Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


KEMENANGAN RAKYAT SYRIA

Posted: 16 Dec 2016 08:00 PM PST





WAHABI KALAH
Kah kah kah padan muka wahabi dah kalah berperang walaupun dibantu oleh bapak setan US zionis dan hero mereka turkey dan al saud almabuki dan qatar.. on CHRISTMAS SAMPAI AWAL DI ALEPPO
in response to kahkahkah agensi berita propaganda Rusia jugak jadi pilihan, by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/17/16





-------------

PERHATIKAN BETUL BETUL

Posted: 16 Dec 2016 07:30 PM PST





PERHATIKAN

BETUL BETUL

SIAPA DALAM

GAMBAR INI?

AL- FATIHAH

Posted: 16 Dec 2016 07:30 PM PST






Former Museums director-general Shahrum Yub dies


KUALA LUMPUR: Former Museums Department director-general Shahrum Yub died at his home in Bukit Bandaraya here today, due to old age.
He was 82.
The Department of Museums Malaysia, in a statement, said Shahrum, who held the Museums director-general post for 23 years, beginning 1968, died at 1.30pm.



----------------

CALON PERDANA MENTERI

Posted: 16 Dec 2016 07:00 PM PST





TETAP CALON

PERDANA 

MENTERI

17 Disember 2016
SHAH ALAM - Kajian Survey Persepsi Rakyat Selangor 2016 dijalankan Institut Darul Ehsan (IDE) mendapati bekas Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim masih relevan dalam perkembangan politik hari ini




-----------

OH A BODOH

Posted: 16 Dec 2016 06:30 PM PST






AIR LIUR
Opocot..!!! Terkejut aku!.. Nik Abduh dah jadi mcm nie..!!! Dah termakan ayak liok basi Hadi Awang ka?...dah kena jampi dgn Jin bermoney kasi 90 juta ka? 

Kut ada yg pandai puleh semangat atau tawak bahana rasukan bermoney nie tolong la bantu... kesian kat anak Tuk Guru kita. on KENALI MUSUH MU
Publish | Delete | Spam
652203 4423143
on 12/17/16






-------------

WATAK BARU PENYAMUN MALAYSIA

Posted: 16 Dec 2016 06:00 PM PST




F.B




DONALD DEDAK loves MICKEY MAH
Please share



















-----------------

PUNAT HAJI HADI

Posted: 16 Dec 2016 05:00 PM PST





PUNAT HADI
Sedutan ucapan ini adalah seperti berikut "Saudara-saudara sekelian percayalah, Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. 

Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka. Percayalah saudara-saudara sekelian, Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalahsyahid. 

Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masukBuddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'politik suku, agama suku'. AMANAT BELIAU INI AMAT MEMBERI KESAN YANG BESAR PADA MASYARAKAT MELAYU ISLAM DI on PERANAN PARTI ISLAM PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/16/16






---------------

MALAYSIA MULA BERKERAS

Posted: 16 Dec 2016 05:00 AM PST








BETUL KE

APA YANG

LIDAH 

KONTOT

CAKAP INI

Malaysia akan 'push back' kuasa dunia, kata Hishammuddin
 | December 16, 2016
Malaysia akan mengambil tindakan tegas bagi menghalang kemelaratan aset ketenteraan di Laut China Selatan, kata menteri pertahanan

KUALA LUMPUR: Malaysia akan mengambil tindakan tegas bagi menghalang kemelaratan aset ketenteraan di Laut China Selatan, walaupun berdepan kuasa dunia seperti China dan Amerika Syarikat, kata  Hishammuddin Hussein hari ini.
Menteri pertahanan mengulas laporan Asia Maritime Transparency Initiative yang menunjukkan Republik Rakyat China menempatkan sistem persenjataan di 7 pulau buatan yang dibina negara komunis itu di Laut China Selatan, meskipun Beijing sebelum ini berikrar tidak akan menenterakan Kepulauan Spratly.
Bercakap kepada pemberita di Kementerian Pertahanan di sini hari ini, Hishamuddin berkata:
"Kita tidak akan ubah pendirian kita dan sekiranya perlu 'push back', kita tak peduli apa hubungan kita dengan kuasa dunia terbabit."


PUSH BACK 

PEKARA iNI

KABINET DAH

SETUJU KE?

OPPPSSS...

NANTI CHINA

TAK BAGI YUAN

MAMPOSSS

SEPUPU HANG

SAJE BERI 

INGATAN

JANGAN MARAH





------------------

MENJAGA KUPANG ORANG

Posted: 16 Dec 2016 04:30 AM PST






SIBUK JAGA KUPANG ORANG
penjaga agame sibuk duk jage lubang org.. pekejadahnye.. manusia bile xde nilai ekonomi mmg cam tu.. 

sibuk duk jage bincat org.. smpai bincat bini sendiri pn bangla sedut.. kahkahkah.. on BODOH DUDUK DIAM DIAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:49 PM




--------------------

PERANAN PARTI ISLAM PAS

Posted: 16 Dec 2016 04:00 AM PST







MASIH ADA

LAGI YANG

BELUM JELAS

APA PERANAN

PARTI PAS INI?



Bertanding di kawasan majoriti Cina, niat Pas pertahan BN semakin jelas

16 Disember 2016
Cadangan Pas untuk bertanding di kawasan majoriti pengundi Cina yang kini diwakili DAP menjelaskan hasrat sebenar parti itu untuk memastikan kerajaan Barisan Nasional (BN) terus berkuasa dan tidak mengalami kekalahan dalam PRU14 akan datang.
Penasihat Parti Amanah Negara (Amanah) Kelantan  Husam Musa berkata sikap Pas untuk bertanding semula di semua kawasan yang ditandingi parti itu dalam PRU13 masih boleh difahami kerana perundingan untuk pembahagian kerusi di kalangan parti-parti pembangkang belum pun bermula


TAK DAPEK

DEN NAK 

NOLONG 

DAH BANGANG

BODOH PULAK

ABEEEH SUMO

TORBONGENG



---------------

SUKA MENGENTOT - NIK ABODOH

Posted: 16 Dec 2016 01:00 AM PST



SUKA NGENTOT


Ako agree dgn nik abodoh. Negara musnah sbb pemimpin n rakyat suko ngentot. Pantang ada peluang mesti entot. Termasuk yg kena entot altantuya. 

Hampa tau sapa entot altantuya? Bkn nik abodoh nik amar hadi awe mad yakob. Depa olamak maksum. Kikikiki on BODOH DUDUK DIAM DIAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/16/16




----------------

PERNIAGAAN JUAL AGAMA

Posted: 16 Dec 2016 12:20 AM PST




PERNIAGAAN JUAL AGAMA
Tahun lepas perniagaan ugama di India telah memberi pulangan USD30 biliyun .. banyak tu. Ia lah tok lobai hindu, ustaz hindu nak jugo ghaso naik BMW .. 

nak juga nengok video German asyik nengok Rajkinath jo apo ado hal. on AGAMA SATU INDUSTRI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/16/16






----------------

CHRISTMAS SAMPAI AWAL DI ALEPPO

Posted: 15 Dec 2016 10:00 PM PST







TAHUN 2016

DISEMBER

ADA DUA 

MAULUD NABI



ADA MUNCUL

BULAN SUPER

DAN HARI

CHRISTMAS

DATANG AWAL

KE ALEPPO





RASUAH JADI DERMA

Posted: 15 Dec 2016 09:30 PM PST









f.b



Orang lain dapat 90 juta, itu rasuah.
Dia dapat 90 juta, itu derma.







------------------

AGAMA SATU INDUSTRI

Posted: 15 Dec 2016 09:00 PM PST








BILA AGAMA 

DILEMBAGA

AGAMA JADI

INDUSTRI

JUAL BELI

AGAMA ADALAH

SATU INDUSTRI

YANG LUMAYAN

MACAM JUAL

HARTANAH

MACAM JUAL

KERETA 

MACAM JUAL 

RUMAH 

MACAM JUAL

DADAH

BUKAN SATU

YANG PELIK

BILA ADA

PENIPUAN

Lebih 2,000 jemaah umrah tertipu

PUTRAJAYA - Dianggarkan lebih 2,000 jemaah umrah telah menjadi mangsa penipuan agensi pelancongan yang menawarkan pakej umrah murah sepanjang 2016.

Timbalan Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia, Mas Ermieyati Samsudin meminta supaya jemaah yang menjadi mangsa tampil membuat laporan di kementeriannya.

"Sebenarnya kita tidak pernah dapat sebarang aduan rasmi sebab itu kita tidak boleh memberi jumlah yang tepat jemaah yang terlibat.
"Memang ramai yang mengatakan mereka tertipu tapi tidak membuat laporan kepada kementerian. Kita harapkan mereka yang tertipu untuk tampil untuk kita mengambil tindakan susulan kepada pihak tidak bertanggungjawab ini," katanya pada sidang media, hari ini.


DALAM DUNIA

INI ADA DUA

PERNIAGAAN

PALING TUA 

SATU JUAL

KETAKUTAN

SATU LAGI JUAL

PEHA AYAM 

SIAM & INDON

------------

HARAKAH TAK LAKU LAGI

Posted: 15 Dec 2016 08:30 PM PST




HARAKAH TAK LAKU
TT, dalam agama, duit haram, duit riba, duit rembat dan duit projek boleh diterima utk khusus bangunkan agama, bukan utk kepentingan diri. Jadi ini penting utk Hadi terima duit 90 juta dan 10 juta duit kuari ini jika untuk pembangunan parti. 

Sbb parti PAS mmg xdak duit banyak, duit ini dpt digunakan utk pembangunan parti. Duit jual cerita Memali dah habis koyak rabak Tabung Memali. Berjuta siot. Ini pula PAS dah nyawa2 ikan. Harakah pun dah x laku. Jadi duit tu mmg penting. on USTAZ AKHIR ZAMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/16/16






---------------------

NAJIB REMBAT DUIT PENCEN

Posted: 15 Dec 2016 08:00 PM PST








F.B

Didakwa sejumlah AS$170 juta (RM710 juta) masuk ke akaun peribadi Ambank Najib ??!!!

Bagaimana pula dgn 'derma' RM2.6 bilion ??!!!

PATUTLER LIAT NAK BERHENTI DARI JAWATAN PM...

























---------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT