Isnin, 13 Disember 2010

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


spesis jantan ustazah melaram mashitah di temui.......melacur halal kerana darurat....!!!!

Posted: 13 Dec 2010 06:04 AM PST




"KUALA LUMPUR: "Jangan memaksa dia (Suzie) terus berhenti daripada pekerjaannya sebagai pelayan pelanggan (GRO), sebaliknya beri masa untuk dia berubah," kata pakar motivasi terkenal, Datuk Dr Fadzilah Kamsah (gambar) ketika mengulas laporan seorang GRO yang kini sarat mengandung ingin kembali ke pekerjaan asal sebaik bersalin kerana mendakwa hanya itu pekerjaan mampu dilakukan bagi menyara anaknya itu.

Beliau berkata, dalam kes seperti ini, paksaan untuk berubah bukanlah jalan penyelesaian terbaik untuk membantu wanita itu.

"Suzie boleh meneruskan pekerjaannya sebagai GRO, tetapi dalam masa sama dia hendaklah tidak reda melakukan kerja itu sehingga mendatangkan kebosanan dan tidak seronok untuk bekerja lagi.

"Dengan cara itu, dia boleh berubah sedikit demi sedikit, kemudian mencari pekerjaan halal yang lain, dia perlu berhenti terus melakukan kerja lamanya itu.
"Suzie perlu menganggap kerja dilakukannya itu kerana sedang dalam keadaan darurat dan perlu cepat-cepat menukar pekerjaan.

"Sebaliknya, pihak yang membantu pula perlu memberi bimbingan. Sebagai contoh nasihat yang baik dan mengingatkan dirinya mengenai setiap yang hidup pasti akan mati supaya dia tidak terus melakukan dosa," katanya.

Menurutnya, wanita itu memerlukan kumpulan penyokong yang kuat yang akan terus memberi semangat untuk dia berubah seperti rakan, jiran dan kewaja sendiri.

"Siapa kita untuk menghukum kesilapan dilakukan Suzie. Jika dia bertaubat nasuha, dosanya semua akan kosong dan dia akan jadi seperti bayi yang baru lahir. Itu janji Tuhan kepada kita.

"Oleh itu, masyarakat tidak boleh menuding jari kepadanya, sebaliknya sama-sama memberi dorongan untuk berubah," katanya.

Beliau turut menasihati pembaca sama ada yang bersimpati atau yang membenci Suzie mendoakan dia berubah dan kembali ke jalan diredhai.

"Saya percaya wanita ini mempunyai masalah dalaman yang agak sukar diungkapkan kerana berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul, masyarakat sekeliling harus membantunya keluar dari pekerjaannya ini dengan memberi sokongan dan dekati diri mereka sebagai rakan akrabnya," katanya


telah disiarkan di halaman 6, Harian Metro, Sabtu, 11 Disember 2010 lepas...

`TUAN HAJI LIWAT' KE MEKAH, NABI UMNO ANAK MOHAMMAD DAN ANWAR PUN KE MEKAH JUGA....WA KA KA WA KA KA....!!!!

Posted: 13 Dec 2010 05:27 AM PST



MAKA, berceritalah blog pro Umno dan penyokong tegar tuan `Haji Saiful Bukhari' bahawasanya `Haji Saiful' ini memang sebenarnya menjadi mangsa liwat apabila `Haji Saiful' menunaikan Ibadah Haji ke Mekah baru-baru ini. Dalil mereka, jika `Haji Saiful' ini berbohong

tentu sekali beliau mendapat `bala bencana' di Tanah Suci Mekah, itu kepercayaan puak Jahilliyah tersebut.

`Haji Saiful' ke Mekah menemani neneknya seperti yang dilaporkan oleh Agenda Daily, laman yang pro Umno.

Mengapa `Haji Saiful' kembali ke tanahair dengan selamat tanpa `bala bencana' jika benar beliau menfitnah DS Anwar? Itulah yang menjadi dalil puak-puak yang tidak percaya kepada Hukum Islam dan beriman kepada Allah.

Memang benar, sesiapa yang ingin menunaikan Fardhu Haji mestilah berada di dalam keadaan bersih hati dan bertaubat dari segala dosa. Tetapi jika ada yang ke Mekah masih dipenuhi dengan dosa, adakah mereka pasti ditimpa bencana ketika beribadah? Jawapannya, memang ada yang menerima bala bencana atau peringatan dari Allah dan ada juga yang tidak.


wa ka ka...wa ka ka....haji liwat atau haji pondan tak ada buah....wa ka ka wa ka ka ....!!!!

Bukan sedikit yang ke Mekah terdiri dari pemimpin yang zalim dan menentang Hukum Islam tetapi mereka kembali ke tanahair masing-masing dengan selamat, bahkan meneruskan kezaliman mereka dan berterusan menentang Hukum Islam.

Bahkan, diceritakan ramai Jemaah Haji yang ke Mekah bahawa di Mekah sendiri pun begitu ramai pencuri yang berkeliaran. Mengapa tidak ditimpa bala bencana ke atas mereka? Tun Mahathir, bukan sahaja melakuka
n kezaliman ke atas DS Anwar, bahkan menghina Nabi serta Sunnahnya, tetapi Tun Mahathir pergi ke Mekah dan balik dengan selamat.

Lupakah kita dengan kisah Tun Mahathir menghina janggut Nabi? Nabi menyimpan janggut kerana ketiadaan pisau cukur diwaktu itu? Jika Hudud dilaksanaka, maka negara tidak boleh maju kerana ramai orang yang akan kudung tangan. Lupakah kita kata-kata Tun Mahathir itu? Beliau ke Mekah dan selamat pulang bahkan masih menentang Islam sehingga kini.

Jadi, apa sangatlah penganiayaan atau fitnah ke atas DS Anwar jika mahu dibandingkan dengan fitnah ke atas Nabi Muhammad SAW. Oleh itu, kita mesti yakin dengan Allah dan hukumnya. Persoalannya, mengapa kes yang berlaku di antara DS Anwar dan `Haji Saiful' itu tidak dibicarakan secara Islam?

Mengapa kes Qazaf yang diminta diadakan oleh DS Anwar ditentang habis-habisan? Mengapa tidak rujuk kepada perundangan Islam? Apa ertinya jika kita menunaikan Haji ke Mekah beribu kali sekalipun jika kita tidak menerima Hukum Allah.

Adakah Sumpah Laknat itu Hukum Allah? Adakah kebenaran hanya boleh dibuktikan jika seseorang pesalah itu menunaikan Haji ke Mekah? Itu bukan ajaran Islam. Menunaikan Ibadah Haji adalah kewajipan kepada semua Umat Islam yang berkuasa dan mampu mengerjakannya termasuk `Haji Saiful'.

Seharusnya setelah kembali dari mengunjungi Rumah Allah dan Makam Rasullullah SAW, beliau sepatutnya lebih lantang menuntut agar kes beliau diadili mengikut peraturan Islam.

Harus diingat, kita tidak mengatakan DS Anwar atau `Haji Saiful' benar atau salah, tetapi kita mahu perbicaraan berjalan dengan adil. Di dalam kes Liwat, di dalam Islam kesalahan ini bersamaan dengan kes Zina dan jika ianya berlaku sesama Islam, maka sewajarnya dihakimi mengikut kaedah Islam.

Mengapa kaedah ini ditolak? Bagaimana pula dengan DS Anwar serta isterinya ke Mekah sebelum ini menunaikan Umrah? Ketika itu pun beliau sudah didakwa melakukan Liwat. Umrah atau Haji tempatnya tetap sama juga. Mengapa mereka semua selamat kembali ke tanahair?

Justeru itu, jangan menjadikan modal pergi Haji untuk menegakkan benang basah atau takut untuk menerima kaedah Islam. Jangan menjadi jahil sedemikian.


sumber.....WFAUZDIN NS

maka bersabda lah nabi UMNO anak mohammad....Sodomi II 'bukan perangkap'.....maka sodomi I sah perangkap....!!!

Posted: 13 Dec 2010 05:14 AM PST



nabi UMNO...anak mohammad....bapak firaun 1 malaysia yang tak mampos mampos....!!!

Mantan Perdana Menteri Tun Mahathir Mohamad tidak percaya tuduhan bahawa ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi sasaran perangkap seks.
"Tidak, saya tak fikir ada sebarang perangkap," kata Dr Mahathir selepas merasmikan cawangan kedai roti The Loaf di Bangsar Baru hari ini.

Beliau menjawab soalan wartawan ketika ditanya mengenai kabel diplomatik yang didedahkan oleh lamanweb Wikileaks, yang mendakwa Menteri Mentor Singapura, Lee Kuan Yew mengatakan bahawa Anwar masuk 'perangkap seks'.

Dr Mahathir menyuarakan keraguan masakan ramai orang - dari hakim, saksi, polis, kakitangan makmal dan lain-lain - boleh berbohong atau memalsukan kes terhadap bekas timbalannya itu.

Ditanyai mengenai kabel diplomatik lain yang dibocorkan oleh Wikileaks, yang menunjukkan pegawai Singapura yang memandang rendah terhadap Malaysia, Mahathir menjawab:

"Itu pandangan mereka Tapi mereka begitu kaku sehingga mereka tidak boleh berfikir di luar apa yang Lee Kuan Yew kata..."

"Anda boleh petik saya berkata demikian," kata Dr Mahathir.

'Lee tahu tentang Anwar'

Sementara itu, Bernama melaporkan Dr Mahathir yakin Menteri Mentor Singapura Lee Kuan Yew turut tahu tentang kegiatan Datuk Seri Anwar Ibrahim.



nah tu dia...konsipirasi jahat najib pukimak dan lee kuan yew penyundal

"Ya memang...saya pun fikir dia (Lee) tahu tapi parti politik saja buat tidak tahu," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan syarahan bertajuk "Globalizing Malaysians in 2020" di Universiti Tenaga Nasional hari ini.

Menurut laporan akhbar, pendedahan itu dibuat oleh sebuah lamanweb antarabangsa, WikiLeaks, berdasarkan maklumat yang diperoleh dari kabel Jabatan Negara Amerika Syarikat bertarikh November 2008.

Sementara itu, dalam syarahannya, Dr Mahathir berkata rakyat Malaysia terutamanya golongan muda harus menanam nilai-nilai jati diri yang kuat dalam menghadapi perkara yang kurang baik kesan dari ledakan globalisasi.

Katanya keterbukaan bukan bermakna sikap seseorang individu juga harus terbuka termasuk menghalalkan perkara yang songsang.

"Jika anda seorang Muslim, anda harus kekal dengan amalan-amalan dan tanggungjawab anda sebagai seorang Muslim," katanya.

"Persiapkan diri dan anak-anak anda dengan nilai-nilai yang baik mulai sekarang. Anda harus mempunyai interpretasi sendiri terhadap makna globalisasi agar kesan baiknya turut memihak kepada anda," katanya.



penyapu sial


mudah menabur fitnah...kalau betul berlaku bawak saksi berwibawa...kalau diri sendiri tersangat berani...naik la kat mahkamah jawab di kandang saksi...jangan mintak skrip aje macam tak ada buah....

seboleh bolehnya mangkuk tandas nak kasi DSAI bersalah ...sedangkan buktinya tak ada atau memang lansung rekaan semata mata...

dah mengalahkan tuhan nampaknya...tak percaya pembalasan di hari akhirat ...si tua kutuk yang tak mampos mampos nie....!!!!

Pembangkang DUN kelantan sindir Nik Abdul Aziz minta teruskan memimpin negeri Kelantan..????

Posted: 13 Dec 2010 04:58 AM PST

Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat diminta untuk meneruskan kepimpinan di negeri terbabit walaupun menghadapi masalah kesihatan kebelakangan ini kerana apa yang menjadi keutamaan adalah keupayaan Nik Abdul Aziz.

Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (DUN), Datuk Md. Alwi Che Ahmad yang membuat permintaan itu berkata rakyat masih lagi ingin mendapatkan kepimpinan Nik Aziz di negeri Kelantan.


penyapu sial

Hanya rakyat Kelantan dan pengundi Pas Kelantan yang tahu dan mahukan Tok Guru Nik Aziz memimpin negeri Kelantan Darul Naim. Tok guru adalah anugerah Allah s.w.t. jika tidak ada tok guru ini hancurlah Kelantan ditangan Umno dan pemimpin Umno Kelantan yang durjana. Ketua pembangkang Dun Kelantan jangan cuba menyindir tok guru kalau tidak mahu bala menimpa kepalanya dan pemimpin Umno Kelantan yang jahat lagi khianat!

sebok buat part time cabut gigi dan buat istana bali...kerajaan melayang khir toyol abaikan kebajikan 10 000 pembeli rumah di selangor....!!!

Posted: 13 Dec 2010 04:41 AM PST

Ruman terbengkalai: Lebih 10,000 pembeli di S'gor rugi




Kira-kira 10,000 pembeli rumah di Kuala Selangor mengalami kerugian apabila projek perumahan yang dirancang sejak 10 tahun lalu terbengkalai kerana menghadapi pelbagai masalah.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, ia melibatkan 10 hingga 12 projek perumahan yang diluluskan kerajaan negeri terdahulu, menyebabkan pembeli menanggung kerugian.


Beliau berkata, kerajaan negeri memandang serius masalah itu dan akan cuba menyelesaikannya secara berperingkat, menggunakan pelbagai cara, termasuk mengambil alih tanah untuk pembangunan semula.

"Pengambilalihan tanah ini akan membolehkan kerajaan negeri membangunkan semula projek berkenaan seperti yang dilakukan di Bukit Botak dan Bandar Alam Perdana," kata menteri besar.

Beliau berkata demikian di majlis turun padang bersama ahli Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampung (JKKK) dan Penghulu Daerah Kuala Selangor, hari ini.

Menteri besar juga berkata, kerajaan Selangor telah mempermudahkan pemberian geran tanah kepada penduduk yang menduduki tanah itu selama lebih 15 tahun dan belum memiliki rumah.

Bagaimanapun Menteri Besar berkata, setiap pemohon hanya akan dibenarkan mendapat satu geran tanah bagi mengelak penyelewengan di samping memberi keadilan kepada mereka yang layak.

Selepas mengadakan perbincangan dengan JKKK dan penghulu, menteri besar melawat pejabat JKKK Bukit Badong untuk mendengar taklimat berhubung pembangunan ekonomi dan aktiviti sosial di kawasan itu.

Menteri besar kemudian dibawa melawat premis membuat perabot, Idyan Jaya Enterprise, ladang yang menternak lebih 30,000 arnab pelbagai spesis dan merasmikan sepak mula perlawanan akhir futsal liga tempatan.

Majlis turun padang bersama JKKK dan penghulu akan diperluaskan ke semua daerah di Selangor untuk membolehkan pimpinan negeri mendapat gambaran sebenar masalah yang dihadapi penduduk.

Pendedahan Wikileaks ajenda busuk UMNO/BN yang dah mampos kehilangan kuasa atau pelan kuasa besar AS untuk membabikan pemimpin gila kuasa 1 malaysia.....????

Posted: 13 Dec 2010 04:29 AM PST



PENDEDAHAN laman bebas Wikileaks mengenai isu politik Malaysia khasnya pembabitan ketua pembangkang, Anwar Ibrahim dalam isu liwat di ingat jangan mudah ghairah untuk mempercayainya. Pendedahan laman itu yang memetik beberapa pegawai Singapura mempercayai apa yang didedahkan itu boleh jadi satu perangkap kepada politik negara ini sendiri.

Tidak mustahil juga pendedahan itu satu konpirasi melibatkan pembayaran wang beratus juta ringgit. Ingat, manusia sanggup melakukan apa saja bila sudah terdesak dan demi mempertahankan kekuasaan.


Sememangnya pihak butoh naik BN merasa senang dengan pendedahan laman berkenaan. Blog blog tajaan kepala butoh nie akan memperdagangkan hal itu segila-gilanya. Mereka boleh menguatkan lagi hujah untuk memburukkan Anwar yang kini dijalan dengan pelbagai cara. Media kepala butoh pulak telah memungguh semua sampah sarap dan pemuda sepak kertas untuk menimbus dan membusukkan Anwar.

Kalaulah semut ataupun burung dapat bercakap memburukkan Anwar, pasti media masa akan menyedut dan menggunakan pakai cakap mereka. Semua manusia telah digunakan media pro butoh naik untuk memburukkan Anwar. Namun hasilnya nampak masih belum sampai kemuncak.

Sudah tentu ada rancangan media Malaysia untuk menterjemahkan kicauan burung ataupun kokok ayam, atau katak bagi mengukuhkan tuduhan ke atas Anwar. Tidak mustahil akan keluar dalam akhbar atau tv, ayam atau burung atau katak akan dipetik kenyataannya yang memburukkan Anwar.

Kenapa kita di sarankan agar jangan ghairah dengan pendedahan Wikileaks itu? Apakah Wikileaks selamanya akan memburukkan peribadi Anwar? Belum tentu! Iya sebuah laman bebas yang menyaring 250,000 kebel diplomatik Amerika Syarikat. Gambaran diberikan bahawa laman berkenaan profesional dan mengetahui segalanya. Dan kenapa pula kita mudah akur dan tunduk kepada badan-badan bebas yang penuh propaganda seperti Wikileaks itu?

Ingat juga pada mulanya ia dijalankan secara percuma. Tetapi bila ia sudah menjadi perhatian dunia, laman itu akan berharga berbillion ringgit. Sesiapa yang ingin mendedahkan sesuatu untuk kepentingan politik akan sedia membayar laman berkenaan. Dalam politik hari ini hanya mereka mempunyai wang saja mampu berada di atas dan memegang kuasa.

Kemunculan Wikileaks adalah strategi musuh Islam. Ia bukan saja musuh negara ini tetapi Islam seluruhnya. Kalau dari sisi lain dengan pendedahan laman bebas itu ia memberi gambaran Amerika itu sendiri mengetahui luar dan dalam sesebuah negara dan juga individu di mana-mana saja. Dalam erti kata lain Wikileaks dan Amerika terus menjalani propaganda dan perang saraf mereka bagi melemahkan negara dan kuasa lain. Mereka nampak bergaduh tetapi hakikatnya mereka bersekongkol untuk mengugut dunia.

Bagi mereka terpengaruh dengan dakyah butoh naik BN yang ghairah menerima pendedahan laman berkenaan harus berhati-hati dan waspada. Jangan ghairah sangat. kita bimbang ia akan terbalik kod (istidraj) nanti. Apa kata kalau selepas ini Wikileaks atau laman-laman blog dunia yang lain mendedahakan pula apa yang berlaku ke atas isu-isu lain termasuk pembunuhan wanita Mongolia yang dibunuh kejam di hutan simpan di negara ini dua tahun lepas itu? Apakah kita boleh menolaknya begitu saja?

Dengan mempercayai Amerika mengetahui setiap apa yang berlaku dalam seluar kita, termasuk juga dalam seluar dalam isteri kita, kita percaya kes pembunuh Altantuya juga berada dalam kabel diplomatiknya. Bila-bila masa ia akan terbongkar. Apakah selepas Wikileaks mendedahkan jenayah itu nanti kita akan mempercayanya? Amerika hanya menanti masa saja untuk mendedah apa-apa rahsia kita kalau kita tidak sedia mengikut telunjuknya.

Kalau misalnya dalam pendedahan itu (pembubunah Altantuya) ia membabitkan pemimpin negara yang berkuasa sekarang ini, apakah kita akan mempercayainya. Atau kita akan menganggap pendedahan itu satu fitnah pula? Hendaknya jangan ada sikap double standard dalam menerima pendedahan Wikileaks ataupun maklumat yang dimiliki oleh Amerika ini. Kalau hari ini kita percaya maka esok juga kita kena percaya apa yang akan didedahkan. Jangan... kalau ia dedah mengenai keburukan oposisi kita mudah menerimanya dan kalau ia mendedah kelakuan pemimpin pemerintah kita buat-buat buta untuk melihatnya.

Mengenai pendedahan penglibatan Anwar dalam isu liwat semacam ada urusan jual beli dan strategi lebih lanjut. Ia melibatkan kewangan yang besar. Tunggulah.....pasti akan terdedah nanti...

Jadi semua pihak hendaklah tidak mudah mempercayai pendedahan Wikileaks itu dan anggaplah ia hanya permainan kuasa dunia yang ingin mencaturkan politik dunia saja. Kita boleh akui dunia luar itu lebih maju dan moden daripada kita, tetapi kita tidak dapat merasakan apakah nawaitu mereka ke atas kita benar atau tidak. Selamanya Amerika akan memperkudakan kita. Maka semua pihak perlu berhati-hati jangan sampai menggit jari tertelan air liur.

mak ooiii....orang UMNO guna nabi anak muhammad....bapak firaun 1 malaysia mahathir muhammad...kah kah kah sah gila babi orang orang UMNO nie.!!!!

Posted: 13 Dec 2010 03:58 AM PST

"Maka, Nabi Kamu Adalah Dr Mahathir Muhammad"

Malam tadi entah macamana, saya telah berdebat dgn salah seorang juak UMNO dalam facebook (pakai FB punya chat). Banyaklah topik yang kami perdebatkan. Namun, saya lihat sendiri betapa dangkalnya hujjah juak2 UMNO ni. Benda senang pun tak nampak.

Nak jadi cerita masuklah bab tuduhan liwat/Qazaf. Saya kata, saya tak boleh tuduh orang berzina tanpa 4 orang saksi sebaab itu ajaran Nabi saya, yakni Nabi Muhammad SAW.

Dia kata Nabi dia pun Nabi Muhammad. Saya kata Nabi dia adalah Dr Mahathir Muhammad sebab Dr Mahathir pernah kata kalau nak tunggu 4 orang saksi sampai bila pun Anwar Ibrahim tidak akan didakwa.

Dalam kes Qazaf, kamu ambil "petunjuk" dari Dr Mahathir dan buang petunjuk dari Nabi Muhammad SAW.

Maka, Nabi kamu adalah Dr Mahathir Muhammad. Nabi kami adalah Nabi Muhammad SAW.

Saya kata begitu sebab perkataan "Nabi" dalam bahasa Arab ertinya "pembawa khabar". Ertinya, Nabi Muhammad adalah pembawa khabar dari Allah SWT.

Apabila ajaran Nabi ditolak, ertinya kita telah mengambil NABI BARU. Dalam kes orang UMNO dan hukum Qazaf, Nabi mereka adalah Dr Mahathir Muhammad. Habis cerita.

Bukan setakat hukum qazaf sahaja, perkara lain yang diharamkan Islam banyak dihalalkan oleh UMNO. Contohnya, judi, arak, membuat fitnah, korupsi, menipu, berdusta, kronisma, sihir, murtad, hiburan berlebihan, bunuh Ustaz Ibrahim Libya, khurafat dan bidaah (macam Zambry786 buat)dsbnya.

PAda waktu yang sama, perkara yang tidak diharamkan oleh Islam, diharamkan oleh UMNO. Contohnya: orang bukan Islam masuk masjid, orang bukan Islam gunakan Al Quran untuk berhujjah, ahli kitab gunakan kalimah Allah, doa supaya orang bukan Islam masuk Islam dsbnya.

DAN juga, perkara yang DIWAJIBKAN ALLAH, ditolak oleh UMNO. COntohnya: Hudud dan Qisas. UMNO secara TERBUKA menolak hukum hudud dan Qisas yang DIWAJIBKAN oleh Allah SWT ke atas semua orang Islam

Harap semua ahli UMNO beringat. Perkara Qazaf ini adalah perkara agama dan ianya diperhitungkan di akhirat kelak.

Wallahualam

Tulang Besi

Tiada ulasan: