Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

0
sumber :-

Tukar Tiub


FIBRE OPTIK PUTRAJAYA

Posted: 19 Dec 2016 08:00 PM PST







AWAS

ada laporan berita
tentang unifi sedang
meluaskan talian
fibre optiknya 
di putarajaya

berita ini masih belum
dapat disahkan
berhati-hati 
tidak diketahui apakah
rancangan MCMC




-------------

SATU DUNIA SEDANG MENUNGGU

Posted: 19 Dec 2016 07:30 PM PST




BOSMAH TUMBANG
di-takdirkan rejim bosmah-najib tumbang suatu saat nanti kami rakYat m'sia akan memastikan mereke'2 Yg bersekongkoL mengampu n' mempertahankan rejim bosmah/najib di-seret kemuke pengadiLan. 

pastikan tiade seorg pn terLepas krn iniLah sebenar'2 pengkhianat totok n' ia nYate musuh utame pade rakYat n' negare .. Yakin percaYaLah akan tibe jue hari n' saatnYe .. insYaLLah on RAKYAT MALAYSIA TAK PERCAYA DENGAN NAJIB
Publish | Delete | Spam
noname
on 12/20/16






--------------

INI TAIK PALAT

Posted: 19 Dec 2016 07:00 PM PST







BERAPA JUTA?

BERAPA 

BANYAK?

Pegawai kanan polis didakwa ubah wang haram RM2.07 juta

Seorang pegawai kanan polis hari ini mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini atas tujuh pertuduhan berkaitan pengubahan wang haram berjumlah RM2.07 juta, dari September 2014 hingga Disember tahun lalu.


HOW MUCH?

2.07 MILION

KAH KAH KAH

THIS IS NATING

COMPARE TO

CASH STOLEN

BY NAJIB ...

OPPS... SORI

BY MO1

KAH KAH KAH

THIS IS ONLY

TAIK PALAT

BIK MAMA

KAH KAH KAH

-------------------

BERMALAM DI TELOK KEMANG

Posted: 19 Dec 2016 06:30 PM PST








DIBERI TAHU

SELAGI 

ZIANA ZAIN

MASIH SLIM

ISA SAMAD

AKAN SELAMAT

Isa Samad perlu bertanggungjawab atas kerugian Felda

20 Disember 2016
Pengerusi Felda,  Isa Samad perlu memikul tanggungjawab ke atas kerugian yang dihadapi dan bukan hanya mengambil tindakan terhadap individu yang terlibat, kata Naib Presiden Pas  Tuan Ibrahim Tuan Man.

RAMAI TAK

FAHAM

RAMAI TAK

SEDAR

RAMAI TAK

DENGAR

ALBUM BARU

ZIANA ZAIN

BERNAMA

BERMALAM

DI TELOK 

KEMANG





-----------------

PUKRAK DUBRAK HAPRAK

Posted: 19 Dec 2016 05:52 PM PST







YA AMPOOON

YA MAULANA

TAK KENAL

PULAK DAH 


Kritik Agong: Amanah tidak kenal Mohd Faiz
SHAH ALAM  - Amanah memaklumkan pihaknya tidak dapat mengenal pasti individu yang mengeluarkan kenyataan di laman sosial mengkritik Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V.

Naib Ketua Pemuda Amanah, Shazni Munir Mohd Ithnin berkata, pihaknya tidak pernah melihat atau bertemu individu terbabit dan seluruh pimpinan pemuda di setiap kawasan dimaklumkan bagi mengenal pasti lelaki itu.

KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

PUKRAAK

MUKRAAK

DUBRAAK

PUNRAAK

MUNTRAK










---------------

GATAL BUAT PITNA

Posted: 19 Dec 2016 10:22 AM PST







GATAL BUAT PITNA
oiittt TT !!! ko jgn gatalgatal buat pitna ato cito dongeng r ..da bnyak kli ckp, ko x nampak ke pintu tu tebukak !!! Dio nak betol kan zip slua dia r ...erg ergk ergkh konniihhh TT gram aku tao on SATU MISTERI - YB HILANG
Publish | Delete | Spam
Meir Amit
on 12/19/16








-----------------

SIAPA WAJIB BAYAR

Posted: 19 Dec 2016 04:30 AM PST










NAJIB UNTUK

SELAMATKAN

TELAH JUAL

MALAYSIA 

PADA CHINA

TANAH BESAR

Najib pinjam lagi, rakyat terus tanggung beban
Najib mengisytihar pinjaman sebanyak RM55 billion dari sebuah syarikat di masa lawatannya ke China. Pinjaman ini adalah untuk membangunkan landasan keretapi letrik di pantai timur.
Kerajaan Najib telah pun pinjam RM42 billion untuk 1MDB. Kerana tidak membayar faedah dan pokok, hutang ini meningkat kepada lebih RM53 billion. Tidak ternampak sedikit pun pelaburan yang memberi keuntungan yang boleh diguna untuk bayar hutang.
Sudah tentu jika tidak dibayar faedah hutang ini akan meningkat lagi.
ROSMAH

ENJOT D'MENJOY

KITA SEMUA 

WAJIB BAYAR

HUITANG

NAJIB CHAT

ZIANA ZAIN

KITA BAYAR 

HUTANG

NAJIB CHAT

ALTANTUYA

KITA BAYAR

HUTANG

PUNDEK LAA






-------------------

SEDANG BERUMRAH

Posted: 19 Dec 2016 04:00 AM PST





DI BAITUL MAKMUR
Hehe TT..ambo skrg berumrah dan kini berada di Baitul Makmur. Bukan senang nak singgah ke alam malakut ni.

Malekat bersesak2. Alhamdulillah sbb ambo ni suci murni seperti sabun breeze, malekat pun memberi laluan. Untuk pengetahuan TT, najis ambo pun berbau wangi. 

Maklumlah ambo ni baru suku maksum. Balik ke donia nanti, tahulah ko nak kene belasah dgn ambo. on DIMANA TON TON WEE BERADA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/19/16






--------------------

NAJIB ADA KES AMAT BERAT

Posted: 19 Dec 2016 03:00 AM PST











JENG 
JENG 
JENG

AWAS
AWAS

JAGA JAGA

NAJIB SEDANG

TERKEPONG

DIA ADA KES 

AMAT BERAT

BUKAN SAJE

KES  BUNUH

ADA KES 

JUAL NEGARA

KES HUTANG

KES TIPU

ORANG MELAYU

KES TIPU

RAKYAT

BERAT MEMANG

KES BERAT 

Hutang lagi atau naikkan GST, tanya Dr M

Mantan perdana menteri, Dr Mahathir Mohamad mempersoalkan sumber untuk membiayai hutang-hutang negara tatkala kerajaan yang ada pada hari ini tidak ada duit.
"Hutang lagi atau naikkan cukai dalam negeri dan GST (cukai barangan dan perkhidmatan). Dan ini akan membebankan rakyat dengan kos sara hidup yang melambung tinggi," katanya dalam blognya.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas kejatuhan nilai matawang tempatan pada masa ini, hutang RM55 bilion dengan syarikat dari China bagi membangunkan landasan keretapi elektrik di Pantai Timur, pinjaman RM42 bilion untuk 1MDB, hutang RM50 bilion pembinaan keretapi berkelajuan tinggi antara Malaysia dan Singapura yang menjadikan kesemuanya sebanyak RM160 bilion.
Semalam, menteri kewangan era Mahathir,  Daim Zainuddin turut menzahirkan pendapat beliau krisis ekonomi negara dan penyelesaiannya dengan menyebut cara kerajaan mengawal ekonomi negara yang amat cetek malah ekonomi negara dijana oleh hutang.
KALAU MADEY

BERSUARA

MAKNANYA

MEMANG NAJIB

ADA NIAT

NAK NAIKKAN

CUKAI GST






--------------

MALAM INI DI AMJAL RESTORAN

Posted: 19 Dec 2016 01:00 AM PST










iNI

MALAM




di AMJAL
---------------

SIAPA KIRA UNDI

Posted: 19 Dec 2016 12:30 AM PST






ELIT POLITIK

ELIT EKONOMI

DIKACAU OLEH

TRUMP 

KINI MEREKA

NAK BATAL

PEMILIHAN

TRUMP

Secret Agenda: Are They Planning To Use 'Russian Interference' As An Excuse To Invalidate Trump's Election Victory?


It has been said that nothing happens by accident in politics, and it is certainly no accident that Barack Obama, Hillary Clinton, members of the U.S. Senate and the mainstream media are all suddenly buzzing about "Russian hacking" and "Russian interference" in our elections.  

Over the past 48 hours, the Washington Post, the New York Times, and just about every other major news source in America has been breathlessly telling us that the CIA has concluded that the Russians "intervened" in the presidential election with the specific goal of helping Donald Trump win. 

The implication is that if the Russian interference was significant enough, it could have "unfairly" altered the outcome of the election and thus Donald Trump's victory was not legitimate.  And if his victory was not legitimate, that opens up all sorts of possibilities for the Democrats.


JANGAN LUPA

BUKAN SIAPA

MENGUNDI 

TAPI

SIAPA KIRA

UNDI




---------------

BANJIR RAHMAT ALLAH

Posted: 18 Dec 2016 11:30 PM PST




RAHMAT ALLAH
kalau titik hujan tu rahmat pd pas, kira hujan lebat sampai banjir hanyut rumah rakyat kelantan tu kira rahmat Allah swt yg tak terhingga la tu kan... kan... kan...? 

sbb tu mb exco nak redah hujan banjir jenguk rakyat pun takut... takut pd rahmat Allah swt. depan penyokong taksub berdegar2 berucap. tp bila ajak debat takut... on YANG BANGANG DAN YANGH BODOH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/17/16






---------------

NEGARA AKAN HANCUR

Posted: 18 Dec 2016 10:30 PM PST









APA MAKNA

BERITA INI?

APA MAKNA

KATA KATA

DAIM?

Masalah negara tak selesai selagi keyakinan rakyat merosot, kata Daim
 | December 18, 2016
Bagi mendepani rakyat, kejujuran adalah prinsip terbaik kerana kerajaan tidak akan mampu menyelesaikan masalah negara selagi wujud defisit keyakinan.





SHAH ALAM: Kerajaan perlu segera menangani ketidakyakinan rakyat kerana ia sudah berada pada tahap kronik, kata bekas menteri kewangan  Daim Zainuddin.
Beliau berkata, ia perlu diatasi segera kerana tanpa keyakinan dan sokongan rakyat, amat sukar bagi kerajaan menyelesaikan masalah lain terutama yang memberi kesan langsung kepada rakyat.
"Dalam mendepani rakyat, kejujuran adalah prinsip terbaik. Anda tidak akan dapat menyelesaikan masalah negara selagi wujud defisit keyakinan. (Penyelesaian masalah memerlukan) kerjasama erat antara yang memerintah dan yang diperintah," katanya dalam rencana tulisannya yang diterbitkan akhbar The Edge pada 11 Disember.

MAKNANYA

SELAGI NAJIB

JADI PM 

NEGARA AKAN

HANCUR

EKONOMI KITA

AKAN RABAK

MAKNANYA

KALAU NAK

SELAMATKAN

MALAYSIA

NAJIB WAJIB

DISINGKIR

KENYATAAN

JELAS JUJUR

MASUK AKAL


---------------

MB NEGERI SEMBILAN AKAN DIGUGUR

Posted: 18 Dec 2016 09:30 PM PST








ORANG NEGORI

EBOH BONAR

MAT SAN

KONO TORAJANG

CUBO NENGOK

PILIM INI
MAT SAN

CUBO BORI

NASEHAT PADO

NAJIB ROSMAH

TU PASAL KONO

TORAJANG

GOLO DEK EEH

SATU MISTERI - YB HILANG

Posted: 18 Dec 2016 09:00 PM PST








SATU MISTERI

APA RAHSIA

DISEBALIK

GAMBAR INI?

PARLIMEN 

GERMAN

JEMPUT 8 YB

DARI MALAYSIA

LAWATAN RESMI

DALAM GAMBAR

INI HANYA ADA

TUJUH YB

SIAPA LAGI 

SEORANG

SIAPA DIA 

YANG HILANG?








------------

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT