Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


TIPU VISa MASUK MALAYSIA

Posted: 26 Dec 2016 07:45 PM PST




PELAJAR ASING BAWA MASALAH
Kat ox-fart, yale semua tu yuran mahal. Kat malaya yuran murah. Tapi imigresyen malaya bagi visa on arrival, itu mmg silap besar. Sepatutnya sebelum datang sini tapis la betul2, apply la visa dulu. 

UK dulu mcm tu jugak, tapi bila mcm2 masalah timbul baru diorang ubah syarat, nak ke sana kena apply visa dulu. Kat malaya ni org luar bebas keluar masuk, dah ada mcm2 hub; seludup org, seludup dadah, seludup duit dan dan dan.. on PELAJAR ASING BAWA MASALAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/26/16







---------------

LAWAK TAHUN DEPAN

Posted: 26 Dec 2016 07:12 PM PST








LAwa
TAHUN DEPAN

TUKAR TIUB

LAWAK BERDIRI 

DI UNIT CAFE 23

SHAH ALAM 

SEKSYEN 9



-------------------

DAPAT BIDADARI

Posted: 26 Dec 2016 06:42 PM PST









OLAMAK DAPAT NEELOFA
Hadi olamak dunnia. Kejar dunnia. Amacam saman SR di London kes dedak rm90juta. Rpk jd loyer buruk ke? Doa lah moga kita boleh husnul khatimah n masuk syorga jannah bidadary jelita mcm neelofa ziana erra etc. Hihihihi on BERITA ANGAN ANGAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/27/16






---------------

SATU BANDINGAN

Posted: 26 Dec 2016 06:23 PM PST








BANDINGAN

DULU DAN

SEKARANG

SELAMAT MENYAMBUT MAULUD NABI ISA

Posted: 26 Dec 2016 05:00 AM PST






SELAMAT

BERTUAK

BERLANGKAU


NAMA SPY DAN AJEN YANG AKAN DITANGKAP

Posted: 26 Dec 2016 04:00 AM PST



RANCANGAN SAUDI DIGAGALKAN
projek wahabi kantoi
projek sunni wal rasuah meleset
projek qatar gagal
projek zionis israel gagal
projek amerika kantoi

ORANG JAHAT

SEDANG DI CARI

UNTUK 

DITANGKAP

PENGUMUMAN

Posted: 26 Dec 2016 03:38 AM PST








DIBERI TAHU

pada 14 februari
adalah hari sambutan
gagalis sedunia
untuk para gagalis
adalah diberitahu
masa masih ada untuk
disingkirkan dari
senarai gagalis 2017

adalah juga dimaklumkan
pada tahun 2017 ini
lembaga gagalis malaysia
telah bersetuju dengan
satu anugerah baru
- gagalis tak ada harapan-
ini adalah anugerah tertinggi
untuk gagalis

justeru 
sila berusaha kuat
sila cari awek
sila cari balak
sila cuba nasib
agar tidak disenaraikan
pada 14 februari 2017



---------------



USTAZ WAN JI DI KUANTAN

Posted: 26 Dec 2016 03:00 AM PST







SEMUA 

DIJEMPUT

UNTUK

PENCERAHAN








---------------

BUDI DAN BAHASA SI TONGKOL

Posted: 26 Dec 2016 01:37 AM PST






TONGKOL BERBUDI BAHASA
alloo abam TT, mulot jgn nk cuba2 menggatal ok.. ..JJ tu mlayu tulen, mlayu asli, mlayu original x mcm abam TT, ciplak kopipes punye 

..JJ "beralah" bukn kalah bukn lembek bukan spende oppsss bukn srende sbb dia idop dlm dunia mlayu yg peno budi bahasa dn adap sopan tahap gaban 

..arap abam TT dpt memahami dn menyelami ati budi JJ.. cian dia, idong bedara ari tu pon blom sembo lgi tao ..skian arap maklom on KEPALA TONGKOL JADI LEMBIK
Publish | Delete | Spam
Meir Amit
at 4:47 PM





---------------

SAMBUTAN MAULUD NABI DITERUSKAN

Posted: 25 Dec 2016 11:45 PM PST







MAULUD NABI

DARI SUKU

BIDUANDA

ULU KELAKO

TERIMA KASEH

M.SALLEH NUR







-------------------

PELAJAR ASING BAWA MASALAH

Posted: 25 Dec 2016 11:36 PM PST







SOKONG

TERUTAMA

DARI NIGERIA


Nur Jazlan: Saring pelajar asing elak kemasukan pengganas


Sistem Perkhidmatan Global Pendidikan Malaysia (EMGS) perlu dikaji semula dengan mengambil kira saringan polis, kata Nur Jazlan.

KALAU NAK

BELAJAR NGAPA

TAK PERGI

KE OXFORD

KE YALE

KE LEUVEN

KE MIT

KE BERLIN

NAPA DATANG

KE BANGI?

KE KOK WENG?

KE LAGENDA?

INI MESTI NAK

BUAT PROJEK

VISA TIPU





---------------

KEPALA TONGKOL JADI LEMBIK

Posted: 25 Dec 2016 09:30 PM PST





BERITA PELIK

BERITA AMAT

PELIK 

Jamal kata tak berniat mahu langgar undang-undang


"Saya bukan mahu melanggar undang-undang kerana tidak ada siapa yang boleh mengatasi undang-undang."


PASAL APA

IKAN TONGKOL

TAK GARANG

TAK MELAWAN

JADI LEMBIK

APA SUDAH

TYERJADI

HOTEL KENA

ROBOH MUSNAH

TAPI  SENYAP

TAK MELAWAN

DAH KENA

CENDAWAN KE?

ATAU DAH KENA

DEDAK?

PADAN MUKA



-----------------

DAPAT ONLINE KE?

Posted: 25 Dec 2016 09:00 PM PST





KAH KAH KAH



Hadi mungkin sudah ijtihad sebelum ke Iran, kata Nasharudin

Nasharudin Mat Isa berkata Hadi selaku orang alim mungkin sudah berfikir terlebih dahulu mengenai perkara itu.



DAPAT

ONLINE

KE?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KEMUT LAGI




--------------

BERITA ANGAN ANGAN

Posted: 25 Dec 2016 08:30 PM PST





BERANGAN2

BERMIMPI2

BUKAN SATU

JENAYAH

Dr M sedia jadi penasihat jika pembangkang menang PRU14

 | December 25, 2016
Dr Mahathir berkata, kerajaan BN di bawah pimpinannya memenangi 5 PRU kerana pembangkang tidak bersatu.






INI BERITA

ANGAN ANGAN

DALAM NEGARA

ZALIM 

TIDAK PERNAH

ADA TERJADI

PERTUKARAAN

KERAJAAN

MELALUI

PILIHAN RAYA

KHALAS

PERIOD



------------------

PARTI TONGGENG DAN PARTI KEMUT

Posted: 25 Dec 2016 08:00 PM PST






MAKAN 

KELILING

DALAM MAKNA

Pas 'makan keliling', kata Mahfuz

Strategi Pas yang cuba 'makan keliling' akan menyebabkan parti Islam itu dianggap sebagai parti yang oportunis, tidak berprinsip dan tidak boleh dipercayai, kata ahli parlimen Pokok Sena dari Pas, Mahfuz Omar.
Beliau berkata, rakyat dan ahli Pas akan menjarakkan diri daripada parti itu apabila menyedari Pas hanya mahukan undi mereka untuk dijadikan 'alat tawar menawar' dengan mana-mana pakatan politik yang menang.

AMAT CEKAP

PARTI ISLAM

DGN STRATIJI

TERBARU

MAKAN 

KELILING

INI MAKNANYA

TONGGENG

KEMUDIAN

KEMUT 

LEPAS ITU

TELAN SEMUA

KAH KAH KAH




----------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT