Rabu, 18 November 2015

dollah yankee

dollah yankee


AMANAH,harapan baru rakyat

Posted: 18 Nov 2015 06:37 AM PST


Image result for parti amanah negara

Patutlah ramai yang 'merah mata' dan 'panas jubur' terhadap kejayaan PAN (parti amanah negara), sebabnya baru dua bulan ditubuhkan parti itu telah pun ada 6 kerusi diparlimen dan pada masa ini 50 ribu borang keahlian sedang diproses untuk jadi ahli. Manakala 150 ribu borang lagi telah pun diedar ke seluruh negara.

Dijangkakan bila tiba saja tahun baru 2016 nanti, PAN akan mempunyai 100 ribu ahli yang berdaftar.

Berdasarkan pengalaman puluh tahun dalam politik, pemimpin-pemimpin kanan dalam PAN telah diiktiraf dan diberi penghargaan yang tinggi apabila dijemput dalam pelbagai forum diperingkat nasional dan juga antarabangsa. Apabila perkara begini berlaku ini bermakna PAN telah mendapat iktiraf sebagai entiti politik yangb penting dan tidak boleh dipandang enteng.

Perjuangan PAN telah dilihat berteraskan dasar islam yang wajahnya adalah "Rahmat untuk semua", disamping pendekatan yang progresif, inklusif dan pedulikan hal rakyat, olih ramai rakyat telah melihat PAN adalah amanah untuk terus maju ke depan bersama-sama dengan Pakatan Harapan.

dollah yankee -
Selamat berjuang! gurkah-gurkah politik di'port' pun dah ada yang isi borang untuk jadi ahli PAN kerana mereka percaya kepada kehebatan kepimpinan Mat Sabu
 

Tiada ulasan: