Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

0
sumber :-

Tukar Tiub


NAJIB HUTANG ALONG CHINA

Posted: 24 Jan 2017 07:30 PM PST








BETUL OPERASI

A LONG MAKIN

MENDADAK

ALONG CHINA

NAJIB RAZAK

GADAI BUMI

TANAH MELAYU

UNTUK PINJAM

DUIT BAYAR

HUTANG 1MDB

DARI ALONG

CHINA

Ramai berhutang, bisnes Ah Long meningkat mendadak
 | January 24, 2017
Jumlah wang yang dipinjam daripada Ah Long meningkat daripada RM4.54 juta pada 2014 kepada RM32.4 juta pada 2015 dan RM12.1 juta pada 2016.





PETALING JAYA: Jenayah keganasan dilakukan sindiket ceti haram atau Ah Long meningkat sejak 2014 hingga 2016 ekoran permintaan berterusan daripada orang ramai yang gagal mendapat pinjaman bank, kata pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman.

ALONG CHINA

LEBIH BAHAYA

NEGARA KITA

AKAN TERGADAI

INI KERJA NAJIB
----------------

LEMBAGA HITAM MENIPU LAGI

Posted: 24 Jan 2017 07:00 PM PST







F.B



Tak mustahil dgn janji2 hospital oleh pemimpin2 Umno..
TAHUN 2016 (RM88 JUTA):
Janji akan mula pecah tanah akhir tahun 2016. Tapi dah masuk akhir Januari 2017 masih tak pecah2.
TAHUN 2017 (RM115 JUTA):
Bila MELAYU MUDAH LUPA, 'lembaga hitam' tabur janji lagi kata FASA KEDUA pecah tanah akan bermula Mei ini..
Akhirnya rakyat hanya mampu lihat hospital bunian..
TIBA-TIBA ADA PENAMBAHAN RM27 JUTA ?? Masuk ke mana plok tu ??




Azmi Nawang Fasa ke3 akan dilancarkan pada masa berkempen pru14 nanti oleh orang minyak simamak ni...hahaha..kalau org minyak ni menang lagi dlm pru 14 nanti mmg org Baling ni buta mata & hati.
LikeReply1615 hrs
Hamie Hashrul "dijangka"

"Setakat ini sebanyak RM88 juta sudah diperuntukkan untuk hospital tersebut. Tetapi di atas keprihatinan Kementerian Kesihatan yang merasakan hospital ini perlu dibina dengan lebih besar dan baik, permohonan dibuat bagi mendapatkan tambahan peruntukan RM100 juta lagi"
-----------------

MELAYU MAKAN DEDAK CHINA

Posted: 24 Jan 2017 06:30 PM PST





MELAYU MAKAN DEDAK CHINA
sejak berzaman cina dok tabur dedak pada melayu, sejak berzaman cina dok bagi rasuah pada melayu, ada sapa bising, ada sapa heboh, setiap kali raya cina tabur angpau.... 

zaman mahathir pon sama saja, beza sekarang najiba mula jual segala...bukan setakat maruah diri, rumah, tanah, hak, segalanya kpd orang lain. apa nak jadi dgn anak cucu kita nie? kah kah kah sapa salah? 

yang bagi rasuah ker? atau yg terima ker? kah kah kah tangan memberi dicium begitu ada budaya purba kala kah kaj kah... jgn jadi anjingan lepas dapat tulang nak digigit pula tuan empunya tulang, itu yg cukong mnare kah kah kah selama ini cina aupport melayu..jgn lupa tgn memberi nafkah tu ya...selalu kiblat kan cukong dan angpau kah kah mamapoooosssss on MCA JELAS AJEN CHINA CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/17

MELAYU BIAWAK MAKAN BANGKAI
Cina China boleh kaya bilyon bilyon Bukan budak bodoh tuh Lahanat tuh tunggang BEWAK lahap bangke bangke Dah Melayu gila dedak sampai benggap , apa nak buat TUN jugak nak jaga Melayu Alamak sibuk kira KARUNG on MCA JELAS AJEN CHINA CHINA
Anonymous
on 1/25/17





--------------

AL-FATIHAH

Posted: 24 Jan 2017 06:15 PM PST








Terkini bot karam – Jumlah mayat ditemui bot karam Mersing meningkat 14


MERSING: 4 lagi mayat ditemukan hari ini menjadikannya 14 orang angka korban bot karam di perairan Tanjung Rhu di sini, semalam.
Ketua Polis Daerah Mersing DSP Cyril Edward Nuing berkata 2 mayat melibatkan seorang lelaki dan perempuan ditemui terapung sekitar 4 batu nautika dari Tanjung Rhu pada 4.40 petang tadi oleh anggota Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) yang sedang menjalankan rondaan di kawasan itu.


--------------

MACAM AYAH MACAM ANAK

Posted: 24 Jan 2017 05:53 PM PST




                    AYAH DAN ANAK
artis dan pemimpin dari pahang berpisah tiada.... like son like father... on SIAPA KEKASIH SARIMAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/17









----------------

AMERICA FIRST

Posted: 24 Jan 2017 05:00 PM PST



AMERIKA JAGA RAKYAT SENDIRI
Negara maju cam amerika pun tarik diri dari tppa, mintak ampon dia nak bagi org luar masuk, nak jaga rakyat dia... 

Nie negara tak maju2 lg nie yg tehegeh2 nak tppa, takkan nak harapkn restoran mamak maju je... ape la menteri... Lu mmg mentaliti tak maju la... on KENAPA TRUMP DISERANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/24/17



-----------------

MCA JELAS AJEN CHINA CHINA

Posted: 24 Jan 2017 11:21 AM PST




INI BUKAN

ISU CHINA

INI ISU

MELAWAN

AGENDA NAJIB

JUAL NEGARA

PADA CHINA


'Hari ini beliau telah berubah...'

BENTONG - Menteri Pengangkutan,  Liow Tiong Lai hari ini, menyelar tindakan bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad kerana memainkan sentimen perkauman dalam projek pembangunan oleh kerajaan.

Presiden MCA itu juga menyifatkan tindakan Dr Mahathir memperalatkan projek pembangunan Forest City di Iskandar Malaysia, Johor dan Landasan Kereta Api Pantai Timur (ECRL) bagi meraih sokongan sebagai 'situasi yang menyedihkan'.

"Saya kesal Dr Mahathir menjadikan isu ini menjadi isu perkauman terhadap China dan orang Cina. Kami hormat beliau sebagai seorang pemimpin namun hari ini dia telah berubah.

NAMPAK

JELAS MCA

INI AJEN

NEGARA CHINA

TAK MAHU

JADI CHINA

MALAYSIA

MAHU JADI

CHINA CHINA




----------------

PRESIDEN TRUMP DAN CHINA

Posted: 24 Jan 2017 06:30 AM PST






LIHAT TUNGGU

APA TRUMP 

AKAN BUAT

PADA

LAUT 

CHINA SELATAN


KENAPA TRUMP DISERANG

Posted: 24 Jan 2017 04:30 AM PST







HARI INI DI SK

ESOK AKAN

MUNCUL DI TT



---------------

NAJIB JUAL TANAH MELAYU PADA CHINA

Posted: 24 Jan 2017 04:00 AM PST






CHINA JUGA AKAN UNTUNG
Terbaca satu artikel sorang Mp dari "GANU" yang nama ada Raja gitu..artikel berkaitan kuasa China,Malaysia dan Najib... Melayu,India dan kaum lain akan mula belajar bahasa Mandarin..

Tapi advantage untuk komuniti Cina malaysia yang bertutur bahasa ibunda mereka..Mustahil seorang Hokkien,Teochew atau kantonis tak faham bahasa Mandarin.. Di sekitar Kl ni,Cina Malaysia lebih selesa melepak dengan Cina PRC berbanding melepak dengan warga malaysia yang lain..sebab apa? 

sebab bahasa,adat resam dan agama ke? Kalau ada Cina malaysia yang ada sentimen Anti-China PRC ,kebanyakan Cina malaysia yang bertutur bahasa inggeris di rumah,Cina Malaysia yang terbuka dari segi pergaulan..Tapi kalau tipikal Ah beng Kepong,Tipikal AhMoi Kepong..dia orang tak ambil kisah soal ni..Ibarat bersifat neutral jika China berjaya beli Malaysia dari Najib..

Tak percaya,cuba baca pandangan -pandangan dalam ruangan komen di MalaysiaKini dll,bila artikel atau berita berkaitan isu China..komen tak sehangat seperti on BERITA BAIAK UNTUK TANAH MELAYU
Publish | Delete | Spam
BABIHUTAN
at 4:41 PM



---------------

SIAPA KEKASIH SARIMAH

Posted: 24 Jan 2017 12:30 AM PST



SIAPA PENYEDAP SARIMAH
kaakakaka....helah kekasih gelap Sarimah simpan melayu dan Felda untuk disandarkan pada kekasih Gelap budak itam agar bini Badak ini terus disimpan dan dieram dalam PARTAIIII supaya jadi telur asli.....kakakkakkaakk....

tapi jadi roti kosong...telurnya mana...???....mana adaaaaaaa...kena hisap sikit sikit sampai lubang NAJIS sampai kecut......kakkakakkakkaka..........SILAKAK BETUL....kakakkakaa on FGV AGENDA MENGHASUT
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 1/24/17



-------------

PESAN NENEK MOYANG KITA

Posted: 23 Jan 2017 11:30 PM PST







SUARA SAEKOR

KEELING

APA PESAN

DATUK NENEK

MOYANG KITA?

JUMPA ULAR

JUMPA KEELING

APA BUAT?




F.B


PERCAYA ATAU TIDAK.. rupa2nya hutang #1MDBtiada kaitan langsung pada hutang Malaysia.. ABES TU HUTANG RAKYAT JUGA KA !!

Sebab itulah Najib hanya lantik penasihat & menteri2nya di kalangan orang yg pandai menipu & perbodohkan rakyat.







































----------------

GAGALIS BUAT PERANGAI

Posted: 23 Jan 2017 11:00 PM PST









SUPER IMPOSE
dia ingat gambar super impose berkelamin itu bisa menutup keunggulan gagalisnya...ooooooo...engggakkkk bisaaaaaaa............ on MUKA MUKA GAGALIS
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 1/24/17




--------------

JAMUAN NURUL IZZAH

Posted: 23 Jan 2017 10:00 PM PST






JAMUAN 

NURUL IZZAH
org yg berjuang tu payah ada family, susah ngatur semua,malam kena buka kaki, siang kena masak, mengemas semua,maka biar lah dia, walau single dia masih diminati ramai, tak payah sibu aibuk kacau, buat kerja sendiri sudah, kalau pasal mengumpat melayu no one lah, jaga diri periuk sendiri sudah...i love u izzah....kah kah kah on NURUL IZZAH BUAT JAMUAN HARI GAGALIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/23/17



----------------

LARI DARI HARIMAU MASUK MULUT BUAYA

Posted: 23 Jan 2017 09:30 PM PST






AWAS

BANI MELAYU

INI LARI

DARI MULUT

HARIMAU

MASUK MULUT

BUAYA



TPPA: Malaysia, 10 negara anggota lain akan bincang

Malaysia dan 10 negara anggota Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPPA) akan mengadakan mesyuarat bagi membincangkan langkah selanjutnya susulan pengumuman Amerika Syarikat (AS) menarik diri daripada perjanjian perdagangan terbesar dunia itu.
Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Kedua, Datuk Seri Ong Ka Chuan berkata 11 negara terbabit kecuali AS, sememangnya saling berhubungan.
"Sebanyak 12 negara menandatangani TPPA itu namun kini salah satu daripadanya mahu menarik diri. Kesemua 11 negara itu boleh meneruskannya dengan meminda klausa berkaitan.
"Ada banyak kemungkinan lain bahawa 11 negara ini masih boleh meneruskan usaha itu," katanya.
Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menyaksikan majlis pemeteraian Memorandum Persefahaman (MoU) antara Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (Matrade) dan China Intercontinental Communication Co Ltd, hari ini.

MUSUH 

KEPADA MUSUH

KITA ADALAH

KAWAN KITA





------------------

BERITA BAIAK UNTUK TANAH MELAYU

Posted: 23 Jan 2017 09:00 PM PST





B
BERITA BAIK

BAGI VIETNAM

BAGI PILIPINA

UNTUK  KITA

TANAH MELAYU


Trump White House warns against Beijing 'takeover' of South China Sea

The United States will take steps to foil Chinese efforts to "take over" the South China Sea, the White House has indicated, amid growing hints that Donald Trump's administration intends to challenge Beijing over the strategic waterway.

Speaking at a press briefing on Monday White House press secretary Sean Spicer vowed the US would "make sure that we protect our interests" in the resource-rich trade route, through which some $4.5tn (£3.4tn) in trade passes each year.
His comments come less than a fortnight after Rex Tillerson, Trump's nominee for secretary of state, set the stage for a potentially explosive clash with Beijing by likening its artificial island building campaign in the South China Sea to "Russia's taking of Crimea".

KALAU NAJIB

TERUS JUAL

TANAH MELAYU

PADA CHINA

LIHAT APA

TRUMP AKAN

BUAT


----------------

KENAPA NAJIB WAJIB DISINGKIR

Posted: 23 Jan 2017 08:30 PM PST







FACE BOOK

Dah puas balun buat hutang #1MDB RM50 bilion dikatanya pula bukan hutang kerajaan...???

Mudahnya jadi kerajaan.. Dah berkali-kali Najib kantoi menipu rakyat.























--------------

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT