Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


ESOK MALAM RADIO BANGSAR

Posted: 07 Nov 2016 07:30 PM PST






ESOK MALAM

JEMPUT DATANG

JEMPUT DENGAR



RADIO BANGSAR UTAMA

Attachments10:12 AM (23 hours ago)


to me
SIRI WAWANCARA MENUJU #BERSIH5 

'KENAPA WAJIB TURUN BERSIH 5?

BERSAMA  KHAIRUDDIN ABU HASSAN

MODERATOR : RADZI RAZAK - Aktivis Gerakan Media Marah (GERAMM)

TARIKH : RABU 9 NOVEMBER 2016
MASA : 9.00 MALAM
TEMPAT : KELAB BANGSAR UTAMA, 52C JALAN KEMUJA OFF JALAN BANGSAR
(Belakang Stesen LRT Bangsar, depan SRJK Tamil Bangsar, atas Restoran Nik)

JOM HADIR BERAMAI-RAMAI!!

INSTAGRAM : RADIOBANGSARUTAMA
FACEBOOK :radiobangsarutama
TWITTER : @R_Bangsar_Utama

DENGARKAN LIVE DI WWW.RADIOBANGSARUTAMA.COM






---------------

SIAPA KENA KENCING

Posted: 07 Nov 2016 07:00 PM PST







SIAPA KENA

KENCING

SAJE TANYA

PANAS KE

SUAM  KE 

AIR KENCING?



'Sikap lunak Umno sebenarnya pecahkan Pas'


KOTA BHARU - Pas Kota Bharu menyifatkan kaedah politik lunak  yang digunakan BN berjaya mewujudkan dua aliran pemikiran di dalam Pas.

Pemangku Ketuanya, Dr Rosli Allani berkata, satu pihak merasakan Umno jujur membantu Pas manakala satu kumpulan yang lain  melihat ia sebagai tipu daya licik ketika mana BN  menghadapi saat yang sukar.

Sebagaimana kenyataan Timbalan Presiden Pas, Tuan Ibrahim Tuan Man, beliau berkata, Umno adalah punca sebenar yang menyebabkan Pas berpecah.

"Janji manis dari pemimpin Umno khususnya Perdana Menteri termasuk memberi laluan untuk ahli parlimen Marang mengemukakan cadangan pindaan Akta 355 adalah sebahagian punca selain daripada pengiktirafan tokoh dan kepimpinan Pas termasuk bekas Mursyidul Am, Haron Din dan  Presiden Pas sendiri," katanya kepada Sinar Harian

Beliau berkata demikian ketika mengulas kenyataan Ketua Penerangan Umno,  Annuar Musa yang mendakwa DAP menjadi punca perpecahan Pas.

APA HUKUM

KENA KENCING

SAJA TANYA

MANA TAHU

ADA KENCING

GUNI DEDAK

KAH KAH KAH


----------------

SANDIWARA DEDAK

Posted: 07 Nov 2016 06:30 PM PST




BUKAN JENAYAH
Darjat ni bukan kita sendiri tentukan.... bangang ko apo dio ni on ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH
Kamal
on 11/8/16




SANDIWARA DEDAK
tabur dedak 90 juta ada sebab sumbat masuk penjara ada sebab kucar kacir roboh pakatan rakyat sehingga hancur begitu cara pecah belah kekuatan hindraf najiba semakin ganas politik bukan politik demi kebaikan tapi politik demi kuasa wang kah kah kah kalau masih tak sedar aparchik dan lambat panchut rakyat semakin bodoh kerana dedak semua sandiwara...semua dipentaskan silap mata... bekas 22 tahun pun tak dapat goyang strategi najiba akan berjaya hanya perlu DUIT JUAL GADAI kah kah kah on ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH
Anonymous
on 11/8/16

PARTI PIS
Kalau ini berlaku Malaysia bukan maju kehadapan tapi U turn kebelakang. Sebab ini perangai orang nombor ono parti PIS. on ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH
Anonymous
on 11/8/16

KAYUH LAGI
Ok Laaa tuu...bagi dia kayuH...bagi dia pengayoH...Kita tunjuK araH dan tujuan...Hadi merendaH diri tuuu tapi port sotong jangan hina Hadi, itu aLamaK... on ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH
Nazrio Dond DoLLa
on 11/7/16

KAH KAH KAH
Mental prang tua nih..! Kah kah kah on ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH
Vassili Zaitsev
on 11/7/16

GILA NAK JADI KETUA
Jenis gila nak jadi ketua ni hanya spesis suka buli orang saja. Apa2 sumer dia mak kena jadi ketua. on ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH
Anonymous
on 11/7/16

PAS KEKASIH AMNO
Kau pun satu, PAS dah jd kekasih AMNO.....ikut logik akal, sekiranya pas yg jd kapten... maka kapal yg hendak diserang milik kekasih nya...adakah patut kapten akan mengarahkan anak kapal nya menyerang kapal musuh itu dgn serangan TKO...cubit sikit sikit ok le.... on ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/7/16

REZEKI
BAHALOL tuh tak salah KARUNG MAGIK tuh REJEKI ALAMAK apa sudah jadi Ha ha ha ha ha on ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/7/16





---------------------

KESAH ALI BABA DENGAN KETUA PENYAMUN

Posted: 07 Nov 2016 06:00 PM PST






KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

8 November 2016
ALI Baba, satu watak dongeng yang memang tidak asing lagi di seluruh dunia. Melalui Kisah Ali Baba dan 40 Penyamun, cerita yang penuh tauladan sudah pun dibaca dengan penuh minat oleh ramai orang sama ada melalui karya buku cerita ataupun tayangan filem


DALAM KITAB

SERIBU 1 MALAM

ALI BABA JUMPA

40 PENYAMUN 

DALAM GUA

TAHUN 2006

ALI BABA JUMPA

KETUA PENYAMUN

DALAM HOTEL





-----------------

EJAAN SELALU KANTOI

Posted: 07 Nov 2016 05:30 PM PST





MAO TOO SEE
Mao Tee Tee, lu punya geniusity memang hebat! Lu punya kajian gwa respect! Tapi gwa mau komen lu punya ejaan sekarang ni banyak yang salah eja... lain kali kalau nak eja Penyamun macam ni... PENYAMAON. on BERITA PELIK YANG BENAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/7/16





----------------

BERITA DARI UTARA

Posted: 07 Nov 2016 05:00 PM PST





BERSEDIA

MENUJU

DATARAN

MERDEKA

ketika menghasut
di alor star tt telah diberitahu
sebanyak 35 buah bas
akan datang dari KEDAH
menuju dataran merdeka
untuk BERSIH5

di TANJUNG tt difamkan
lebih dari 40 buah bas
setakat ini telah ditempah


satu juta menuju dataran merdeka

anak semua bangsa
muda tua dan sida
harap telah membuat persediaan
telah menempah tiket kapal terbang
teah menempah tiket bas
telah menempah tiket kereta api
telah kongsi kongsi naik kereta
telah ada tempat lepak di kuala lumpur

19 november hari kita



------------

AHAD MALAM

Posted: 07 Nov 2016 04:34 PM PST







AHAD MALAM

D ALOR STAR




  1. sedang "menghasut" 😈👿👹👺



















PROGRAM

MENGHASUT


SEREMBAN

















CERAMAH UMUM SEMPENA JELAJAH BERSIH 5 PERINGKAT NEGERI SEMBILAN

Tarikh: 11 Nov 2016
Masa: 8:45pm - 12:00am
Lokasi: Perkarangan Pejabat YB Aminuddin Harun, Taman Megaway Seremban

1. YB Datuk Abdullah Sani (PKR)
2. YB G Manivanan (PKR)
3. YB Aminuddin Harun (PKR)
4. YB M Ravi (PKR)
5. YB Anthony Loke (DAP)
6. YB Arul (DAP)
7. YB Cha (DAP)
8. Dato' Muhamad Zin Mustafa (BERSATU)
9. Aiman Atirah (AMANAH)
10. Haji Zulkefly Omar (AMANAH)
11. Sani Hamzan (AMANAH)
12. Kamarul Azman Habibur Rahman @ Cikgu Kamarul (BERSATU)
13. Akhram Shah (BERSATU)
14. Zahid Mad Arip (BERSATU)
15. Hishamuddin Rais (BERSIH)
16. Anis Syafiqah (#TangkapMO1)


---------------

RAKYAT MENUNGGU BERITA INI

Posted: 07 Nov 2016 04:30 AM PST







SATU MALAYSIA

TUNGGU BERITA

INI - SATU

DUNIA TUNGGU

BERITA YG SAMA




'Himpunan 19 Nov tetap diterus, Dataran Merdeka milik rakyat'


Himpunan BERSIH 5 akan diteruskan seperti dijadualkan pada 19 November, di sebalik pengumuman Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bahawa BERSIH 2.0 bukan badan yang sah kerana tidak berdaftar dengan Pendaftar Pertubuhan.
Pengerusi BERSIH 2.0 Maria Chin Abdullah berkata tidak ada keperluan untuk gabungan pertubuhan-pertubuhan bukan kerajaan (NGO) untuk didaftarkan dengan ROS.
TURUN TURUN
TURUN TUTUN
TURUN TURUN










---------

TURUN TURUN TURUN

Posted: 07 Nov 2016 04:00 AM PST







DEMO DEMO

TURUN KE

JALAN RAYA

SEBELUM  KE

PILIHAN RAYA




Protes jalanan 'jatuhkan' Malayan Union, kata Dr M

Bekas perdana menteri,  Dr Mahathir Mohamad mengingatkan para pengkritiknya bahawa Malaysia hari ini tidak akan wujud tanpa demonstrasi awam terhadap penjajah British.
"Janganlah kita lupa bahawa pada tahun 1946, rakyat dan pemimpin mereka mengadakan tunjuk perasaan menentang perjanjian Malayan Union dan oleh itu, ia dibatalkan.
"Di mana semua orang hari ini jika tiada sebarang demonstrasi ketika itu," ujar Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) dalam blognya.
DEMO SUDAH

JADI BUDAYA

POLITIK JALAN

RAYA KINI

BUDAYA KITA



------------

BERITA PELIK YANG BENAR

Posted: 07 Nov 2016 03:30 AM PST






PELIK TAPI
BENAR

ISTERI MAO ZEE DONG
NAMANYA
MADAME CHIANG CHING

ISTERI MAO HU TANG
NAMANYA
MADAME CHIN CHIN




-----------

ALAIM ULAMAK JADI TIKUS

Posted: 07 Nov 2016 03:00 AM PST




SEMUA MENIKUS 
taghut amerika dtg, semua ulama pas menikus..presiden iran dtg, semua ulama menyorok, diam membisu..najib berdagang dgn china berbilion2, puak2 islam anti komunis semua senyap, iran berdagang dgn malaysia, semua ulama diam takda fukwa..china, russia, iran ini kwn2 dagangan..

agak2nya mana lari dan senyap sunyi2 waki2 melayu, puak2 islamis, puak2 anti komunis btn. pejuang2 jawa, pejuang2 bugis?takat senyap je dan diam je..

duit komunis, duit syiah semua korang jilat, macam jilat puki atas unta..amalkan komunis cara islam..bila nak keluar fakwa haram berdagang dgn seteru2 islam??bila?jgn lupa saman sarawak report?pakai duit rm ke, duit pound ke atau duit yuan atau dinar emas kelate?? on KETUA PENYAMUN JUMPA ALI BABA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/7/16




-----------

JEMPUT DATANG JEMPUT DENGAR

Posted: 07 Nov 2016 02:30 AM PST





JEMPUT DATANG

JEMPUR DENGAR





----------------

ANGAN ANGAN BUKAN JENAYAH

Posted: 07 Nov 2016 02:15 AM PST






FACE BOOK

Parti Hj Hadi selepas buka pintu, kini buka mulut pula dgn syarat baharu untuk bekerjasama. Syaratnya parti yg sudah hilang punca dan tidak ketahuan hala itu mesti menjadi pengemudi utama pakatan atau kerjasama. Maksudnya jadi ketua no satu. Amacam?
















ANGAN ANGAN

BUKAN SATU

JENAYAH TAPI

TANDA JELAS

SAKIT MENTAL


-----------

BETUL KE CAKAP INI?

Posted: 07 Nov 2016 12:30 AM PST






BETUL KE

CAKAP INI?

7 November 2016
KUALA LUMPUR - Pas sedia menerima mana-mana parti baharu sebagai rakan kerjasama untuk mengukuhkan perjuangan politiknya. Ketua Pemudanya, Nik Abduh Nik Abdul Aziz berkata, sebarang kerjasama dengan parti baharu.

WOIT

BILA NAK

SAMAN S'WRK

REPORT?

SAJE TANYA

DAH MASOK 

TIGA BULAN

CAKAP SATU

BULAN PEGUAM

AKAN SAMAN

KALAU BOHONG

TAK DAPAT

BIDADARI


--------------

PENGERUSI TUNDUK HORMAT PADA MAO

Posted: 06 Nov 2016 11:55 PM PST




HORMAT SIKIT
tolong hormat gambar maozedong..najib bukan mao dan jauh sekali mao itu najib..tak sama taraf..org2 china tak suka najib dan kabinetnya, china cuma mahu yuan mengantikan rm..

semua menteri2 china memang tak percaya kpd najib termasuk kabinet2 cinanya seperti liow tiong lai selepas kes kapa terbang hilang..

jgn fikir china komunis itu bodoh dan boleh didedakkan seperti geng2 50 jamal..malaysia seperti yemen..yemen diserang saudi sbg perang proksi..malaysia juga adalah proksi..laluan air dan matawang yuan..china negara pengesport dan kurang mengimport..tak mungkin china akan guna minyak sawit sedangkan bisnes babi adalah komoditi yg lebih menguntungkan..

tak mungkin china nak sgt berdagang dgn malaysia kerana byk syarikat china ditekan dgn sijil halal jakim..tak mungkin china lupa..soft loan akan menekan jakim dan padan muka jakim..china tak lupa perang jepun, nanking, adakah pas lupa utk saman sarawak report?kalo lupa, minta bro tt ingatkan ... on SOKONGAN SEMAKIN AMPOH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/7/16



-----------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT