Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


GARIS TEPAT - JALAN RAYA

Posted: 05 Dec 2016 07:30 PM PST





GARIS TEPAT
betul bro..garis tepat adalah garis jalan raya..gua masih belum menyaksikan ulama2, bekas2 mufti yg cakap berdekah dekah duduk di syaf hadapan ketika bersih..gua belum nampak org2 agama ini ditahan dijel seperti maria dan the geng sekalian..mana dr asri ketika bersih..

ada sesapa nampak dia turun bersih..kalo takda, maknanya ckp macam tong kosong..hanya teori..hanya teori bila suh praktikal dia lari buat umrah..lihat madey..madey pun g oversea tp dia pulang segera dan diusung hingga ke klcc..satu dunia tahu siapa madey and anwar ..satu dunia juga tahu siapa najib and 1mdb... on POLITIK JALAN RAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16





--------------------

PANEL PEMIKIR?

Posted: 05 Dec 2016 07:00 PM PST






LOKMAN

ADAM

PANEL

PEMIKIR


DAP tentukan PM jika Pakatan Harapan menang PRU - Lokman Adam


KUALA LUMPUR: DAP akan menentukan siapa yang bakal menjadi perdana menteri seandainya Pakatan Harapan menang di dalam Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.


Panel Pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA),  Lokman Noor Adam berkata, ia terbukti daripada kenyataan Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM),  Muhyiddin Yassin, yang menyatakan persetujuan DAP untuk jawatan perdana menteri jika mereka memerintah negara.





SAPA JADI PM

SAPA KUASA

LANTIK PM

PM MELAYU KE

PM CHINA KE

SEMUA INI TAK

PENTING 

TAK PELIK

YANG PELIKA

IALAH LOKMAN

JADI PEMIKIR

INI MACAM

ROSMAH JADI

DUTA SLIM

GANTI ZIANA



-----------

TANDA TANDA PRU14 AKAN SAMPAI

Posted: 05 Dec 2016 06:30 PM PST





TANDA TANDA

PRU 14 AKAN

SAMPAI

harga satu tan
kelapa sawit naik
sekarang grade A
satu tan 551 ringgit
harga semua grade

akan naik melintasi

600 ringgit








-----------------

GEMOK MACAM BADAK

Posted: 05 Dec 2016 06:00 PM PST






INI BUKAN

PELEKEH NABI

INI SATU

PERTANYAAN

YANG AMAT

RASIONAL

TIDAK SALAH 

BERTANYA


Pembantu Rosmah dakwa Mahathir 'perlekeh' nabi


Rizal juga mendakwa Mahathir memperlekehkan janggut Nabi pada tahun 1997 dengan berkata

  • Siapa tahu janggut nabi macam mana?
     
  • Siapa biasa tengok janggut Nabi, ada gambar?
     
  • Di zaman itu dia bukan ada (pisau cukur) Gillette.
     
  • Pisau cukur pun tiada zaman itu, jadi macam mana nak cukur. Naik unta sana sana sini. Bukan boleh dapat air di padang pasir

SEKARANG

SATU DUNIA

BERTANYA

KENAPA BILA

ROSMAH 

BERJOGGING

GEMPA BERLAKU

DI SABAH

INI BERTANYA

CARA RASIONAL

BUKAN PELEKEH

BADAN ROSMAH

YG MEMBADAK

BUKAN TANYA

BERAPA RATUS

KILO BERAT

BADAN ROSMAH





----------------

INI KESAH BENAR

Posted: 05 Dec 2016 05:30 PM PST





OH!

MALAYSIAKU








Menteri Hamzah Zainuddin menjawab dakwaan pengeluaran notis awal menyebabkan peniaga menyorok stok minyak masak 

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Hamzah Zainuddin menafikan kerajaan pernah mengeluarkan notis pemberitahuan mengenai kenaikan harga minyak masak kepada peniaga sebelum kenaikan harga baharu dilaksanakan.

Harga sesetengah minyak masak naik hingga 60% - Malaysiakini Berita

www.malaysiakini.com/news/361306
Translate this page
Nov 1, 2016 - Pembatalan subsidi minyak masak menyebabkan sesetengah pengeluarnya menaikkan harga produk mereka sehingga 60 peratus.

K'jaan tak pernah keluar notis harga minyak masak naik - Malaysiakini ...

www.malaysiakini.com/news/365211
Translate this page
19 hours ago - "Saya nak perbetulkan tentang isu minyak masak, kerajaan bagi notis seolah-olah kerajaan akan naikkan harga, itu tidak betul. Kerajaan tidak ...

Kerajaan hapus subsidi, minyak masak naik harga bulan depan, kata ...

www.freemalaysiatoday.com/.../kerajaan-hapus-subsidi-minyak-ma...
Translate this page
Oct 20, 2016 - PETALING JAYA: Harga beberapa kategori minyak masak akan dinaikkan mulai bulan depan, susulan pemansuhan subsidi oleh kerajaan, ..

JANGAN HAIRAN

MINYAK DALAM

SENYAP SENYAP

TANPA ARAHAN

TELAH NAIKAN

HARGA SENDIRI

PELIK? CILAKA

PUNYA MINYAK

BAGI MALU

KERAJAAN AJE

KAH KAH KAH



S



-------------------------

MAKIN RAMAI TOLAK NASI

Posted: 05 Dec 2016 05:00 PM PST



NASI ORGANISATION
***umno = united melayu nasi organization*** Cisss! Kalau di sekolah dulu cikgu matematik aku ajar formula umno=nasi maka nasi=umno, dah pasti dengan 200% keyakinan diri yang aku sekarang ni dah masuk putih (masuk melayu = jadi orang melayu bukan masuk islam, maka masuk putih = jadi orang putih bukan masuk kristian). 

Sebabnya aku dah takkan makan nasi lagi dulu kini.dan selamanya. Tak pun mungkin aku yakin aku mengidap sakit bulimia, tiap hari makan nasi je muntah hijau on MAKIN RAMAI TAK MAKAN NASI
Anonymous
on 12/5/16

BERAS SIAM IMPOT
Tengahari tadi aku makan berbutir butir nasi. Setiap kali aku nak suap, tidak pulak aku nampak ada cop logo umno atas mana-mana butir nasi tu. Atau nombor talipon najib ke. Dah tu kalau nasi itu dari beras siam impot, adakah umno telah rebadge/rebrand dari beras siam jadi beras umno, macam proton rebadge honda accord jadi proton perdana? 

Kalau orang sarawak makan nasi beras bario, adakah beras itu juga telah di rebrand dan di ambilalih jadi beras umno, walaupun dalam sarawak tiada umno? Beres ke ataupun berak ini punya cara najib berpikir pasal beras? on MAKIN RAMAI TAK MAKAN NASI
Anonymous
on 12/4/16








---------------------

SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA

Posted: 05 Dec 2016 08:29 AM PST




SIAPA BERI ARAHAN
Soalan 1malaysia tunggu jawabnya, siapa mangkuk beri arahan bunuh altantuya. Soalan 1 lagi malaysia tunggu jawabnya, siapa malaun mo1. Soalan 1 lagi yang kebanyakkannya pemakan deduck 1malaysia tunggu jawabnya, bila nak beri br1m. Apa itu br1m? 

Beri retis (artis, ziana), one (want) mongolia (mongolian, altantuya). Nampak tak kod najib? Kahkahkah tak dapat nak lari la wehhh, altantuya akan terus menghantui kau najib sebagaimana pak polis suka tangkap engkau tt kahkahkah on INI TUGAS MULIA MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/5/16





----------

NAJIB TAMBAH MANAI

Posted: 05 Dec 2016 05:00 AM PST






NAJIB DEMO

BUKTI DEMO

DAH JADI 

BUDAYA KITA










PENYOKONG SETIA NAJIB KERUSI DAN MEJA

Posted: 05 Dec 2016 04:30 AM PST




LAHANAT
MAGIK lah Mat Lahanat power wokay Geng Geng semua nya lahanat jugak lah Mana boleh nampak mata kasar Kena pakai Infra Red MERAH saja nampak Kan setan setan tuh warna MERAH on KENDURI TAK ADA SIAPA DATANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:43 PM

YANG KAPIR JADI  ISLAM
cilaka lu tt..lu ingat najib takut ke..lu tak tengok ke najib berkokok masa PAU PAS yg lalu..berdesing telinga, yg pekak jadi pulih, yang buta bole celik, yg kafir jd islam, yg pandai jd bangang...punya la kuat berkokok tetiba takda org dtg majlis mkn malam..apa punya sial jantan najib ni..makin lama makin sial sehingga sialnya terpalit diserban2 tok2 ulama dunia... on HANTU ALTANTUYA DATANG KEMBALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:20 PM

YANG PANDAI SOKONG DAP
sesungguhnya kalian silap..yg menjadi ahli umno seumur hidup itu ialah kerusi dan meja..bak kata patah-patah, ahli umno ni bodoh macam kerusi meja..maka sah la yg hadir itu adalah kerusi meja kerana umno adalah parti yg memperbodohkan org..

yg pandai2 dah sokong dap...kahkahkah..kain lapik meja tu kalo dijahitkan pasti bole dibuat jubah dan serban berkodi2...jgn salah faham, hadi tak minum todi..hadi hanya menodi rm90juta saja..alah pelihara terenganu dan membalak ulama dunia... on TAK ADA TAMU DATANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:13 PM



--------------

PENGUMUMAN PENTING

Posted: 05 Dec 2016 04:00 AM PST








DIWARTAKAN
14 FEBUARARI

HARI GAGALIS

SEDUNIA AKAN 

SAMPAI

PARA GAGALIS

DIMINTA USAHA

SEBELUM NAMA

DISENARAI LAGI








-------------------

INI AYAT MANA NI?

Posted: 05 Dec 2016 03:30 AM PST





f.b


Macam mana tu?



-------------------

KENDURI TAK ADA SIAPA DATANG

Posted: 04 Dec 2016 11:30 PM PST




AHLI GHAIB
Penuh laa TT, mata aku nampak ramai jer kat meja makan tu. Ada ahli silat yg ghaib, ada perwakilan jin islam dan dan dan. Korang saja jer nak buruk burukan najib kan? on TAK ADA TAMU DATANG
Anonymous
on 12/5/16
TUKAR PM BARU
1-kalau ada video 20saat lagi chantekkkk. Lagipun foto ni tak berapa nak jelas pulak, mana najib mana penyanyi pun susah nak tentukan, dah tentu kepala dan kaki kelentong akan twist baekkk punyer. 

2-kalau umno sendiri halau dan gulingkan najib, itu berita buruk untuk pakatan. Untuk negara pula belum tentu akan dapat separa baik. Sebabnya sejarah akan berulang lagi. 

Pm yang dilihat tak sesuai lagi untuk malaysia ditukarkan dengan presiden umno yang baru, yang kununnya lebih baik, tetapi terbukti acuannya tetap umngok, maka bongok dan kaki kelentong dan kaki songlap dan autokratik yang sebenarnya rasis dan sentiasa menekan, terkadang menekan kaum cina malaysia, terkadang menekan media bebas atau alternatif, terkadang pula menekan amoi mongolia. on TAK ADA TAMU DATANG
Anonymous
on 12/5/16





----------------

SETAHUN AMANAH

Posted: 04 Dec 2016 10:30 PM PST








SETAHUN

PARTI AMANAH

SATU JEMPUTAN

BERSETIA 

KAWAN







--------------------

APA PUNYA PUNDEEEK

Posted: 04 Dec 2016 10:00 PM PST



PUNDEEEK
Pagi demontrasi myanmar Kat DLM stadium....petang pula Ada siaran langsung bola...Myanmar lawan Thai..APA punya pundek la on NAJIB AKAN MENANG BESAR PRU14
Publish | Delete | Spam
usop ali
on 12/5/16






--------------------

INI TUGAS MULIA MAHATHIR

Posted: 04 Dec 2016 09:30 PM PST






BENAR TEPAT

DAN BETUL

KOMENTAR
cita dan niat pembangkang
cita dan niat kaum progrefif
cita dan niat kaum kiri
ialah kehancuran parti
united malays national organisation
sebuah parti yang diwujudkan
oleh british 
parti barua british

parti politik barua british ini
telah membawa malapetaka
kepada tanah melayu
semenjak tahun 1957

orang melayu jadi bangang
orang melayu jadi bodoh
orang melayu jadi takut

bila melayu bodoh
bila melayu takut
maka melayu meinta tolong
dari  gerombolan ketuanan melayu

maka jika ada sesiapa saje
yang ingin
yang mahu
yang ingin turut serta
meruntuhkan parti barua british ini
maka  merea amat dipersilakan

ah lan wa sah lan
most wellcome

mahathir kini sedang bekerja
muhyiddin kini sednag bekerja
mukriz kini sedang bekerja
untuk menghancurkan parti 
united malays national organisation

ini satu kejayaan!

satu ketika dulu
kita berjaya merekrut anwar 
kali ini kita  berjaya merekrut 3M
mahathir
muhyiddin
mukriz 
ini kejayaan united front
ini kejayaan garis progresif

siapa jadi kuda
siapa naik kuda
sipa diperkuda
dalam usaha menjatuhkan
united malays antional organistion
tidak penting

soros ke
wall street journal ke
cia ke 
fbi ke 
doj ke
peguam negara swiss ke
sarawak  report ke
tak kira sapa saje

semua mereka ini adalah sahabat
dalam pejalanan untuk
meruntuhkan kuasa ketuanan melayu
untuk menghancurkan
united malays national organisation
lagi ramai lagi besar
penggalangan united front

NIAT UTAMA:
najib disingkir dan
hapuskan gerombolan
ketuaan melayu 

ini tugas mulia 
yang mahathir sedang lakukan



'Mahathir rela diperkudakan DAP asalkan Umno musnah' - Puad Zarkasi

Mahathir sanggup diperkudakan oleh DAP untuk menjawab serangan Najib dalam ucapan penggulungannya bahawa Umno sekarang ini berlawan dengan Pakatan Harapan yang diketuai oleh DAP bukannya Mahathir.


SOALAN 

MENUNGGU

JAWAPAN

DARI NAJIB


SIAPA BERI

ARAHAN BUNUH

ALTANTUYA





----------------

LINGKUP TANAH MELAYU

Posted: 04 Dec 2016 09:00 PM PST








INGAT CARA

MEMBACA 

AKHBAR MEDIA

GEROMBOLAN

KALAU DINAFI

ERTINYA ADA

KALAU KENA

SERANG

ERTINYA BAIK

MB Johor nafi dakwaan 700,000 warga China masuk ke Forest City

 | December 4, 2016
Khaled Nordin berkata ia hanya hasutan untuk menakut-nakutkan rakyat Johor dan mahu melihat negeri itu gagal dalam mencapai cita-citanya.








-----------------

WATAK BARU MUNCUL

Posted: 04 Dec 2016 08:30 PM PST






WATAK BARU

MUNCUL

DONALD JIB

DAN

PUKEE ROSMAH

OPPS..MAAF

MIKEE MAH



------------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT