Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


SIAPA TEKAN SIAPA

Posted: 23 Dec 2016 07:45 PM PST







SAPA TEKAN?

SAPA TEKAN 

SAPA NI?

24 Disember 2016
BERIKUTAN perjanjian kerjasama yang ditandatangani antara Pakatan Harapan dan Bersatu baru-baru ini, menyebabkan kedudukan Pas Selangor yang menjadi salah satu parti dalam kerajaan Selangor kini semakin serba salah dan tertekan.
Melalui perjanjian itu, Pakatan Harapan dan Bersatu bersetuju meletakkan seorang calon pembangkang sahaja untuk menentang BN, dan kedua-dua parti itu turut bersetuju berunding dengan parti (Pas) yang belum berada di dalam perjanjian ini.

SOTONG 

TEKAN KE?

KAH KAH KAH

INI TEKAN

ADA PELINCIR

ADA KY JELLY

KAH KAH KAH





---------------

AL- FATIHAH

Posted: 23 Dec 2016 07:39 PM PST









14 maut, 16 cedera bas ekspres terjunam dalam cerun

Empat belas maut manakala 16 lagi cedera apabila sebuah bas ekspres terjunam ke dalam cerun sedalam 20 kaki di Kilometer 137, Lebuhraya Utara Selatan arah utara dekat Pagoh awal pagi ini.




-------------------

LAGI UNITED FRONT

Posted: 23 Dec 2016 07:18 PM PST





UNITED FRONT LAGI
Trump-Putin-Assad-Duterte - pakatan Fasis sedunia bergabung bersama kaum Kiri biol dan dungu seperti Tariq Ali, Robert Fisk dan "epigone" di negara dunia ketiga seperti Hishamuddin Rais - Red-Brown Alliance! 

https://en.qantara.de/content/the-syrian-conflict-a-red-brown-alliance-for-syria on TAHNIAH PRESIDEN TRUMP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/21/16




----------------

RASUAH JADI DARAH DAGING

Posted: 23 Dec 2016 06:45 PM PST





JADI DARAH DAGING
rasuah budaya malaysia...sapa tak setuju? rasuah menjadi darah daging malaysia? adakah cina makan babi makan rasuah? siapa paling ramai terlibat rasuah? siapa bersalah? yang memberi atau yang menerima? 

yang memberi melepas diri dari masalah dan yang menerima melepas tanggungjawab, amanah, diri dari membuat tugas...oleh yang demikian...ikan busuk dari kepala...kalau kepala kata rasuah sebagai derma maka perlu diwar-warkan sebarang rasuah boleh ditafsirkan sebagai derma...

bayar derma kepada polis, kepada imigresen, kepada kastam, kepada munke, kepada kepala kepala jabatan, kepada ketua cawangan semuanya derma ikhlas suci murni khalas kah kah kah...perkataan rasuah harus dilupuskan dari kamus dewan bahasa dan pustaka kah kah kah.... on TERIMA DEDAK DARI NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/23/16





--------------

ENTOT ORAL

Posted: 23 Dec 2016 06:00 PM PST







NGENTOT ORAL
Hadi olamak dunnia woi. Quran hadis dlm kepalo. Mat sabu sapo. Tk hafiz. Oleh itu baik hantar anak ke Tahfiz.

Moga boleh jd olamak. Boleh kuar fatwa mcm2. Bab junub ngentot oral dll. Kikikiki on HADI KEAN HENTAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/24/16



---------------

KITA SEMUA DALAM BAHAYA

Posted: 23 Dec 2016 05:00 AM PST






F.B


Ulama = Allah.
Bahaya..














Memusuhi ulama bererti memusuhi Allah





---------------------------

EKONOMI MAKIN MEROSOT

Posted: 23 Dec 2016 04:30 AM PST








KEYAKINAN

TERHADAP 

NAJIB ROSMAH

TIDAK WUJUD

HASILNYA

EKONOMI JATUH

AKHIRNYA

PENEROKA

KENA TIPU

KWSP hilang keyakinan pada FGV?

Pengakuan Jabatan Hal Ehwal Korporat Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bahawa badan itu tidak lagi memegang saham Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV) menunjukkan betapa rendahnya keyakinan pelabur kepada syarikat induk milik Felda yang diterajui  Isa Samad.
Sehubungan itu, Timbalan Presiden Pas  Tuan Ibrahim Tuan Man bersimpati dengan para peneroka yang perlu membayar balik setiap bulan duit pinjaman yang diambil untuk memiliki saham FGV, yang kini berlegar pada paras RM1.63.
Nilai itu, katanya adalah 63.5% lebih rendah berbanding RM4.45 sesaham harga tawaran permulaan ketika FGV disenaraikan di Bursa Malaysia pada 2012.
"Beberapa penganalisis berkata prestasi saham FGV tidak akan menyebabkan Umno-BN kehilangan undi.
TAPI ....

JANGAN SILAP

JANGAN KHAYAL

NAJIB AKAN

MENANG BESAR

DALAM PRU14

UNDI TAK AKAN

HILANG

SPR SEDANG

SUSUN ATUR

RATUS RIBU

UNDI BANGLA




--------------

SIAPA DUA EKOR MALAON INI

Posted: 23 Dec 2016 03:30 AM PST








NILAI RINGGIT 

MAKIN MURAH
HARGA BARANG

MAKIN NAIK

SEMUA KERANA 

KERENAH

DUA MALAON

SIAPA  DUA

MALAON INI?

LU PIKIR PIKIR

SENDIRI LAAA

DISINGKIR

DUA EKOR

MALAON INI

EKONOMI

MALAYSIA

KEMBALI

BERTENAGA

DUNIA KEMBALI

YAKIN DENGAN

MALAYSIA



---------------

MAKAN BIAWAK ARAB

Posted: 23 Dec 2016 12:48 AM PST





TAHIK BAGHAL
Kemuskilan agama pernah ini ditanya kepada Mufti Shab di Dewsbury, katanya makan Dhab ini haram mengikut Iman Hanafi dan Iman Dawood. Nabi Muhammad SAW tidak pernah makan Dhab sepanjang hidupnya. 

Dhab ini hanya dimakan oleh orang Badwi (Sakai Padang Pasir aka Desert Nigger)sebab mereka dalam keadaan darurat untuk mendapat makanan. Tapi apa boleh buat, Melayu bangsa yang taksub dengan orang yang belajar di Arab. 

Apa sahaja yang keluar dari orang belajar di Arab ini semuanya sahih dan mukjizat. Kalau tahik Baghal dibuat makjum penerang hati atau ubat pengeras atau jamu kacip rapet, maka ramailah yang yakin dan berebut2 nak belinya. on ADA SESUMPAH DALAM PARTI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/23/16










-------------

JUSTO SELAMAT - RANCANGAN JAHAT GAGAL

Posted: 22 Dec 2016 11:00 PM PST



\



JUSTO 

SELAMAT

RANCANGAN

JAHAT GAGAL
SAMBUT

MAULUD 

NABI ISA 

DG KELUARGA

















---------------

TUHAN HAKIKI

Posted: 22 Dec 2016 10:30 PM PST




TUHAN HAKIKI
kalo dah warga kelantan sendiri pun buat dek, buat2 bodoh buat2 tak tau sb ada jawatan diputarjaya, jgn kata banjir besar, kalo tsunami kat kelantan pun diorg tetap pilih pas..

kalo lembaga daulah bole menangkan umno bn, tak mustahil spr juga kan menangkan kelantan kpd pas..masa tu baru korang yg bising padan muka..tuhan sudah lama mati..

tuhan yg hakiki adalah tuhan wang...warga2 islam ini biasanya akan kata "biar la tuhan yg membalasnya diakhirat".dan pada diduniawi ini tiada la balasan keatas ulama2 penjual agama, penjual serban dan jual atau penjual dhab.. on BANJIR RAHMAT ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/21/16



------------

YA AMPOON YA MAULANA

Posted: 22 Dec 2016 09:00 PM PST








YA AMPOON

YA MAULANA

'Puan Sri' aktivis alam sekitar ditahan polis Johor

Presiden Pertubuhan Pelindung Khazanah Alam Malaysia (Peka), Puan Sri Shariffa Sabrina Syed Akil ditahan polis Johor di Shah Alam, Selangor semalam
Menurut ahli jawatankuasa Pemuda Parti Sosialis Malaysia (PSM) Khalid Mohd Ismath, Sabrina ditahan di restorannya pada kira-kira jam 7 malam.
Khalid berkata sebab penahanannya adalah tidak jelas, tetapi Sabrina baru-baru ini mengkritik "VVIP" berhubung kemusnahan alam sekitar di Johor.

ORANG BELGIUM

NEGERI LAMA I

SELALU KATA

ENCULEZ VOUS

PUKARAK



------------------

HADI KEAN HENTAM

Posted: 22 Dec 2016 08:30 PM PST









HADI KENA HENTAM
ketika hadi ke iran, yusuf al qaradawi bukan main hentam lagi..dlm kes petronas berniaga dgn iran,nape yusuf qaradawi ni tak bising?

dulu mat sabu dikatakan syiah oleh presiden persatuan alsunnah wal rasuah malaysia..mat sabu disiasat..pasal apa hadi tak disiasat juga sb ke iran? 

kenapa baru ketika ini ulama2 dunia nak tunjuk fuckwa, nak tunjuk alim..perang keatas syria dah lama berlaku dan tiada sapa2 kecoh termasukla warga2 di tanah melayu ni..

nape yusuf qaradawi tak hentam grand mufti of saudi perihal perang keatas yemen, pendanaan wang keatas ISIS di syria..nape mufti wilayah pula bole menggunakan fuuckwa grand mufti of saudi berkenaan vape??nape?nape tiba2 baru sekarang nak bercakap persis hero dan heroin??

ketika iran dtg malaysia, nape tiada warga2 alusunnah wal jemaah atau tarikat2 atau hakikat2 makrifat yg membantah..nape ketika najib rosmah mengadaikan tanah melayu kepada china komunis, tiada bab2 mazhab pun dibangkitkan??agak2 ketika ini, hubungan dagangan malaysia dgn on INI BUKTI SAHEH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/22/16





----------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT