Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


AKAN DATANG KE RADIO BANGSAR

Posted: 14 Nov 2016 07:30 PM PST



AKAN DATANG

RADIO BANGSAR







--------------

PROGRAM RADIO BANGSAR MALAM INI

Posted: 14 Nov 2016 07:00 PM PST




MALAM INI
 
DI RADIO 

BANGSAR







----------------

SIAPA PUKUL IKAN TONGKOL

Posted: 14 Nov 2016 06:30 PM PST







PULIS PUKUL

 
 
teka teki......siapakah superhero ini....klu dia.....suara kemek kemek basah..ala ala perempuan...selalu sebut dua benda...1...PULIS PUKUL SAYA...PULIS PUKUL SAYA...PULIS PUKUL SAYA....
 
2...SAYA MAHU KELUAR...SAYA MAHU KELUAR..SAYA MAHU KELUAR....siapa dapat jawap...boleh join baju kuning 19 nov no....kakakakkakakakaak on HIDUNG BERDARAH
 
DATOK SERI
DIDI KOTA BELUD
on 11/14/16
Tak baik hina orang Tuh DATOK SERI Hormat sikit pada DATOK SERI Kalau tak hormat orang nya , hormat pada pangkat nya Kalau tak hormat semua nya , bagi muka pada TONGKOL nya Itu lah BELUKANG MERAH bila naik ke darat Nak ikut SOTONGMAN lah tuh KARUNG MAGIK punyea pasal Malu Mak Bapak di Kampoeng on HIDUNG BERDARAH
Anonymous
on 11/14/16







-----------

INI SOSOK JUJUR

Posted: 14 Nov 2016 06:00 PM PST










INI CAKAP

YANG BETUL

YANG JUJUR


Mufti: Tanggungjawab bersama halang samseng

Menghalang "samseng" daripada bebas melakukan sesuka hati adalah tanggungjawab bersama setiap rakyat yang patriotik, kata Mufti Perlis Datuk Dr Asri Zainul Abidin.
 
Katanya, jika golongan itu dibiar bermaharajalela, negara ini akan terjerumus dalam keadaan huru-hara.
 
"Jika kita membiarkan orang samseng bermaharajalela, menyerang dan memukul sesiapa yang dia mahu maka negara akan terjerumus ke dalam huru-hara.
 
"(Akibatnya) orang ramai tidak akan percaya lagi kepada kedaulatan undang-undang," katanya dalam Facebook hari ini.
 
Beliau tidak menyebut secara langsung kepada siapa tulisan itu dirujuk.
 
Bagaimanapun, ia dibuat sehari selepas insiden melibatkan pemimpin Baju Merah Jamal Yunos berdarah hidung selepas bergelut dengan pihak polis.


KAH KAH KAH KAH
YANG LAIN

HAMPEH

 
--------------

PADAN MUKA

Posted: 14 Nov 2016 05:30 PM PST




JENG JENGH JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG

Ringgit terus menjunam, bersedia M'sia?
Susulan kurangnya kejelasan berkaitan dasar-dasar baru pentadbiran Amerika Syarikat.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
 PADAN MUKA



-------------

APA JADI DENGAN TONGKOL

Posted: 14 Nov 2016 05:00 PM PST

 
 
 
 KENA PENUMBOK
 
yg pakai baju kuning tu adalah vest polis..takda baju kuning bersih kat situ..ni macam trik ops lalang..ini macam bencikan mak badak tapi memancut kat altantuya..
 
gua tak rasa jamal ditumbuk secara sengaja, gua rasa polis ter tumbuk secara sengaja..macam tu la rupanya kalo samseng sungai besar bergadoh..ada yg cuba nak syiekh, ada yg macam terasuk kuda kepang..
 
jadi tak mustahil la, pengikut2 ini menganggap rm50 tu lebih besar dari tetek big mama..agak2nya guru silat di sungai besar, di sabak ada rasa malu tak? agak2 perguruan hakikat, tarikat atau ilmu2 haq yg lain di sabak atau disungai besar ada rasa kemaluan besar tak??teknik amukan, teknik menurun ni tak kan mampu melawan kuasa china jet li atau shaolin apatah lagi kuasa china yg besar..t
 
ak malu kah warga dunia melihat aksi samseng melayu jawa yg hanya berani berckp besar tp berdarah dihidung..tak malukah kpd warga filipina yg menjuarai MMA -multi martial art asia dikalung tali pinggang..sedangkan melayu kejawaan melayu kebugisan on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16
 
 



-----------------

SILA KLIK IKLAN

Posted: 14 Nov 2016 03:30 AM PST











DERMA DAPUR 

JALANAN



iKLAN
jika anda lihat 
ada iklan
sila klik iklan itu
iklan dalam blog ini
tanpa pembaca klik
ianya menjadi iklan percuma

duit dari iklan 
dihadiahkan kepada
  dapur jalanan


-----------

MALAM INI - JAM 9 MALAM

Posted: 14 Nov 2016 03:00 AM PST






MALAM INI

DI RADIO 

BANGSAR




MALAM INI

DI DEWAN CINA

GEORGE TOWN








------------

SOLIDARITI DENGAN MAT TONGKOL

Posted: 14 Nov 2016 12:00 AM PST





FACE BOOK



Zunar kartunis ZK



Comments
Rozilawati Abu Kesian........nangis tak????
LikeReply2 hrs
Azmin Loman Kita harap jamal turun depan sogo 19hb ni pasal depa nak solidariti..."sikit seorang lagi"..
LikeReply2 hrs
Sihabuddin Puteh Di Bebal mengaku kebal sebab ada kabel....?!
LikeReply2 hrs
Veeramani Chandran Hidung merah.
LikeReply1 hr
James Sidis tolong jangan hina jamal, jenis font 'SOLIDARITI' tukar ke arial atau times new roman
LikeReply46 mins
Chup Lenggong Logo emoji paljng popular
LikeReply17 mins








--------------

NAK PELIK APA?

Posted: 13 Nov 2016 11:00 PM PST






PELIK?

PELIK APA?

INI AMALAN

UNITED FRONT

NAK PELIK APA 


YANG PELIK

NAJIB JUAL

TANAH MELAYU

PADA CHINA


YANG BEBAL

POLITIK TAK

FAHAM TEORI

UNITED FRONT



KJ pelik Dr M sanggup pakai lencana 'Bebaskan Anwar'



"Pelik betul sebab ini menunjukkan bahawa matlamat menghalalkan semua termasuk bergabung semula dengan musuh tradisi.


KOMENTAR
parti komunis china
di pimpin oleh  mao ze dong
berperang dengan parti koumintang
parti koumintang dipimpin 
oleh general cheng kai-sek
isteri mao dibunuh oleh cheng kai-sek

tapi bila jepun menyerang china
parti komunis china dan parti koumintang
bersatu melawan jepun
ini amalan united front
mao dan cheng menjalin kerjasama

dalam perang  dunia kedua
presiden roosevelt - amerika
pm churchill - britain
stalin - russia
berkerjasama

russia adalah musuh kepada amerika
russia adalah musuh britain
dalam perang dunia ke 2
mereka bersatu melawan hitler
untuk dunia baru

dalam perang dunia ke 2
musuh lama bersatu bekerjasama
melawan musuh yang lebih ganas
facist hitler dari germany

justeru bukan pelik
bukan hairan
mahathir berkerjasama dengan anwar
untuk menjatuhkan musuh bersama

pada ketika ini musuh bersama mereka
ialah najib  dan rosmah




---------------

BILA NAJIB CAKAP HAL ISLAM

Posted: 13 Nov 2016 10:00 PM PST








BILA NAJIB

CAKAP HAL

AGAMA ISLAM

BABI TERBANG

IKAN KAYUH

BASIKAL



Najib sifatkan sekutu Dr M, Kit Siang sebagai munafik


"Saya fikir mereka telah kehilangan arah. Terlalu banyak kali. Bukan sahaja rakyat keliru, mereka (pembangkang) keliru



al munafikun

wal al tan tu ya

wal tipu ron

in kun tum

fuluss si kom

wal pe ri son

wal tungguri





-------------

HABIS TANAH MELAYU TERGADAI

Posted: 13 Nov 2016 09:00 PM PST






MASIH ADA

YG TAK CAYA

NEGARA KENA

GADAI PADA

ALONG CHINA

KOMENTAR
najib seoarang pemimpin
yang banyak masalajh
yang banyak skandal
7 negara sedang siasat
kes pencurian 1MDB
dimana najib terlibat

di paris sedang disiasat
kes bunuh altantuya
kes rasuah scorpene

pemimpin bermasaalah
akan terus diperas ugut
tanah keretapi di singapura lesap

kini projek keretapi
kini projek pelabuhan
semua ini adalah kes peras ugut

wasapada kepada china
dari tanah besar

Projek Pelabuhan Melaka ada agenda ketenteraan China, lapor akhbar Singapura
 | November 14, 2016
Projek yang merupakan sebahagian daripada 'Melaka Gateway' itu dibimbangi bagi meluaskan kuasa ketenteraan Beijing di Selat Melaka, kata pemerhati.





PETALING JAYA: Seorang pemerhati politik di Singapura bimbang projek pelabuhan Melaka berharga RM43 bilion menerusi usahasama dengan China lebih merupakan agenda Beijing mempertahankan kepentingannya di Selat Melaka, lapor The Straits Times (ST).
Ini kerana kebanyakan aktiviti perdagangan China menggunakan perairan tersibuk di dunia itu terutama dalam membekalkan negara itu bahan api.
"Ada elemen strategik mengenai Selat Melaka," kata pakar hubungan Malaysia-China, Dr Johan Saravanamuttu dari S. Rajaratnam School of International Studies.
"Ia selalunya bermula dengan penglibatan ekonomi, yang boleh bertukar kepada ketenteraan, kerana China terpanggil memastikan keselamatan semua kapal dagangnya," katanya dipetik ST.
Pembinaan pelabuhan itu sebahagian daripada projek "Melaka Gateway" yang melibatkan syarikat jana kuasa gergasi PowerChina International, dan merupakan antara pelbagai usaha sama ekonomi dengan China yang dijalinkan selepas lawatan Najib ke Beijing awal bulan ini.
Projek yang dijangka siap pada 2025 itu diharapkan dapat mengurangkan beban Pelabuhan Klang, di samping menarik lebih 100,000 kapal kebanyakannya milik China
Projek itu juga dilihat memberi persaingan hebat terhadap usaha Singapura meluaskan pelabuhannya, yang kini dianggap paling sibuk di rantau ini.
Najib baru-baru ini mempertahankan beberapa pemberian kontrak kepada syarikat China, di sebalik kritikan Malaysia semakin bergantung kepada Beijing.
Ia turut mengundang spekulasi kecenderungan kepada Beijing merupakan balasan kepada sokongan dana China bagi membantu melangsaikan hutang 1MDB, syarikat milik negara yang terpalit skandal termasuk siasatan pihak berkuasa di Amerika Syarikat, Singapura dan Switzerland.
KALI INI
CHINA PULAK
PAU NAJIB
-----------------

TEMUBUAL TER HOTT TER NOWW

Posted: 13 Nov 2016 08:30 PM PST






MENUJU 

KE BERSIH5

TUNGGU NANTI

TEMUBAUL 

TERNOW 
TERHOTT


-------------

BERITA BAIK UNTUK KELANTAN

Posted: 13 Nov 2016 08:00 PM PST






WARGA O3

INI BERITA

AMAT BAIK



Tiga penjuru: Pas akan hilang kerajaan di Kelantan, kata Husam

14 November 2016

Pendirian Pas untuk tidak bersama Pakatan Harapan akan mewujudkan pertandingan tiga penjuru dijangka akan membawa kekalahan teruk parti itu di Kelantan dalam pilihan raya umum (PRU) ke-14 akan datang, kata bekas naib presiden Pas  Husam Musa.

AMBO DAH

ROYAK MU

TOK SEEY

MU KEMUT

TOK CAYO

NATANG

BEROOK






---------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT