Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

0
sumber :-

Tukar Tiub


BILA TANAH MELAYU TERGADAI

Posted: 12 Jan 2017 08:00 PM PST





SALAWAT AKAN DIGANTI
Bila negara tergadai....Cukong jadi warganegara luar, duit dh simpan kt negara tu kah kah kah...tinggallah melayu yg sedangkn meLAYU bermatawangkan yuan dan bersultankan ah pek. 
Tahlil dgn salawat perdana diganti dgn lagu kebangsaan negara china ....Kah kah kah. 

Oitt nak tnyk pakcik TT, negara Malaysia dh digadai kt china....Masa tu pakcik TT kt mana, jadi apa...gerila dlm hutan ke, kah kah kah on CUKONG PASTI SOKONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/13/17

INI MALAYSIA
Sampai la ni ada lagi melayu bangang nak perambat cina DAP balik Tong san, halau indu balik India.Depa dok ingat negara ni Tanah Melayu.. dok tidok tak sedak ni negara nama Malaysia... kerana dulu terlupa buboh huruf"L" kat ujung. on MALAYSIA TERGADAI PADA CHINA
652203 4423143
on 1/13/17









-----------------

KRISIS MAKIN MENDALAM DI AMERIKA

Posted: 12 Jan 2017 07:00 PM PST




KOMENTAR

donald trump menang
hillary clinton kalah

presiden ke 45 amerika ialah donald trump

wajib diketahui bahawa 
hillary clinton adalah pilihan wall street
pilihan kaum pemodal
pilihan liberal
pilihan dualah terpendam
pilihan cia fbi nsa
pilihan kumpulan intel
pilihan pemilik pengeluaar senjata
hillary pilihan globalis

mereka semua mahu hillary
meneruskan dasar perang
dasar anti russia
dasar anti china
meneruskan ketegangan dunia
agar kuasa imperial amerika
akan terus menerus berkuasa

donald trump orang luar
bukan dari elit washington dc
bukan dari elit politik

donald trump ialah mimpi amerika
dari imigran menjadi kaya raya
jatuh muflis bangun dan berniaga
berjaya hingga menjadi billionaire

trump kasar
trump lucah
trump berpandangan kanan
trump anti imigran

donald trump mahu amerika didahulukan
donald trump mahu kilang amerika
di amerika bukan di china
bukan di vietnam
bukan di malaysia

trump mahu berbaik dengan russia
trump mahu berbaik dengan china
trump melihat dua negara ini
sebagai rakan niaga
membuka peluang perniagaan

inilah yang menjadikan
elit politik
elit ekonomi
elit tentera
elit intel amerika gelabah
mereka mahu russia dan china sebagai musuh

komplek industri tentera mahu musuh
kalau dulu komunis
sekarang russia dan china
musuh diperlukan agar perang berterusan
bila perang berterusan maka
pembuat senjata terus kaya raya
pemodal global mendominasi dunia

donald trump tidak selari dengan dasar ini

maka:
kini kempen anti trump sedang berjalan
berita palsu tersebar
fitnah resmi disebar
semua bertujuan untuk menyediakan
suasana agar donald trump
akan disingkir dari menjadi rumah puteh

pada 20 januari 2017
ialah hari angkat sumpah
setiap sososk yang menang pemilihan presiden
akan angkat sumpah pada hari ini


apakah donald trump sempat angkat sumpah
apakah daulah  terpendam
akan membenarkan trump angkat sumpah

kita lihat dan tunggu


Activists Are Hoping To Turn Donald Trump's Inauguration On January 20th Into One Of The Biggest Riots In U.S. History


Radical leftists are planning to make January 20th the most chaotic Inauguration Day in American history.  Their stated goal is to "disrupt" the Inauguration festivities as much as possible, and they are planning a wide range of "actions" to achieve that stated goal.  

Some of the more moderate groups are using terms such as "civil resistance" and "civil disobedience", but others are openly talking about "blockades", jumping barricades, throwing projectiles and "citywide paralysis".  My hope is that all of their efforts will turn out to be a big flop, but it is important to understand that these groups are well funded, highly organized and extremely motivated.  

The election of Donald Trump has been perhaps the single most galvanizing moment for the radical left in modern American history, and they are working very hard to turn January 20th into a major political statement.




-----------------

PERCAYA ATAU TIDAK?

Posted: 12 Jan 2017 06:30 PM PST







PERCAYA TAK?

INI CHINA 

BARU NAK

MULA LABOR

KERETAPI

BARU NAK

BELI 700,000

BUAH RUMAH

BANI MELAYU

DAH JADI

RED INDIAN 

The Body Shop minta maaf iklan 'Cina sahaja'

 | January 12, 2017
Pengurusan Body Shop menyalahkan kakitangannya kerana menaikkan iklan kekosongan jawatan untuk 'Cina sahaja'






PETALING JAYA: "Kami minta maaf," kata francais The Body Shop selepas iklan kekosongan jawatan untuk "Cina sahaja" mengundang kecaman orang ramai.


APAKAH

BANI MELAYU

MASIH TAK

SEDAR NAJIB

TELAH GADAI 

TANAH MELAYU

PADA CHINA


---------------

TANDA SUDAH SAMPAI

Posted: 12 Jan 2017 06:00 PM PST






INI
INI TANDA

PRU14 NAK

SAMPAI


Harga getah sekerap meningkat, penoreh kembali bersemangat

Keadaan cuaca yang cerah dan dengan kenaikan harga getah mendorong penoreh di Kelantan kembali bersemangat untuk menoreh.
Musim tengkujuh yang bermula Oktober lepas yang membawa bersama hujan menyebabkan negeri ini dilanda banjir telah menghalang mereka untuk menoreh walaupun harga getah ketika itu menunjukkan trend positif.
Menurut Pengarah Pihak Berkuasa Kemajuan Pekebun Kecil Perusahaan Getah (Risda) Kelantan Rosli Yaakob, harga getah sekerap di peringkat ladang di negeri ini kini antara RM4 hingga RM5 sekilogram.

AKAN DIIKUTI

DENGAN 

HARGA SAWIT

DAN WARAN

TANGKAP

JHO LOW




--------------

PENIPUAN SEDANG DIRANCANG

Posted: 12 Jan 2017 05:30 PM PST




PENIPUAN  SEDANG DIRANCANG
Pasaran getah Malaysia meneruskan peningkatannya apabila ditutup pada paras tertinggi dalam tempoh tiga tahun, didorong prestasi pasaran hadapan komoditi itu di Tokyo selain kenaikan harga minyak mentah utama, kata peniaga. 

Pasaran hadapan di Bursa Komoditi Tokyo (TOCOM) yang juga penanda aras, mencecah paras tertinggi dalam tempoh hampir empat minggu susulan kebimbangan penggiat pasaran mengenai kemungkinan bekalan terjejas akibat bencana banjir di kawasan pengeluaran getah di Thailand. 

Dalam pada itu, minyak mentah yang juga penanda aras global seperti Brent naik 0.39 peratus kepada US$53.85 setong manakala West Texas Intermediate menokok 0.35 sen kepada US$51 seton kaw kaw kaw...adakah ini satu petanda raya nak tiba...apa kata penyimpan mohor besar spr...bulan cukup tak? 

sempadan dah atur ke belum? berapa ribu masuk, berapa ribu hilang, berapa ribu pindah...atur baik baik supaya menang...kalau tak.menang nanti kena pecat...baling dalam tong taik...dakwat kena siap...cari yg on SATU JEMPUTAN MALAM INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/12/17






-------------------

SEMPATKAH TRUMP ANGKAT SUMPAH

Posted: 12 Jan 2017 05:00 PM PST




SIMPATI PADA CLINTON
Haha..TukarTiub ni Trump Sympathy ke? Kalau di U.s malah seluruh dunia, individu-individu yang simpati dengan Trump akan di labelkan Rasis,Seksis,Anti Imigran oleh geng2 Politikal Correctness..

Di Malaysia pun apa kurangnya,Anda akan di label UMNO,Rasis,Seksis dan lain-lain oleh geng-geng Political Correctness veris anjing-anjing orang Malaysia..Kau asyik siar artikel berkaitan Trump je..

Page-page lain semua dok hantam Trump..Try tanya Anthony Loke,macam dok simpati je dekat Clinton.Haha.Amanah ke,DAP ke,Keadilan ke,benda sama,cumanya sedang struggle nak lawan kerajaan Najib.tak boleh nak ubah dah mentaliti orang Malaysia ni..50 tahun kena jajah akal oleh UMNO-Bn,MCA/MIC,tak sesenang makan nasi untuk membebaskan diri nilai2 BN-UMNO..

Sifat-sifat UMNO tidak terletak pada orang-orang UMNO bangang je,Melayu pakatan ke,Cina DAP ke,selagi nama orang Malaysia,tak terlepas dari sifat-sifat UMNO..TT sendiri pon dah terkena virus-virus UMNO,selektif ni sifat semulajadi..ke TT mengamalkan on DONALD TRUMP DISERANG
Publish | Delete | Spam
Babi Tanah
on 1/12/17



---------------

CUKONG PASTI SOKONG

Posted: 12 Jan 2017 04:00 AM PST





CUKONG

PASTI SOKONG

INI TUGAS

CUKONG

YG TERGADAI

TANAH MELAYU

CUKONG JADI

KAYA RAYA


ACCCIM: China rakan strategik sangat berharga

China adalah rakan strategik sangat berharga yang membawa kepada banyak situasi menang-menang di Malaysia, kata Gabungan Dewan Perniagaan dan Industri Cina Malaysia (ACCCIM).

ACCCIM berkata komitmen pelaburan China bukan sekadar memberi rangsangan langsung kepada ekonomi negara tetapi juga meningkatkan keyakinan pelabur di Malaysia.

"Justeru, sektor awam dan swsta perlu mengambil manfaat daripada ini bagi menarik lebih banyak pelaburan domestik dan asing, yang seterusnya meningkatkan pembangunan dan pertumbuhan ekonomi," kata dewan itu dalam satu kenyataan hari ini.



INI MEMANG

PERANAN

PARA CUKONG

MELUNAK

KEADAAN

MELALAIKAN

BANI MELAYU

HINGGA 

TANAH MELAYU

TERGADAI

MUSTAHIL 

LUPA DENGAN

SINGAPURA



---------------

NAJIB GADAI TANAH MELAYU PADA CHINA

Posted: 12 Jan 2017 03:30 AM PST









TANAH MELAYU TERGADAI
Bani melayu ditakutkan jk umno tewas dlm PRU cina dap akan perintah negara. Tapi mrk tak sedar najib sdg sedikit demi sedikit gadaikan negara kita kpd China komunis. 

Klu kita biarkan lambat laun China komunis akan jajah negara kita dan apa yg bani melayu takutkan akan benar2 terjadi, iaitu cina akan perintah negara kita! on SRI LANGKA JUGA TERGADAI PADA CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/9/17





---------------

INI LOGO BARU UNTUK PENIPU

Posted: 12 Jan 2017 01:00 AM PST







LOGO BARU TIPU
SPR.....SAPU PANTAT ROSMAH.....kakakakkakaka on SPR MENIPU PILIHANRAYA
DIDI KOTA BELUD
on 1/12/17








---------------------

BERSEDIA SUGUL

Posted: 11 Jan 2017 11:00 PM PST






BENAR BENAR SEDIH
Salam...kamek org sarawak benar benar rasa sedih atas kematian Tok Denan, tok denan nang seorang pemimpin yang sik suka protokol. Kamek org sarawak nang hormat kat tok denan...Kerana tok denanlah pembangkang kalah terok dlm PRN yg lepas. 

Dolok kmkorg Sarawak nang sik suka bn Sarawak. Lepas tok denan jadi cm rasa legal sikit sik macam masa si tua rmabut puteh dolok, kayakan kaum kerabat jak. Org kata kenak org bagus ninggal awal...jawapannya...

Tuhah lebih sygkan org baik itu dari makhluknya. Habis ya kenak org sial, nyusah org lambat mati... Jawapannya...tuhan pun sayang kt org itu, dipanjangkan umur dan diberikkan peluang utk berubah. Dilemma kmkorg Swk ...

Mun abg jo jd CM, UMNO masuk sarawak, mun si Awg Tengah@tanah jd CM...abislah tanah kenak rembat, Naga ya oiii kah kah kah...Harap Douglas unggah jadi CM... on AL-FATIHAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/11/17




---------------

KOTOR MENCARUT

Posted: 11 Jan 2017 10:00 PM PST





MENCARUT
Hishammuddin, aku hari ni dah beresolusi yang aku taknak follow blog kau sebab hari ni dup dap dup dap jantung aku menyirap tengok warna merah yang kau sengaja buatkan satu saja dan hanya untuk perkataan kotor yang mencarut. 

Selama ni kau tak pernah merahkan, maknanya hari ni kau dah prejudis pada warna merah, kau pilih warna, kau pilih bulu! Aku kuchiwa kau telah mensinonimkan warna merah dengan mencarut! on INI AKAN BERLAKU DI TANAH MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/11/17






------------

GAMBARAN SPR BARU

Posted: 11 Jan 2017 09:00 PM PST







SPR BARU

12 Januari 2017
SHAH ALAM - Masyarakat di negara ini berdepan dengan masalah persepsi, sehingga memberikan gambaran buruk kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH




-----------------

DONALD TRUMP DISERANG

Posted: 11 Jan 2017 08:30 PM PST







DAULAH

TEPENDAM

AMERIKA 

SEDANG 

BEKERJA KERAS

SIANG MALAM

UNTUK 

MEMASTIKAN

DONALD TRUMP

GAGAL JADI

PRESIDEN

APAKAH TRUMP

SEMPAT ANGKAT

SUMPAH PADA

20 JANUARI INI?

LIHAT APA

TERJADI PADA

J.F.KENNEDY








-------------------

BERITA BAIK UNTUK DUNIA

Posted: 11 Jan 2017 08:00 PM PST






TRUMP SEDANG

MENGACAU

MENGANGGU

SEDANG

MENGHURU

MENGHARA

ELIT POLITIK

ELIT EKONOMI

ELIT TENTERA

DI AMERIKA

FBI CIA NSA

SEDANG 

DIKACAU

INI BERITA 

AMAT BAIK

KITA WAJIB 

BERSEDIA 

UNTUK TURUN

KE JALAN RAYA


Donald Trump lashes out at media and intelligence agencies over Russia claims

Donald Trump unleashed a firestorm of invective against "shameful" news outlets and the "disgraceful" behavior of the intelligence agencies, in a feisty press conference as he attempted to demolish salacious allegations concerning his dealings in Russia.

Coming just nine days before he enters the White House as the 45th president of the United States, Trump staged his first encounter with the world's media since last July, admitting that he had actively avoided subjecting himself to press scrutiny in recent months on the grounds that we had been "getting quite a bit of inaccurate news"

MINGGU DEPAN

TT AKAN

MENULIS

TENTANG INI

SILA TUNGGU





------------------

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT