Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

0
sumber :-

Tukar Tiub


SUDAH KANTOI

Posted: 24 Jan 2016 07:00 PM PST

 



MAT L.C.E

 Ahmad Bashah nafi 'gila jawatan MB Kedah'

Ahmad Bashah menafikan dakwaan sesetengah pihak bahawa dirinya 'gila jawatan menteri besar'.

Ahmad Bashah menarik perhatian bahawa hakikatnya ialah beliau memberi laluan pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13) untuk Mukhriz menjadi menteri besar.







KAH KAH KAH
woit
mat lce dah kantoi
kah kah kah
dah koner baring
kah kah kah
tak sedar ini wayang
kah kah kah

APA iTU LCE

 
-------------

INGATAN BERSAMA

Posted: 24 Jan 2016 06:28 PM PST






BERi INGATAN




anak anak muda

mat motor

minah kelisa

mat rempit

abang proton

kakak myvi

jaga jaga hati hati

kerajaan habis fulus

industri tebesar terkini

ialah SAMAN






---------------

MACAM MACAM JENIS GILA

Posted: 24 Jan 2016 05:47 PM PST







YA AMPOON
YA MAULANA
ADA MACAM MACAM
JENIS GILA 
TAPi GILA TAMBAH
NAMA PALING UNGGUL



Dato' Seri Professor Dr. Mohammad Fairus Bin Khairuddin.
Dato' Seri Professor Dr. Mohammad Fairus Bin Khairuddin.

Gelaran YM Tunku Fairus Jadi Misteri - Berita Semasa | mStar

www.mstar.com.my/.../gelaran-ym-tunku-fairus-jadi-...
5 days ago - PETALING JAYA: Kurang 12 jam selepas menyiarkan laporan mendedahkan pertalian darah Datuk Seri Mohammad Fairus Khairuddin ...

"Saya Memang Kerabat Diraja" - Fairus - mStar Online

www.mstar.com.my/berita/.../fairus-kerabat-kedah/
3 days ago - PETALING JAYA: Datuk Seri Mohammad Fairus Khairuddin akhirnya tampil meleraikan misteri ... Gelaran YM Tunku Fairus Jadi Misteri.

Gelaran YM Tunku Fairus Jadi Misteri ~ Artis Meletop

artismeletop.blogspot.com › ... › SELEBRITI › VIRAL
Ketiadaan gelaran 'Yang Mulia Tunku' pada pangkal nama Mohammad Fairus menimbulkan persoalan misteri mengapa ia dipadam. Akaun tersebut kini boleh ...

Gelaran YM Tunku Fairus Jadi Misteri Dua paparan...

hootoh.tumblr.com/.../gelaran-ym-tunku-fairus-jadi-m... - Translate this page
4 days ago - Hootoh Tumblr - Gelaran YM Tunku Fairus Jadi Misteri Dua paparan skrin Facebook milik Mohammad Fairus menunjukkan perbezaan nama ...

Bekas ADUN Penanti Fairus kini bergelar YM Tunku

bm.malaysia-chronicle.com/index.php?...fairus...tunk...
5 days ago - ... Datuk Seri Mohammad Fairus Khairuddin kini bergelar Yang Mulia Tunku ... Berdasarkan perkembangan itu, beliau dilihat menjadi individu ...


KAH KAH KAH
woit
ini cukup hebat
ada datuk seri
ada doktor
ada proffesor
ada diRAJA
BUKAN tiga dalam satu
tapi lima dalam satu
kah kah kah 
yang tak ada hanya JIN
kah kah kah

HEBAT MEBAT

-------------

PLAGIAT TERBUKTI

Posted: 24 Jan 2016 05:00 PM PST






APA KHABAR
AZAD KHAN
APA KHABAR
MAHADI HAJI MURAD
SAJE TANYA KABAR
TAK DA APA
JANGAN MARAH




 Mahkamah Sahkan Tesis Prof Abu Hassan Adalah Plagiat

 Abu Hassan Plagiat

KUALA LUMPUR – Mahkamah mengesahkan tesis Profesor Abu Hassan Hasbullah yang menjadi kontroversi sebelum ini adalah merupakan hasil plagiat.

Sebelum ini, menerusi penulisan tesis kedoktorannya dikatakan disiasat pihak Universiti Vienna, Austria dan mengumumkan hasil daripada siasatan kes tersebut.

Sementara itu, Abu Hassan telah meminta bersara awal dengan alasan untuk menjalankan perniagaan keluarga dan menjaga isterinya yang sakit kanser.

Bagaimanapun, keputusan Phd beliau adalah tidak sah dan telah menjawat jawatan dekan di UMK secara haram.

Menerusi satu kenyataan keputusan kes setelah perbicaraan penuh mendapati hujahan bertulis kedua belah pihak, mahkamah menolak tuntutan plaintif dengan kos RM10,000 yang perlu dibayar kepada defenden.

Ia diputuskan atas alasan justifikasi yang dilakukan oleh defenden telah dicedok bulat-bulat dari penulisan oleh Viola Shafik dalam buku Arab Cinema (AC) tanpa dirujuk dari mana-mana rujukan buku tersebut yang satu persatu dimuat turun dan diceduk seratus peratus hanya sekadar menggantikan perkataan Cinema Malaysia.

Isu yang lain diteliti mahkamah dan mendapati ia memenuhi pembelaan justifikasi yang mana terdapat kebenaran kepada alegasi dan defendan layak kepada perlindungan berpatutan dan bersyarat sebagai ahli dan pensyarah fakulti yang sama dan universiti yang sama.

Defenden telah menyalurkan segala kenyataannya melalui laporan polis dan dipersembahkan kepada DYMM Sultan Kelantan.

Terdahulu, wakil daripada Universiti Vienna akan datang ke Malaysia untuk memaklumkan mengenai hasil siasatan kes yang didakwa menghasilkan tesis Ph.D yang diciplak daripada beberapa buah buku pada tahun 2004.

Katanya, pihak UMK telah menulis semua laporan berkaitan kes itu dan ia telah diserahkan kepada pihak Universiti Vienna.

Beberapa orang kakitangan akademik UMK sebelum ini mendedahkan kepada SuaraTV berhubung salah laku jenayah dan penipuan akademi yang didakwa dilakukan oleh bekas pensyarah Universiti Malaya itu ketika menyiapkan tesis kedoktorannya.

UMK sebelum ini menafikan berlaku plagiat dalam kalangan ahli akademik universiti berkenaan.

Naib Canselornya, Dr Raduan Che Rose ketika ditanya berkata pihaknya memandang serius dakwaan itu dan telah melakukan siasatan.

Terdahulu, Abu Hassan berdepan dengan tuduhan plagiat apabila seorang pensyarah di universiti yang sama tampil membuat laporan polis pada 1 November 2014, di Balai Polis Bachok, Kelantan.

Di dalam laporan polis tersebut, persyarah terbabit mendakwa menemui bukti yang menunjukkan tesis Abu Hassan tidak sah untuk penilaian akademik kerana telah 'diciplak' dari sebuah buku yang ditulis oleh Viola Shafik bertajuk 'Arab Cinema History And Cultural Identity'. – Suara TV 
-------------

TERGOLEK DOG

Posted: 24 Jan 2016 05:00 AM PST







TERGOLEK DOG




MAT MASLAN LAGI
Jangan2 LCE dapat Jawatan Menteri, buat lawak lagi.... Semua Msia gumbira dapat 2.55, sebab Mat Maslan graduate dapat 3.85, takan LCE boleh setanding Mat Maslan, kita dapat Happy lagi, shabas orang kerana memilh BN... Shabas.... on APA ITU LCE
giorgio
at 4:31 PM
 
 SEARCH DI YAHOO
Aku tahu apa itu L.C.E. aku sekolah omputih dan aku duduk peperiksaan itu perkataan penuh singkatannya ialah Lower Certificate of Education , sekarang kira seumpama standard PMR (Penilaian Menengah Rendah ). Lagi satu pula orang yg menaikai velfire nama macam tonton TV. Aku search diyahoo - ahli parlimen temerloh yang kini ialah hhhmmmmmm...... on APA ITU LCE
yen uchop
at 4:25 PM

JANGAN KUTUK
Jangan la kutuk...geng2 dia pass LCE dh boleh jadi cekgu, jadi mandor, jadi leftenen sojar, inspekter.... MB kacang je... pandai kelentong org kampung, hulur 10 hinggit.. settle.... ekonomi org kg bendenye...getah sekerap, sawah, lembu... tunjuk muka masa kenduri, sekolah jah 6 pun dh cukup on APA ITU LCE
Anonymous
at 4:14 PM
SERTIPIKET
Lower sertipiket ekzemination ke atau Lendah Cincai ekzem kah kah kah on APA ITU LCE
Anonymous
on 1/24/16




-------------

MARI SEKOLAHKAN HADI

Posted: 24 Jan 2016 04:30 AM PST





BILA BELAJAR LARI
HASILNYA BEBAL
BILA SEKOLAH
TAK CUKUP
HASILNYA BANGANG





DAP saran jangan sekat Hadi ke Sarawak, bawa jumpa komuniti Kristian
Kerajaan Sarawak seharusnya membawa  Hadi Awang ke negeri berkenaan dan menunjukkan kepadanya sumbangan komuniti Kristian di Sarawak, kata pemimpin DAP.



KITA PERLU

BERI HADI

PENCERAHAN
 

--------------

KAMI MENGUCAPKAN

Posted: 24 Jan 2016 01:23 AM PST






KAMI

MENGUCAPKAN

SELAMAT

BERTAIPUSAM


 Inline image 1




----------

SAJE NAK TANYA JANGAN MARAH

Posted: 24 Jan 2016 12:00 AM PST









BETUL KE

YB KITA INi

PANDAi

BAHASA

GERMAN

SELAIN DARi

BAHASA ARAB

SAJE TANYA 

JANGAN 

MARAH
 



FACE BOOK

Michael Chiang with Nasrudin Hassan At Tantawi.


Ahli Parlimen Temerloh, Nasrudin Hassan Tantawi dilihat sebagai antara pemimpin Pas yang "pemalu" kerana tidak pernah bersuara di Parlimen memperjuangkan isu-isu rakyat atau mendedahkan apa-apa salah laku yang melibatkan UMNO dan BN.

Beliau nampaknya selesa menjadi watak yang diam, kaku dan pasif saja. Namun, di sebalik watak "pemalu" menyerang UMNO dan BN itu, suaranya menyerang rakan sendiri dalam PR boleh dianggap berbisa juga. Walaupun tembakannya kali ini hanyalah peluru kapur, malah bakal ditembak balik pula, tetapi alangkah baiknya jika beliau turut melatih dirinya untuk menyerang musuh yang sebenarnya.

Sebelum ini beliau bangga menjadi antara pemimpin Pas yang miskin, lalu tanpa diminta oleh sesiapa mengisytiharkan kedudukannya yang tidak berharta apa-apa sebelum pilihanraya lalu, tetapi apabila kemudian diketahui sudah memiliki kereta mewah Vellfire sebaik bergelar YB, kecaman dan serangan terhadapnya oleh ahli Pas sendiri mulai meningkat.

Fakta yang disebutkan Nasrudin bahawa Lebuhraya Tunnel dilakukan secara rundingan terus juga tidak betul kerana projek itu sebenarnya melalui tender terbuka dan syarikat yang terpilih adalah kerana menawarkan harga terendah sekali.

Kalau benar juga Nasrudin ingin bercakap soal rundingan terus, beliau tidak seharusnya melihat di Pulau Pinang sebagai fokusnya kerana sebagai pimpinan Pas, beliau seharusnya memberi perhatian terhadap Lebuhraya Kidex kerana ia projek UMNO yang diberikan kepada peguam UMNO dan bekas Ketua Hakim Negara yang dipercayai ada kaitan dengan sumbangan mereka memastikan kerajaan PR di Perak tumbang pada 2009 dahulu, selain bantahan daripada penduduk sendiri.

Oleh Shahbudin Husin
 












------------

APA ITU LCE

Posted: 23 Jan 2016 11:30 PM PST






INi TEROK

APA iTU

L.C.E?
 
| January 23, 2016
Ahmad-Bashah_kedah_umno_600
Perdana Menteri dikatakan akan membuat pengumuman dalam sehari dua lagi bagi menggantikan Mukhriz. More ››



KAH KAH KAH

apa itu l.c.e

sila tanya

bakal embee

kah kah kah

KAH KAH KAH



-----------

APA YANG SEDANG BERLAKU

Posted: 23 Jan 2016 09:30 PM PST




Di HADAPAN

MATA
 
Minggu lalu saya menulis tentang ledakan ekonomi yang akan sampai. Dalam minggu yang sama United Kingdom gempar dengan kenyataan pakar ekonomi dari Royal Bank of Scotland (RBS). Kenyataan dari RBS telah menasihatkan para pelabur 'menjual' apa sahaja bentuk 'saham' yang ada dalam simpanan. Menurut kajian RBS ekonomi kapitalis akan runtuh.

BACA DISINI: 
 https://www.malaysiakini.com/columns/327576

PERSOALAN HAKIKI KURUN INI

Posted: 23 Jan 2016 08:30 PM PST









PERSOALAN
filem porno apakah
yangh ditonton
oleh YB kita ini
di munich german?

dalam bahasa german?
dalam bahasa inggeris?
dalam bahasa ARABIKON?
ini persoalan hakiki
bukan siapa YB ini
siapa YB ini tidak penting
warga termerloh oopps..
sori warha malaysia nak tahu
cerita porno apa 
dalam bahasa apa?


 

 YB MANA NIEH?
Sialan punya YB nieh. Lulus SRP saja. kah kah kah budusss piang on SIAPA JANTAN ITU?
Anonymous
on 1/24/16
 
TUNJUK RESIT
Tunjuk la resit. Kalau takda resit, kena ada 4 orang saksi yang nampak dia menonton porno. Kalau takda kalau, buang kes. Tak elok fitnah2 tanpa bukti, lebih2 lagi memfitnah ulamak prewar is nabi. on SIAPA JANTAN ITU?
Anonymous
on 1/23/16
 
VELLFIRE
peerghhh ustad vellfire ni buat main-golf-kat-amerika nampak lebih mulia sama macam lembu cakap kes nfc ni kecik berbanding dengan kes isteri rosmah on SIAPA JANTAN ITU?
zeff
on 1/23/16
 
AKU DAH TAHU
hahahaha... aku tau... aku tauu... aku dah tauuuu... hOooOoOodOOoOOod... HooOoOodOoOod... HoOodoOooD... apa hukum tgk drma haru biru? apa hukum tolg byrkan? org laing yg koreh, org lain pulak yg pokei... serabang besar, serabang besar, serabai besar... 
 
satu donya sudah tau, bini pung dah tau, anak2 pung dah tau, mertua pung dah tau, adik beradik dah tau, jirang2 pung dah tau, semua ahli parti dah tau... alasan tgk sbb nak belajar teknik tektik aturcara tatacara tlh pung digunapakai oleh org lain... 
 
kalau bapak tgk, jgn marah kalau anak tgok... kalau ketua tgok, jgn marah kalu bukan ketua tgok... mcmmana le ko nak beri ceramah lepas nih? bila org tgk ko, org byg ko atas katil tgh koreh tgk tv... on SIAPA JANTAN ITU?
Anonymous
on 1/23/16
 
TENGOK FILEM PORNO
Tak paham bahasa Inggeris nak jadi pemimpin nasional? Sekarang tahun 2016, bukan 1416. Lawatan kerja ke Jerman tak sama dengan lawatan ke pekan kat seberang sungai. Kepala tak sebesar, janganla pakai topi besar. 
 
Nak tengok filem porno pun guna otak la. Bacalah notis kat bilik atau skrin TV samada kena bayar .... ops, tak paham bahasa Inggeris. Kalau tengok filem porno Jepun lagi teruk, skrin TV semua bahasa Jepun ... Buat malu aje. Baik tinggal di kampung jadi jaguh aje. on SIAPA JANTAN ITU?

 



------------

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT