Ahad, 23 Januari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Gambar anak Jamil Khir Baharom dan girlfriendnya meliar(pendedahan blogger PERKASA properpaduan dan pro-Islam)

Posted: 23 Jan 2011 06:24 PM PST

sebelum mula bicara..

aku nk ucap kepada terima kasih kepada beberapa ramai follower yg baru..lama dah tak ucap terima kasih kat follower baru..

berikut adalah nama2 follower baru yg aku ucapkan jutaan tima kasih..

uncledee,pas cawangan juru,mohd hafiz,jejari,mahaza,Ismail,mountdweller,jomjahanam,wavex rider,incek akim,zul kiff,daun,pakciklie,Ana Imtiyaz,menara,awangliku,manjeamusyuk,zuhrifareezam,pencacai semelaysia,hhr 2.0,mohdazhanhjdesa,pena marhaen,injagro,wira angkasa-raya,faizal,khairul,atsixty,agendsai,loqe man,tinta muallimah,siti zalifah mohd zaki,pemuda cheh,airienizam,rockafalas rfe,sheikh teluk intan,syafiq ariffin,naem weller,zaidkjg,nurulain_shuhada,aqmal abid,pen buruk dan irgenji..

terima kasih banyak kat korang..blog korang dah aku bloglist...yeeeeeeeha..

sila baca berita hairan..jangan percaya pada tajuk..

jk baharom buat hal..

ini lah pak ostad yg slalu kuar forum perdana hal ehwal Islam..

mungkin kerana rosmah sudah cinta pandang pertama dengan syarahan dia..

tu la jadi pak menteri...

dia kritik..pas cakap tak serupa bikin...

sbb letak calon pompuan..

sbb dulu pas kata letak calon wanita tak mengikut syariat Islam..

ok ok ok...

kejap2..aku perlu bersikap adil(bakal majistrate la katakan)..

betul ke pas cakap cam tu???

kalau betul...hmm..aku pun nk kontra kat sini..dulu bukan ke ada wanita Islam yg pergi berjihad??

tapi itulah..jihad seorang wanita dalam peperangan tidak begitu tertonjol sangat ceritanya..

potut halqah,alkuliyyah dan forum perdana hal ehwal Islam cerita sikit pasal wanita Islam yg pergi berjihad pada zaman dolu2..

pada pandangan aku yg berpangkat stpm ni..kalau wanita Islam boleh keluar berjihad..mengapa tidak boleh menjadi menteri..

skang aku nk kontra ngn kj baharom plak..

dia baru skang nak bukak mulut yg pas bla bla bla pasal letak calon wanita...tapi letak calon wanita kat prk tenang..

oi oi kj baharom oi...pru 12 pun pas dah letak calon wanita la ngok..

apsal ko tk nk bukak mulut..

hmm..yg aku pasti isu pas letak calon wanita ni blogger umno yg kasi taruk dulu..

sah jk baharom dok baca blog..

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

pak menteri bodoh je main isu politik dengan mmbaca blog....

harharharhar..

nk politik pakai otak la...harharhar..kalau cam tu letak la blogger2 umno jadi pak menteri..

kita tengok sejauh mana bagus diorang dalam membuat kerja kira2...

alamat habih la malaysia negara ku yg tercinta ni ranap..

ahahahahahahahahahaha

last skali nk ucap terima kasih kat datuk pencacai semalaysia...

malam tadi dia bg nasihat aku pasal stadi..

ok datuk...tima kasih eh..wa caya sama lu...

kata malam tadi carik mambang??jumpa??

Kesian,dah 6 minggu tidak BERSAMA dengan isteri

Posted: 23 Jan 2011 02:30 AM PST

ahahaha tajuk tu cuma metafora...

dah 6 minggu dah aku belajar..

sepatah haram pun aku tk leh nak paham..

adoi...

adakah aku dah masuk kategori bengap ni???

atau aku mmg sebenanya tak layak nk belaja benda2 ni sume??

ah?? nape ah???

ada sapa2 leh tolong aku aku tk???

atau aku patut lupakan aja pasal belajar ni..

berenti dah tu pegi je la jadi pekerja kilang bertaraf stpm???

atau aku patut tukar course??

start esok..dah masuk minggu ke-7...

ingat..ini bukan akademi fantasia...

lepas tu cuti sminggu..tambah lagi 7 minggu kelas.....

kalau fail mampus la aku..

adoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi...

ah???aku tak stadi???

tolong la..balik je kelas aku bukak buku buat notes tau..

haaaai..

nasib ko la pakwe ooooooooooi.......

masa nk amik stpm dulu..

masuk kelas belajar ekonomi..ke hape ke..mmg aku mula2 nga2 gak..sbb tak da basic..

tapi sekejap je dah on...silap2 budak2 yg dah ada basic plak leh tanya aku...

mungkin usia aku yg kini dah meningkat ..tu yg jadi slow...hujung bulan 8 naik la 21 umo aku...

aaaaaaaaargh dah tua dah ooooooooooi...

Tiada ulasan: