untuk mendapatkan semakan kehakiman. Semuanya dilakukan demi perubahan. Katanya.....


Malangnya, YB-YB daripada UMNO/BN, langsung tidak ada rasa tanggunjawab dan kesungguhan untuk mmperbetulkan kepincangan yang telah dilakukan oleh pemimpin mereka. Dalam kepala hotak mereka.... semuanya dilihat sebagai mempunyai motif politik. Just because mereka bersikap demikian, maka.... mereka fikir orang lain pun begitu.

Pelik.... mereka tidak setuju untuk mengembalikan semula kuasa Sultan tetapi, merekalah yang sering mengheret Sultan apabila mereka tersepit dalam sesuatu pertikaian.

Mereka tuduh wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat derhaka tetapi merekalah yang mem-PUPPET'kan Sultan. Sultan akan diheret oleh mereka apabila diperlukan tetapi apabila tidak perlukan lagi, mereka buat donno jer. Duduk diam-diam.... jangan kacau kami.

Tapi, kemelut pelantikan SUK ini telah mendedahkan 'true colours' UMNO/BN. 1Malaysia dan seantero dunia melihat apa yang berlaku hari ini. Bagi mereka yang waras... pasti dapat melihat sifat hodoh UMNO/BN.

1Malaysia.... UMNO durjana, BN pasti binasa!!

[sumber]

Racun yang bunuh UMNO/BN

Posted: 24 Jan 2011 12:00 PM PST


SPR nak pakai dakwat kekal??

Kah.... kah.... kah....

Buang masa jer. Takkan mau demer!!

Dakwat kekal adalah racun
Racun yang akan meng-KOJOL-kan...
UMNO/BN.

[Baca sini]

Tiada ulasan: