Nuffnang

Pengikut

dollah yankee

0
sumber :-

dollah yankee


Bebaskan Anwar

Posted: 02 Feb 2016 05:55 AM PST

Embedded image permalink

Hari ke-358 " Saya berjanji tidak akan didiamkan, saya akan tetap berjuang untuk kebebasan rakyat dan keadilan. Saya tidak akan menyerah  ".

Anwar telah mengorbankan usianya dan pangkatnya, jawatan, jiwa dan raganya. Segalanya demi membela nasib rakyat. # bebas anwar ..

dollah yankee -
Esok jam 11 pagi Anwar akan dibawa ke Mahkamah Tinggi Syariah, Jalan Duta untuk pengesahan satu affidavit...

Tukar Tiub

0
sumber :-

Tukar Tiub


PERNIAGAAN JUAL AGAMA

Posted: 02 Feb 2016 06:41 PM PST






MELAYU SUCI
Melayu ni.. buat apa2 pun.. nak kene combine dgn agama.. tujuannya untuk bagi nampak suci seholier than thou.. utk dilihat dia islamik.. yg paling penting dapat membodohkan orang lain sambil berniaga berbuat duit.. Hang pun boleh jual bulu peliaq hang jugak TT..habaq kata peninggalan rasulullah.. tobat melayu dtg kerumun sampai kiamat.. melayu ni pekak.. tak reti studi..tak reti baca.. menganga saja 24 jam..janji boleh kutip duit derma orang ramai.. on JUAL AYAM JUAL AGAMA
Anonymous
on 2/1/16

DAGING BEER
malaysia ni lebih arab dari arab..makanan sume halal halal belaka.dgn mknan halal, hati terang hati suci..hati suci dpt cahaya dari langit..mekah madinah tu tanah kenabian, skarang pemegang kunci mekah dan madinah sedang sibuk mbunuh rakyat tak berdosa.makanan halal tp tak bole cipta teknologi, mknan halal tp cuma tahu bab hukum je.ketika gamba viral najib mkn daging wak lu ops silap wagyu dulu, pasai apa tak tanya hukum..lembu tu diberi minum beer lg..barangkali, babi kalo didgrkan quran, dimandikan atau disamakkan dgn air tanah 7kali seblm dikorbankan, mungkin ada faktwa hukumnya halal..

dgn itu, dpt la kaum muslimin muslihat masuk pasaran babi tanpa was was..baru la bole blumba dgn cina dan amerika..nntkan burger bacon buatan islam.yg penting masuk islam, ada 2kalimah syahdah , kemudian kalo myamun ke merompak ke sume halalan toyiban sb nnt diakhirat, mrk ni akan dicelup2 dineraka sblm masuk semula ke syurga..tak mcm cina dap.cina dap tetap jd bahan bakar di neraka nnt walaupun on JUAL AYAM JUAL AGAMA
Anonymous

on 2/1/16

AIR MINERAL OSTAD
Kalau air mineral kafir harganya 70 sen sebotol kecik .. lepas di bagi doa dengan Pak Ostad harganya jatuh pada RM4.50. Kalau ayam yang dah di terapikan dengan ayat suci al-quran, berapa lak sekilo. Menarik nih. Tak de plak tulis dalam kertas tu. on JUAL AYAM JUAL AGAMA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/1/16




------------

LAGI BUKTI LEDAKAN

Posted: 02 Feb 2016 06:09 PM PST





Husni: K'jaan mungkin ubahsuai semula bajet jika harga minyak bawah AS$25

Katanya, kerajaan tidak boleh 'menipu diri sendiri' dan harus sentiasa realistik dalam menentukan perbelanjaan negara.




INI BUKTINYA

ini bukti ledakan sampai
tahun 2008/9 bila wujud
krisis  ada projek projek
ransangan ekonomi 

obama mengeluarlan
700 bilion dolar
najib mengeluarkan
serta merta 7 bilion ringgit

kali ini TIDAK ada ransangan
yang ada pemotongan bujet

kali ini tidak ada ransangan
yang ada projek SAMAN




Oil extends deep losses, WTI falls below $30

NEW YORK:Oil prices extended sharp losses for a second day Tuesday as traders anticipate another rise in US crude stockpiles, worsening the global glut.
US benchmark West Texas Intermediate for delivery in March slid $1.74 (5.5 percent) to $29.88 a barrel on the New York Mercantile Exchange. It was the first time WTI closed below $30 since January 21.
In London, Brent North Sea crude for April fell to $32.72 a barrel, down $1.52 (4.4 percent) from Monday's settlement.
"Indications are pointing to a fairly chunky build tomorrow," said Matt Smith of Clipper Data, referring to the Department of Energy's weekly petroleum report scheduled on Wednesday.
While traders expected more bearish news on US crude inventories, the prospects of some sort of coordinated action between Russia and the Organization of the Petroleum Exporting Countries to cut output faded.
-------------

UNTUK MAKLUMAN

Posted: 02 Feb 2016 05:30 PM PST





Dapur Jalanan Kuala Lumpur
6 hrs
Untuk makluman
Kebelakangan ini, terdapat beberapa aktiviti penipuan yang dilakukan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dengan menggunakan nama Dapur Jalanan Kuala Lumpur. 
Sehubungan itu, kami di Dapur Jalanan-KL ingin menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat, menganjurkan, mahupun terlibat dalam sebarang bentuk jualan amal dalam bentuk barangan elektronik/telekomunikasi. Kami mengecam sekeras-kerasnya perbuatan tidak bertanggungjawab dan tipu daya individu yang kerap kali menggunakan nama Dapur Jalanan-KL untuk tujuan kepentingan peribadi. Berikutan itu, suatu laporan polis telah dibuat di Balai Polis Jalan Travers-Kuala Lumpur demi menghentikan aktiviti penipuan yang dilakukan atas nama Dapur Jalanan-KL.
Kepada teman-teman lain yang telah turut menjadi mangsa atau terlibat dengan cubaan penipuan oleh individu tidak bertanggunjawab ini, anda dinasihatkan untuk turut membuat laporan polis bersama.
Terima Kasih
Koordinator
Dapur Jalanan Kuala Lumpur
2 Februari 2016



----------

APA KHABARE

Posted: 02 Feb 2016 05:00 PM PST







HELOO  NAN
apa khabar

bauksit kuatan



apa cerita

saje tanya 
jangan marah


-----------

LEPAS NI NAK BUAT APA

Posted: 02 Feb 2016 09:08 AM PST






APA KHABAR MUKHRIZ

lepas ni nak buat apa?

saje tanya

jangan marah



-----------

APA ITU WALABI

Posted: 02 Feb 2016 05:00 AM PST






PERJANJiAN

apa kah melarang
dr asri dari menyampaikan
pandangan sebahagian
dari perjanjian dengan
saudi arabia?

saje tanya
jangan marah





 | February 2, 2016
dr asri
Salah satu sebabnya adalah Mohd Asri telah memfitnah institusi mufti selain dipercayai sering memperlekeh ulama yang bermazhab al-Syafie. More ››



 | February 1, 2016
Ikhwan Muslimin
Datuk Saifuddin Abdullah mendakwa bahawa alasan tersebut dirangka oleh pihak "yang cuba menulis skrip baru politik negara" dengan menjadikan... More ››


APAKAH iTU

WAHABI

APAKAH SAMA

MACAM 

WALABI?


----

ANAK MUDA MAHU NAJIB UNDUR

Posted: 02 Feb 2016 04:30 AM PST






ANAK MUDA

SEMAKIN JELAK 

MENYAMPAH

MELIHAT NAJIB

MEREKA MAHU

NAJIB UNDUR




ALOR SETAR: Lagu 'Kami nak Najib Undur' bergema di Stadium Darul Aman ketika perlawanan persahabatan antara Kedah dan Sg Ara F.C malam tadi.
Sekumpulan anak muda 'bersatu padu' menyanyikan lagu itu di hadapan 20,000 penyokong bola sepak yang hadir di stadium itu.
Lagu itu dinyanyikan sekumpulan ultras bola sepak Kedah sebagai sokongan kepada Menteri Besar Kedah,  Mukhriz Mahathir untuk kekal memegang jawatan itu.

SIMEN

Posted: 02 Feb 2016 04:00 AM PST





FACE BOOK


Semalam aku bermimpi. Aku dilahirkan di Switzerland. Menuntut ilmu perundangan di Uni Bern. Dalam swiss army aku kapten kereta kebal Stabskompanie dan seterusnya pengarah pasukan polis persekutuan bagi jenayah terancang. Kemudian aku ditugaskan mengetuai Financial Intelligence Unit khusus untuk siasatan pengubahan wang haram/hitam. Dari situ aku dilantik AG menggantikan Erwin. Selepas aku bersara aku jadi taukeh simen. Hidup aku dikelilingi simen...... sungguh mengelirukan mimpi aku itu




----------------

MINTA BANTUAN PEMBACA

Posted: 02 Feb 2016 02:00 AM PST










MINTA BANTUAN
siapa tahu dimana
razak baginda sekarang
polis peranchis
mahkamah peranchis 
sedang mencari razak
kes rasuah scorpene

jika tahu sila hubungi
pejabat kedutaan peranchis



---------

NASIB NAJIB DARI ZUNAR

Posted: 02 Feb 2016 12:00 AM PST







FACE BOOK 


KARTUN UNTUK RAKYAT...Please share







---------------

WASPADA EKONOMI MAKIN TEROK

Posted: 01 Feb 2016 11:41 PM PST






KOMENTAR
lagi lama najib berkuasa
lagi murah nilai ringgit
lagi lama najib bertahta
lagi hancur ekonomi

Ringgit opens lower against US dollar


KUALA LUMPUR: The ringgit opened lower against the US dollar today on lack of demand for the local currency, dealers said.
At 9 am, the local unit was traded at 4.1875/1945 from 4.1500/1600 against the greenback on Friday.
The ringgit was traded lower against other major currencies.
It fell against the Singapore dollar to 2.9384/9443 from 2.9143/9228 on Friday and slipped against the yen at 3.4630/4703 from 3.4337/4429.
The local note was lower against the British pound to 6.0392/0506 from 5.9598/9758 and weakened against the euro to 4.5614/5707 from 4.5206/5323 on Frid
-------------

POLITIK DUNIA HARI INI

Posted: 01 Feb 2016 11:00 PM PST





POLITIK DUNIA

HARI INI

PERANG PERANG

DAN PERANG



US commander: More US, coalition forces likely to fight IS: Army Lt. Gen. Sean MacFarland told Pentagon reporters that he is working on ways to increase pressure on the Islamic State militants, and some options may require more troops on the ground to assist local Iraqi or Syrian forces.

Turkish artillery shells Syrian territory – Russian military presents video proof: Syria's General Staff has provided its Russian counterparts with video footage of deployment of self-propelled large caliber artillery vehicles at a Turkish frontier post, Russian Defense Ministry spokesman Major General Igor Konashenkov said at media briefing on Monday.

Syria calls on Turkish government to cease violations of its sovereignty: A source at the Foreign and Expatriates Ministry told SANA that the Turkish artillery on Monday opened fire at Atira village in the northern countryside of Lattakia, inuring civilians.

More than 3,000 Syrians fled to Turkey in three days as pro-Assad forces advance: A Turkmen official said several thousand more migrants were expected as a camp mostly sheltering Turkmens in the Syrian village of Yamadi was being evacuated after the pro-government forces backed by Russian air strikes advanced.

Russia's military says Turkey's airspace violation claim a "provocation": "The hysteria launched by the Turkish side that we define as 'unsubstantiated propaganda' looks pretty much like a premeditated provocation," the ministry's spokesman, Igor Konashenkov, said in a statement.

Russia Comments on NATO's Alleged Evidence of Turkish Airspace Violation: "There's nothing else that we expected. It is no coincidence that the Turkish side after their high-profile attacks on Russia so strongly tries to draw NATO into this murky story."





---------------

KERANA SAEKOR NAJIB

Posted: 01 Feb 2016 10:30 PM PST









NAJiB TERUS

DiKEPONG
KOMENTAR

najib sedang dikepong
dari luar negara
dari amerika
dari peranchis
dari singapura
dari swiss

dari hong kong belum
ada kabar berita lagi
tapi yakinlah akan sampai

dalam negara
najib berhadapan
dengan seribu satu serangan
bukan hanya dari pakatan
bukan hanya dari ngo
bukan saje dari anak muda
bukan saja dari pelajar
bukan saja dari agamawan
malah serangan bertalu2
datang dari parti sendiri

ahli parti ketuanan melayu
telah melancarkan
serangan bertalu-talu
dalam pelbagai bentuk

maka:
jalan terhormat
najib mengundur diri
jalan terbaik
najib mengaku salah
jalan terbaik
najib rentang tali sahabat

pihak yang melawan najib
wajib berfikir terbuka
wajib berbesar hati
menerima tali sahabat

jika TIDAK malaysia
akan runtuh rantah
hanya kerana saekor najib

Bekas pemimpin Umno cabar keputusan peguam negara tidak dakwa Najib, kata sumber

Seorang bekas pemimpin politik Umno akan memfailkan semakan kehakiman tidak lama lagi untuk mencabar keputusan peguam negara kerana tidak melakukan sebarang pertuduhan terhadap Najib berhubung derma RM2.6 bilion dan pemindahan wang RM42 juta daripada SRC International Sdn Bhd ke dalam akaun peribadi perdana menteri.
Sumber memberitahu The Malaysian Insider, ahli politik yang disokong sekumpulan peguam itu menyahut cabaran  Mohamed Apandi Ali agar menggunakan prosiding undang-undang jika tidak berpuas hati dengan keputusan yang diumumkannya minggu lepas. 
Sumber itu berkata, langkah mencabar keputusan pendakwa raya yang jarang dilakukan itu muncul selepas Apandi berkata "tiada bukti kukuh" untuk mendakwa perdana menteri di atas sebarang salah laku berkaitan siasatan derma RM2.6 bilion dan SRC International.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/bekas-pemimpin-umno-cabar-keputusan-peguam-negara-tidak-dakwa-najib-kata-su#sthash.HdrxaRJG.dpuf



KAH KAH KAH
woit
boleh tidoo ke mat mongol
dentam dentum
dam dam dum
bunyi serangan
kah kah kah
dengar koba nak lari
kah kah kah
tak payahlaaa lari

DAMDAM DUM

-------------

KRISIS EKONOMI DI RUSIA

Posted: 01 Feb 2016 09:39 PM PST




RUSIA PENGELUAR 

DAN 

PENGEKSPOT MINYAK 

KEDUA TERBESAR 

SESUDAH SAUDI

KINI DALAM 

KEGAWATAN


LAGI KESAH FILEM GERMAN

Posted: 01 Feb 2016 09:08 PM PST







SHARIAH COMPLIANCE
dia tengok porno syariah compliance on MENONTON KASIDAH GERMAN
Publish | Delete | Spam
albert magic
on 2/1/16














------------

BARU BETUL

Posted: 01 Feb 2016 08:00 PM PST







FACE BOOK



Tak SALAH kannnnnn...... ???


BARU BETUL

KAH KAH KAH


----------

APA SUDAH JADI DI KEDAH

Posted: 01 Feb 2016 07:30 PM PST







APA MAKNA 

BERITA iNI


berita ini membawa makna
yang amat mendalam

apabila yb pembangkang
dipanggil oleh istana
maknanya tim tendang  MB
telah kantoi terbarai

maknanya tak cukup YB
yang setuju tendang MB
maknanya istana nak tahu
siapa yang banyak ADUN

najib banyak penyokong?
mukhriz banyak penyokong?

sesudah istana berjumpa
dengan puak gerombolan
selama dua jam
masih tak ada keputasn
ertinya kes ini makin berat

NOTA:
silap silap mukhriz
akan disokong oleh
pakatan harapan
bersama PAS
lagi pening najib



Pembangkang dipanggil menghadap Jemaah Pemangku Sultan Kedah

ALOR SETAR: Ahli-ahli Dewan Undangan Negeri Kedah daripada blok pembangkang dipanggil menghadap Jemaah Pemangku Sultan Kedah esok, berhubung krisis kedudukan Mukhriz Mahathir.
Selepas giliran Adun daripada blok pemerintah hari ini, kesemua 15 wakil rakyat pembangkang – lapan Adun PAS, empat Adun PKR, dua DAP dan satu AMANAH – akan hadir ke pertemuan itu yang diadakan di Wisma Darul Aman, pada jam 2.30 petang.
Meskipun tiada pendirian sepakat antara pembangkang dinyatakan, Ahli Parlimen Pokok Sena  Mahfuz Omar membayangkan penolakan kepada usaha menyingkirkan Menteri Besar Kedah.

KAH KAH KAH
woit
mat mongol ingat
mukhriz buah pisang
buka dan telah
kah kah kah
sudah silap
kah kah kah

SiLAP LAGi


-------------

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT