Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


MAKIN RAMAI CUNT PIUS

Posted: 03 Dec 2016 07:00 PM PST



MAKIN CUNT PIUS
Entah. Tuhan wajibkan lantik pemimpin dari kalangan orang Islam tapi nampaknya orang kafir lagi baik kualiti pimpinannya.Konfius dekat sini.Kalau boleh nak biar aje pemimpin Islam buat apa paling baik boleh buat tapi macam makin jhnam je.Tak kan nak pilih orang kafir.Konfius juga dekat sini. on GUINESS STOUT BAIK UNTUK ANDA
Publish | Delete | Spam
Bin Rahim
on 12/3/16

EVOLUSI DARWIN
Tranformasi idris sama dengan evolusi darwin. Contoh mudah. Nira kelapa halal. Dibiar peram sekian lama jadi beer haram mabuk. Diperam lagi akan bertukar jadi cuka masam halalan toyyiban. Itulah tranformasi idris. Jgn kata dia wat kerja haram. Ako lebih lebih aula kata dia haramjaddah. Kahkahkahkah on GUINESS STOUT BAIK UNTUK ANDA
Anonymous
on 12/3/16





--------------

LAGI LAGI BALAK KELANTAN

Posted: 03 Dec 2016 05:00 PM PST






F.B




hati-hati dengan kalangan yang merosakan alam sekitar dengan alasan "tidak haram" menebang balak..
Apabila diberitahu kepada mereka, jangan lakukan kerosakan di bumi. Mereka mengatakan bahawa mereka yang melakukan kebaikan. Ketahuilah, mereka adalah kalangan yang melakukan kerosakan, tetapi mereka tidak sedar - al-Quran



































------------------

HITAM LEGAM BUKAN MELAYU

Posted: 03 Dec 2016 08:59 AM PST






HITAM LEGAM
Hitam legam keling2 ni, mati2 mengaku Melayu!! Kat rumah cakap tamil kelat, camana bleh jadi melayu?? Atau teori Darwin sudah menjadi realiti. Dari berudu menjadi katak. 

Dari keling jadi melayu. Gitu ka? $erius siot, dalam PAU pun, ramai perwakilan x mengaku derang ni melayu. Kalo ditanya perwakilan UMNO pun depa serius akan cakap ini keling mendeliar punyalah. Camanalah boleh meresap jadi Melayu?? on APA EEE MAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/3/16






------------

KENAPA MAKIN RAMAI TAK MAKAN NASI

Posted: 03 Dec 2016 05:00 AM PST





MAKIN RAMAI

RAKYAT 

MALAYSIA

MENOLAK 

MAKAN

NASI


KURANGKAN MAKAN NASI
sejak kerajaan menaikkan harga gula, gua sudah kurang dan makin kurang guna gula..sejak itu, gua sudah kurangkan makan nasi yg menghasilkan gula..beras gua belipun jenis thai bukan jenis malaysia..utk membantu menjatuhkan lagi ekonomi malaysia, gua sudah tak support barangan buatan malaysia mahupun kedai2 makan pro umno, pro jamal baju merah..

sejak itu juga gua sudah tidak bagi zakat kpd lembaga zakat, gua terus bg ke dapur jalanan secara bulanan..gua sudah melupakan impian haji kerana gua lihat tokey2 haji juga bersekongkol dgn menteri2 kaya penzalim beraliran melayu islam..sebelum najib rosmah jual tanah melayu kpd china, gua sudah pun beli barangan buatan china.. 

sebelum najib ke jepun pinjam duit, gua sudah pun diajar oleh madey utk melihat ke jepun..keta jepun..gua tak percaya arab kerana arab perangai macam cilaka.perangai cilak arab ni sudah dituruntemuruni oleh ulama2 dari timur tengah yg berasal dari negeri pantai timur.. on KENAPA 52% RAKYAT MALAYSIA TAK MAKAN NASI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16







----------------

DISERANG MUSUH ADALAH BAIK

Posted: 03 Dec 2016 04:00 AM PST







KALAU MUSUH

MENYERANG

INI TANDA

BAIK

ERTINYA MUSUH

TAKUT




Tun M bagaikan institusi politik digeruni Najib-Umno

Ucapan Dasar Najib semalam jelas membuktikan beliau gerun dengan kelantangan vokal bekas perdana menteri  Dr Mahathir Mohamad yang dilihat berpengaruh besar akan menyebabkan Umno hilang kuasa pada Pilihan Raya Umum ke-14.
Ahli Parlimen Pokok  Sena  Mahfuz Omar berkata, serangan demi serangan terhadap warga emas berusia 92 tahun itu mengisi sebahagian dari ucapan dasar Najib.
"Sebagai Presiden Parti Umno persidangan parti itu kali ini mencipta sejarah baru apabila buat julung kalinya Pas terlepas dari serangan Umno sebaliknya, Pas buat pertama kali menerima pujian dari Presiden Parti Umno.

KALAU MUSUH

TAK SERANG

ERTINYA KITA

HAMPEH TAK

BERGUNA

ATAU DAH

JADI MACAI

PENASEHAT

MUSUH




-----------------

BERITA BAIK UNTUK PEMBANGKANG

Posted: 02 Dec 2016 10:00 PM PST





 

INI TANDA

BAIK SEKALI

EKONOMI

KELAM KABUT


TIM ANTI

KERAJAAN

BERSEDIA

MENGHASUT 

Bank Negara umum langkah baru sokong ringgit

 | December 2, 2016
Ia bertujuan mewujudkan pasaran tukaran asing di Malaysia yang meluas, maju, memiliki kecairan agar setara dengan pertumbuhan ekonomi serta sentiasa menepati keperluan sofistikated para pengguna






KUALA LUMPUR: Bank Negara Malaysia (BNM) hari ini memperkenalkan beberapa langkah bagi meningkatkan kecairan pasaran tukaran asing berkuat kuasa 5 Disember ini.
Bercakap pada taklimat media di sini, hari ini, Penolong Gabenor BNM, Adnan Zaylani Mohamad Zahid berkata langkah bertujuan memperluaskan pasaran kewangan Malaysia itu antaranya membolehkan pemastautin, termasuk kalangan pengurus dana berstatus pemastautin untuk bebas dan secara aktif melindung nilai mata wang dolar AS dan renminbi China.

KAH KAH KAH

LEBAI SOROS

AKAN DATANG

BANK NEGARA

KUKUHKAN

RINGGIT

LEBAI SOROS

BELI/JUAL

RINGGIT

PADAN MUKA

TUDUH TUDUH

LEBAI SOROS


----------------

LEDAKAN EKONOMI AKAN SAMPAI

Posted: 02 Dec 2016 09:00 PM PST





SATU DOLAR 5 RINGGIT
bank tutup tu maknanya ekonomi malaysia kukuh dan dilandasan yg betul..semua ini terjadi ketika PAU masing bersidang..ini rancangan radical, rancangan extremist, ni cara nazi dap nak jatuhkan kerajaan melayu islam...

stahu gua cina tu hanya la komunis malah terlalu jauh utk dikatakan sbg nazi..adakah nazi itu ialah nasi dari air tangan melayu umno?jawa bagan dato tu kalo dah bodoh, jgn nak bodoh kan org..bukan semua jawa yg tak bole speaking atau baca english..ketika ini ringgit makin kukuh..kalo dulu 3.5 kini cecah 4.6..ini adalah tanda2 mengukuh.

alangkah bagusnya kalo hujung tahun ni jd rm5 sedolar..baik utk ekonomi dan baik utk pelancongan..cuba tanya madey , berapa banyak duit diperlukan utk lawan tekanan matawang..cuba tanya najib rosmah, apakah yg paling penting duit utk bayar hutang 1mdb atau duit utk lawan tekanan matawang??

lain la dikelantan, balak dilawan dgn hadis dan quran, maka tersungkur la balak menjadi matawang..bila nak saman sarawak report??agaknya nik aziz tak ajar on APA SUDAH JADI - BANK TUTUP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16






--------------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT